Gå til innhold

Snedige ting du lurer på V.2

Anbefalte innlegg

Ser på forrige ukes mythbuster nå. USA-tid.

De som ikke liker spoilere får la være å åpne spoileren under her.

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Der lager de en hjemmelagd kanon i stål som skyter ut 5" kanonkuler. Hadde jeg hatt lov til å lage dette om jeg hadde hatt materialene og utstyret? Hadde jeg hatt lov til å avfyre den?

Bumper denne og håper at ikke folk er livredde for spoilere.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
dersom man er undervektig; er det lurt å spise mye usunn mat da for å legge på seg, eller skal man fortsatt helst spise sunn mat hele tiden?

Det er ingen ting som er "usunn mat" uavhengig av situasjonen du er i. Mat med mye karbohydrater er bra hvis du skal legge på deg men ikke bra hvis du skal slanke deg.

Lenke til kommentar
Ser på forrige ukes mythbuster nå. USA-tid.

De som ikke liker spoilere får la være å åpne spoileren under her.

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Der lager de en hjemmelagd kanon i stål som skyter ut 5" kanonkuler. Hadde jeg hatt lov til å lage dette om jeg hadde hatt materialene og utstyret? Hadde jeg hatt lov til å avfyre den?

Bumper denne og håper at ikke folk er livredde for spoilere.

Kan ikke finne noen lenker eller noe sånt, men jeg er ganske sikker på at du trenger pyroteknisk grunnkurs for å få lov til dette. I kanoner blir det vel brukt svartkrutt, som er en kruttype man får lov til å lage og fyre av på bestemte plasser, etter man har gjennomført Pyroteknisk grunnkurs (koster ca. 5000) om jeg ikke tar feil.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0
hva i allverden er vitsen med disse konvoluttene som man må brette og rive på 3 steder for å åpne? hvorfor ikke bare en vanlig konvolutt med lim på?

lurer enda på dette.

Lenke til kommentar

Canonical tjener nok en del (hvor mye?) på diverse produkter relatert til Ubuntu-distribusjonene i tillegg til årsabonnement til support og store kvanta av CD-er. sikkert en del mer som jeg ikke vet om også. til gjengjeld kan man laste ned og bruke distroene gratis. Hvor mange ganger har ubuntu blitt lastet ned?

Kan man på grunnlag av dette finne ut hvor mye en gjennomsnittlig nedlasting "koster"?

Lenke til kommentar
hva i allverden er vitsen med disse konvoluttene som man må brette og rive på 3 steder for å åpne? hvorfor ikke bare en vanlig konvolutt med lim på?

lurer enda på dette.

Er det lønnslipper du mener?

i så fall er det vel for å minske mengden med papir, og siden du kan skrive på selve konvolutten istedenfor å ha et eget ark med skrift inni.

Lenke til kommentar
Resultat?

Følge?

Tja, men liksom ikke helt det jeg leter etter... ettersom om begge to kan være negative som positive

Utfall?

Eventuellt positivt utfall, om du ville ha det positivt? :p

Uansett, hører ikke hjemme i "Teknologi og vitenskap".

Lenke til kommentar

hva er som en skal helst mellom tiden? når man lager mellom gradene mener jeg, sånn egentlig. har tenkt og lurt på dette og ting men som tenker har jeg gjort mye tilbake disse en del årene helt til nå i grunnen, og tiden egentlig litt lenger etterpå.

setter pris helst på tilbake for melding til meg takk :( tusen takk

Lenke til kommentar
hva er som en skal helst mellom tiden? når man lager mellom gradene mener jeg, sånn egentlig. har tenkt og lurt på dette og ting men som tenker har jeg gjort mye tilbake disse en del årene helt til nå i grunnen, og tiden egentlig litt lenger etterpå.

Er du døv eller troll?

Det du skriver er umulig å lese.

Endret av Ozelot
Lenke til kommentar

Prøver du å spørre om hva du burde gjøre i ferien, når du kjeder deg? :huh:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...