Vamos Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 To spørsmål: 1. Får man kviser/uren hud av sukkerfri brus slik som Pepsi Max? 2. Kan man oppnå sukkersyke ved å drikke for mye sukkerfri brus som Pepsi Max? Du får ikke kviser av sukker eller kosthold uansett. Derimot stress og lite søvn gir deg lett kviser. Oppfølgingsspm.: Hva regnes da som lite søvn? Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Så lite at du føler deg utmattet, ville jeg ha tippet. Døgner jeg på et LAN, så har jeg 3 megakviser i panna neste dag. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Jeg har da alltid lært at man får kviser av å spise fet mat som chips. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Hva er denne til? Altså det som er foran båten. Lenke til kommentar
huf Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Det kallast ein bulb på godt norsk. Den endrar måten bølgjene treff fronten på skipet, og skroget går dermed betre i vatnet. Wikipedia har meir: http://en.wikipedia.org/wiki/Bulbous_bow Lenke til kommentar
Kris Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Tenkte det var for å ta bølgene annerledes, ja. Takk for svaret Når vi fylte diesel på båten før i dag kom det røyk opp. Har aldri sett det før. Hva kommer det av? Lenke til kommentar
captain_obvious Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Hva er den mest effektive måten å støvsuge puter på?- Vanlig, føre innsuget frem og tilbake over puten. - Putte puten i en tett plastpose, og suge ut luften, så slippe luft inn igjen. Evt gjenta et par ganger Å suge luften ut av posen vil jo ikke skape særlig luftgjennomstrømning mot overflaten, så jeg sier nr1.. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Kan man virkelig få skade på øynene av laseren i en CD-spiller? Er DVD-spillere verre? Hva med CD- og DVD-brennere? Og strekkodelesere? Lenke til kommentar
Astralnoise Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Dette må jeg spørre om, for jeg finner det virkelig ikke ut: Hvordan bøyes ordet "diktator"? Lenke til kommentar
Frexxia Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Dette må jeg spørre om, for jeg finner det virkelig ikke ut:Hvordan bøyes ordet "diktator"? diktator, diktatoren, diktatorer, diktatorene? Lenke til kommentar
Astralnoise Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Det er den "diktatorer" som jeg stusser sånn på. Det høres helt feil ut å si det... Kan jo hende det er bare jeg som tar feil, men jeg synes det lyder som om det bøyes annerledes. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Dette må jeg spørre om, for jeg finner det virkelig ikke ut:Hvordan bøyes ordet "diktator"? diktator, diktatoren, diktatorer, diktatorene? Det stemmer. Lenke til kommentar
storken Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Leste i Illustrert vitenskap nå om en gutt som hadde en genmutasjon som gjorde at han ikke produserte myostatin. Dette gjorde at musklene vokste uten begrensning og at han i en alder av fire kunne holde 6kg på strake armer. Han ble født i 2000, hvor er han idag? Finner liksom ikke mer stoff om han =/ Lenke til kommentar
Kaplan Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Leste i Illustrert vitenskap nå om en gutt som hadde en genmutasjon som gjorde at han ikke produserte myostatin. Dette gjorde at musklene vokste uten begrensning og at han i en alder av fire kunne holde 6kg på strake armer. Han ble født i 2000, hvor er han idag? Finner liksom ikke mer stoff om han =/ Se her. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Det er mye lettere å google ham hvis man vet navnet hans... Stod virkelig ikke det på trykk? Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Kjære forum, er det EN TV eller ET TV? Lenke til kommentar
Pels Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Kjære forum, er det EN TV eller ET TV? En TV. Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Kjære forum, er det EN TV eller ET TV? http://www.dokpro.uio.no/perl/ordboksoek/o...=Mozilla-search Altså, "en TV". Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Kan man virkelig få skade på øynene av laseren i en CD-spiller?Er DVD-spillere verre? Hva med CD- og DVD-brennere? Og strekkodelesere? Laseren i en Cd-spiller består av en svak infrarød diode så den vil ikke skade deg. Men DVD-brennere har sterke røde dioder, som kan skade deg. Disse man man få opp mot 300mW med den rette milliamperen. Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 (endret) Leste i Illustrert vitenskap nå om en gutt som hadde en genmutasjon som gjorde at han ikke produserte myostatin. Dette gjorde at musklene vokste uten begrensning og at han i en alder av fire kunne holde 6kg på strake armer. Han ble født i 2000, hvor er han idag? Finner liksom ikke mer stoff om han =/ Kanskje ikke samme gutt, men litt samme greia. http://www.side2.no/helse/article2640488.ece Ellers kan det være et bra tegn hvis det er vanskelig å finne info om gutten du etterspør. Det kan bety at han har ansvarlige foreldre som ikke selger ham til mediene sånn uten videre. En bra ting, spør du meg. Endret 20. juni 2009 av A-Jay Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå