Gå til innhold

Snedige ting du lurer på V.2


Anbefalte innlegg

2. Dersom det er overvekt av ein type spin som f.eks. dannar eit negativt magnetisk felt, korleis har det seg slik at to sider av materialet har forskjellige magnetiske polaritetar?

Kan ikke svare på noe av det andre du spør om, men jeg vet hvertfall at slike "pins" alltid har to ender (en positiv og en negativ pol)

 

så hvis en slik gjenstand med sånne pins blir utsatt for magnetisme, vil alle ligge samme vei, slik at du får to poler..

Hvis du lurer veldig, finnes det jo fine bilder på nettet :)

 

Du omtalar 'pins' som noko eg har skreve - det har eg ikkje. Kva er det du meiner når du snakkar om pins, er det nokon små gjenstandar med ferromagnetisk materiale? I så fall er spørsmålet mitt korleis det er mogleg at ein ferromagnetisk gjenstand har to polar, dersom den typen magnetisme kjem av at materialet består av ei overvekt av atomar med ein viss type atomisk spin.

 

Eg tenkjer at spin -> magnetisk felt / magnetisme i materialet.

 

Dersom det er overvekt av atomar med ein type spin, vil dette gjere slik at gjenstanden som er oppbygd av det materialet, får den magnetiske eigenskapen spinen på atomane (eller partikler i atomar?) resulterer i. Eg skjønner ikkje korleis dette kan danne to polar med forskjellige magnetiske felt..

 

 

Her er mitt opprinnelege innlegg som inkluderer heile spørsmålet..

 

Takk!

 

 

Btw, med pins, var det noko á la dette du meinte? Må innrømme at eg ikkje skjønte heilt..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
2. Dersom det er overvekt av ein type spin som f.eks. dannar eit negativt magnetisk felt, korleis har det seg slik at to sider av materialet har forskjellige magnetiske polaritetar?

Kan ikke svare på noe av det andre du spør om, men jeg vet hvertfall at slike "pins" alltid har to ender (en positiv og en negativ pol)

 

så hvis en slik gjenstand med sånne pins blir utsatt for magnetisme, vil alle ligge samme vei, slik at du får to poler..

Hvis du lurer veldig, finnes det jo fine bilder på nettet :)

 

Du omtalar 'pins' som noko eg har skreve - det har eg ikkje. Kva er det du meiner når du snakkar om pins, er det nokon små gjenstandar med ferromagnetisk materiale? I så fall er spørsmålet mitt korleis det er mogleg at ein ferromagnetisk gjenstand har to polar, dersom den typen magnetisme kjem av at materialet består av ei overvekt av atomar med ein viss type atomisk spin.

 

Eg tenkjer at spin -> magnetisk felt / magnetisme i materialet.

 

Dersom det er overvekt av atomar med ein type spin, vil dette gjere slik at gjenstanden som er oppbygd av det materialet, får den magnetiske eigenskapen spinen på atomane (eller partikler i atomar?) resulterer i. Eg skjønner ikkje korleis dette kan danne to polar med forskjellige magnetiske felt..

 

 

Her er mitt opprinnelege innlegg som inkluderer heile spørsmålet..

 

Takk!

 

 

Btw, med pins, var det noko á la dette du meinte? Må innrømme at eg ikkje skjønte heilt..

Han/hun mener nok «spins», i betydningen «partikler med spinn» (vil jeg gjette). Hvert elektron som spinner må ses på som en liten magnet med nord- og sørpol, og hvis det er en overvekt av slike som er orientert i én retning, oppstår det et magnetfelt.

Lenke til kommentar

Takk for svar!

 

Du formulerer deg slik at det virker som at EIT elektron har to polar, men du meiner vell at eit elektron kan ha eit negativt eller positivt magnetfelt, avhengig av spin? Eller?

 

Det eg har problem med å skjønne er korleis eit materiale kan ha TO polar, da dette vil krevje overvekt av elektronar som gir eit positivt magnetfelt, samt overvekt av elektronar som gir eit negativt magnetfelt. Så vidt eg veit så slår atomar med forskjellige polaritetar seg saman og nøytraliserer kvarandre?

 

Igjen, takk for svar!

 

Forresten, det er godt mogleg at det er min forståing av det fundamentale innafor spin og magnetiske felt som gjer at eg ender opp med disse spørsmåla. Dersom spørsmåla baserer seg på feilaktig 'fakta', si ifrå!

Lenke til kommentar
Som jeg sa, skjærer er neppe de smarteste selv om man ikke tar med mennesker i beregningen.

 

AtW

 

har ein kompis som insisterer på dette, så eg tar det for å vere noko i det, samtidig som ein stor overdrivelse. Du veit ikkje noko meir om det da? Takker uans.

 

Har noe belegg for påstanden? Nå er det ikke uten videre lett å måle slikt, men aper og noen andre dyr bruker i mye større grad redskaper, og kan kommunisere relativt avansert.

 

AtW

Lenke til kommentar
Som jeg sa, skjærer er neppe de smarteste selv om man ikke tar med mennesker i beregningen.

 

AtW

 

har ein kompis som insisterer på dette, så eg tar det for å vere noko i det, samtidig som ein stor overdrivelse. Du veit ikkje noko meir om det da? Takker uans.

 

Har noe belegg for påstanden? Nå er det ikke uten videre lett å måle slikt, men aper og noen andre dyr bruker i mye større grad redskaper, og kan kommunisere relativt avansert.

 

AtW

En skjære er faktisk veldig (relativt) smart. Men den er nok ikke smartere enn en sjimpanse. Det var en artikkel om det i et av de nyeste utgavene om Illustrert Vitenskap, som viste at skjærer var veldig flink til å ta i bruk verktøy og lignende til å løse oppgaver, for eksempel åpne en beholder med mat i.

Lenke til kommentar
Det eg har problem med å skjønne er korleis eit materiale kan ha TO polar, da dette vil krevje overvekt av elektronar som gir eit positivt magnetfelt, samt overvekt av elektronar som gir eit negativt magnetfelt. Så vidt eg veit så slår atomar med forskjellige polaritetar seg saman og nøytraliserer kvarandre?

 

Igjen, takk for svar!

 

Forresten, det er godt mogleg at det er min forståing av det fundamentale innafor spin og magnetiske felt som gjer at eg ender opp med disse spørsmåla. Dersom spørsmåla baserer seg på feilaktig 'fakta', si ifrå!

Et magnetfelt "stopper" og "slutter" ikke et sted, magnetfelt "biter seg sjøl i halen" som man pleier å si. Når man har mange små bidrag til magnetfelt får man et stort magnetfelt hvor feltlinjene kan sees på som en nesten flat linje gjennom materialet (eventuelt en halvsirkel om det er en U-magnet). Da er nord- og sydpolen rett og slett bare stedene hvor feltlinjene går inn/ut av magneten på.

 

post-51689-1244832057_thumb.jpg

 

Om du ser på tegningen over, så kan du jo se for deg at linjene fortsetter gjennom magnetene og dermed danner sirkler som aldri slutter noen sted.

Endret av A-Jay
Lenke til kommentar

Takk for svar!

 

Forstår fortsatt ikkje kvifor polane har motsatte magnetiske eigenskapar...

Kvifor har sydpolen motsatt polarisasjon fra nordpolen?

 

Eit magnetfelt er det rommet som er nærme nok til å bli påverka av de magnetiske eigenskapane til eit materiale, og disse feltlinjene fortelj kvar dette magnetfeltet er. (?)

Feltlinjene består vel ikkje av noko? Det vel ikkje noko som beveger seg gjennom disse feltlinjene, frå pol til pol?

Lenke til kommentar
Takk for svar!

 

Forstår fortsatt ikkje kvifor polane har motsatte magnetiske eigenskapar...

Kvifor har sydpolen motsatt polarisasjon fra nordpolen?

 

Eit magnetfelt er det rommet som er nærme nok til å bli påverka av de magnetiske eigenskapane til eit materiale, og disse feltlinjene fortelj kvar dette magnetfeltet er. (?)

Feltlinjene består vel ikkje av noko? Det vel ikkje noko som beveger seg gjennom disse feltlinjene, frå pol til pol?

 

1.

Uten sammenheng forøvrig forstår du det kanskje hvis du tenker deg en vifte som sitter inne i et smulteringformet (dvs sammenhengende) rør. Viften vil ha like sterke "poler" på hver side, men de er motsatt rettet.

 

Feltlinjene i magnetfeltet forteller oss hvordan feltet vil virke på en ladet partikkel som beveger seg gjennom det. Resultatvektoren står normalt på feltets retning og den ladede partikkelens bane.

http://en.wikipedia.org/wiki/Magnetic_flux

Lenke til kommentar
[Feltlinjene i magnetfeltet forteller oss hvordan feltet vil virke på en ladet partikkel som beveger seg gjennom det. Resultatvektoren står normalt på feltets retning og den ladede partikkelens bane.

http://en.wikipedia.org/wiki/Magnetic_flux

Og derfor har feltlinjene en retning, selv om de ikke representerer noen faktisk fysisk objekt, men heller påvirkningen som magnetfeltet har på ladede partikler.

 

Nordpolen er enden hvor feltlinjene går ut av magneten, og sydpolen er enden hvor feltlinjene kommer inn i magneten.

Lenke til kommentar

Magnetisme

 

Uttrykkjer eg meg korrekt i følgjande eksempel? Har eg forstått konseptet?

 

Du har eit objekt som består av eit materiale der det er ei overvekt av atomisk spin som danner eit negativt magnetfelt. Dette gjer slik at den ene polen blir negativ, og den andre blir positiv - som et resultat på "All kraft har en motkraft". Altså, den positive polen er ikkje positiv i seg sjølv, men akkurat som at den negative polen tiltrekkjer seg positivt ladet partikler, så blir negativt ladet partikler frastøtt mot den polen. Dette har same effekt i praksis.

 

Er dette korrekt? Skjønner bare ikkje korleis det fungerer... Kva er det som bestemmer kva for ein pol som er negativ og positiv? Overvekt av ein type spin er vel likt gjennom objektet?

 

Takker for svar! :)

Endret av JarlG
Lenke til kommentar
Har fundert på å legge(lime) gummimatter på gummibåten, hva bør jeg bruke og hvor kan jeg skaffe det?

Sikaflex (fra produsenten Sika), kjøpes antagelig på byggvare eller båtutstyrsbutikker. Det finnes flere ulike varianter til ulik bruk, men felles er at limfugen forblir myk, perfekt for ditt bruk.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0
reklame for imogas på tv nå. de sier at den sprekker ubehaglige bobler, men hvordan får man luften til å forsvinne da?

 

 

lurer enda på dette.

 

har sett cocaine cowboys 1 og 2 og lurer veldig på om de som sitter og prater om at de har solgt 50 kg kokain på tre uker, får de straff?

 

det ser jo ut som de folkene er frie.

Lenke til kommentar

Ei vifte gjer berre at det følast kaldare, pga. sirkulasjon. Dei effektive varmegradene blir lågare, men romtemperaturen forblir uendra.

 

Det følast kaldare fordi laget med varm luft rett over huden blåses bort, og erstattes med luft frå ellers i rommet.

Lenke til kommentar
Magnetisme

 

Uttrykkjer eg meg korrekt i følgjande eksempel? Har eg forstått konseptet?

 

Du har eit objekt som består av eit materiale der det er ei overvekt av atomisk spin som danner eit negativt magnetfelt. Dette gjer slik at den ene polen blir negativ, og den andre blir positiv - som et resultat på "All kraft har en motkraft". Altså, den positive polen er ikkje positiv i seg sjølv, men akkurat som at den negative polen tiltrekkjer seg positivt ladet partikler, så blir negativt ladet partikler frastøtt mot den polen. Dette har same effekt i praksis.

 

Er dette korrekt? Skjønner bare ikkje korleis det fungerer... Kva er det som bestemmer kva for ein pol som er negativ og positiv? Overvekt av ein type spin er vel likt gjennom objektet?

 

Takker for svar! :)

 

Jeg tror dessverre ikke du har forstått konseptet. Det du skriver virker i alle fall på meg uorganisert og uforståelig.

 

Kjenner du høyrehåndsregelen for magnetisk kraft?

http://no.wikipedia.org/wiki/Magnetfelt

 

Grunnen til at de enkelte atomene har en nord- og sørpol er at elektronenes bevegelse skaper et magnetfelt. Jeg anbefaler deg å sette deg ned med en fysikkbok, forsøke å legge det meste av dine ideer på hyllen, og lese kapittelet om magnetisme. Evt er Wikipedia som alltid din venn.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...