Gå til innhold

Snedige ting du lurer på V.2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

NFO-filer henger igjen fra den gamle piratscenen på 80 og 90-tallet.

Grafikken er bare basert på ANSI-fonter egentlig. Virkelig gammel ASCII-grafikk har ikke fylte firkanter og slikt, bare rene ASCII-tegn man kan lage på hvilket som helst tastatur. Man kan laste ned tegneprogram som lagrer i ANSI-format slik som disse fine fylte menyene i NFO-filer ofte ser ut.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
i magesekken? vil den ikkje reagere med syra på ein eller anna måte? eller fordampe og blåse magesekken opp?

Flytende nitrogen er 1000 ganger tettere enn nitrogen i gassform. Så det du spiser vil utvide seg noe kollosalt og det skal ikke masse til før du får ditt livs største rap. Som sikkert er ganske farlig. Sikkert dødelig.

Lenke til kommentar

Hvorfor har såpeserier lagt inn latter på alt som er "morsomt"? Er de rett og slett så dårlige at folk må fortelles når de skal le? Jeg har nemlig oppdaget at jeg enda ikke har funnet en eneste serie som er bra/morsom og har slik latter i bakrunnen.

Garantert mange uenige her men for meg fungerer denne regelen her: Latter=Laber serie

 

Dette er MIN mening, no offence til noen her!

 

Kanskje noen enige og da?

Lenke til kommentar
Hostels pleier jo å ha en stor resepsjon med fellesområde i. Får sikkert låne håndklær der hvis du ikke har.

Jeg ville ikke stolt på det. De tar gjerne penger for sånt. Også er jo konseptet med herberge at man skal være litt selvhjulpen, for at ting skal bli billigst mulig.

Lenke til kommentar
Hvorfor har såpeserier lagt inn latter på alt som er "morsomt"? Er de rett og slett så dårlige at folk må fortelles når de skal le? Jeg har nemlig oppdaget at jeg enda ikke har funnet en eneste serie som er bra/morsom og har slik latter i bakrunnen.

Garantert mange uenige her men for meg fungerer denne regelen her: Latter=Laber serie

 

Dette er MIN mening, no offence til noen her!

 

Kanskje noen enige og da?

 

Såpeserier = Hotel Cæsar, Glamour, osv. Sjeldent no latter der. Sitcoms derimot kommer du omtrent aldri foruten.

 

Dårlig eksempel er feks 'HANNA MONTANAH', der et helt publikum ler av at en jente på 14 år sklir på et bananskall.

På seinfeld og friends derimot synes jeg det fungerer meget bra. Det er litt sånn enten eller, enten passer det veldig bra eller så oppleves det bare helt idiotiskt.

Lenke til kommentar

Når folk har diverse live-opptredner, i form av stand-up, musikkkonsert o.l., går de av scenen etter hva som tros er deres siste nummer, men etter 1-2 min av scenen og publikum fortsatt klapper, kommer de tilbake for å gjøre mer. Hvorfor? Hvorfor ikke bare ta alt på én gang?

Lenke til kommentar

Så litt av en episode av That 70s Show. Det var mer eller mindre latter på hver eneste setning. I 5 minutter.

 

Når folk har diverse live-opptredner, i form av stand-up, musikkkonsert o.l., går de av scenen etter hva som tros er deres siste nummer, men etter 1-2 min av scenen og publikum fortsatt klapper, kommer de tilbake for å gjøre mer. Hvorfor? Hvorfor ikke bare ta alt på én gang?

Fordi publikum liker det.

 

*edit*

 

Du får noe du liker, og de takker for seg. Du spørr, tigger og roper for mer, og plutselig FÅR du mer. Superhøy jubel, og livet er herlig!

Endret av Slimda
Lenke til kommentar
Når folk har diverse live-opptredner, i form av stand-up, musikkkonsert o.l., går de av scenen etter hva som tros er deres siste nummer, men etter 1-2 min av scenen og publikum fortsatt klapper, kommer de tilbake for å gjøre mer. Hvorfor? Hvorfor ikke bare ta alt på én gang?

Spesielt ved konserter med klassisk musikk, der solistene og/eller dirigenten går inn og ut av scenen gjerne opp til 5 ganger. Hvorfor aner jeg ikke

Lenke til kommentar
Når folk har diverse live-opptredner, i form av stand-up, musikkkonsert o.l., går de av scenen etter hva som tros er deres siste nummer, men etter 1-2 min av scenen og publikum fortsatt klapper, kommer de tilbake for å gjøre mer. Hvorfor? Hvorfor ikke bare ta alt på én gang?

Sannsynligvis er dette en tradisjon. Artister som har egne konserter tar utgangspunkt i at de skal spille ekstranummer, men prinsippet bak er at publikum maser så mye om mer at artisten gir etter. Se for deg et eller annet ukjent jazzband i NY på 30-tallet som spiller på en klubb, og alle digger dem og når de er ferdig vil publikum høre mer. Dette gjør de i stedet for å kaste ølflasker etter dem. Så ja, sikkert tradisjon.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...