L4r5 Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Ser på forrige ukes mythbuster nå. USA-tid.De som ikke liker spoilere får la være å åpne spoileren under her. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Der lager de en hjemmelagd kanon i stål som skyter ut 5" kanonkuler. Hadde jeg hatt lov til å lage dette om jeg hadde hatt materialene og utstyret? Hadde jeg hatt lov til å avfyre den? Bumper denne og håper at ikke folk er livredde for spoilere. Lenke til kommentar
Madeo Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Hei. Lurer på, om noen vet om et godt ord. Ordet skal være synonymt med "konsekvens" men samtidig være positivt. Lenke til kommentar
beerformyhorses Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 dersom man er undervektig; er det lurt å spise mye usunn mat da for å legge på seg, eller skal man fortsatt helst spise sunn mat hele tiden? Det er ingen ting som er "usunn mat" uavhengig av situasjonen du er i. Mat med mye karbohydrater er bra hvis du skal legge på deg men ikke bra hvis du skal slanke deg. Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 (endret) Hei. Lurer på, om noen vet om et godt ord. Ordet skal være synonymt med "konsekvens" men samtidig være positivt. Resultat? Følge? Endret 9. juni 2009 av -B. Lenke til kommentar
Madeo Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Resultat?Følge? Tja, men liksom ikke helt det jeg leter etter... ettersom om begge to kan være negative som positive Lenke til kommentar
Cyberfrog Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Hei. Lurer på, om noen vet om et godt ord. Ordet skal være synonymt med "konsekvens" men samtidig være positivt. I hvilken kontekst skal ordet brukes? Forøvrig har diskusjon.no et språkforum: https://www.diskusjon.no/index.php?showforum=364 Lenke til kommentar
Martin-sama Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Ser på forrige ukes mythbuster nå. USA-tid.De som ikke liker spoilere får la være å åpne spoileren under her. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Der lager de en hjemmelagd kanon i stål som skyter ut 5" kanonkuler. Hadde jeg hatt lov til å lage dette om jeg hadde hatt materialene og utstyret? Hadde jeg hatt lov til å avfyre den? Bumper denne og håper at ikke folk er livredde for spoilere. Kan ikke finne noen lenker eller noe sånt, men jeg er ganske sikker på at du trenger pyroteknisk grunnkurs for å få lov til dette. I kanoner blir det vel brukt svartkrutt, som er en kruttype man får lov til å lage og fyre av på bestemte plasser, etter man har gjennomført Pyroteknisk grunnkurs (koster ca. 5000) om jeg ikke tar feil. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 hva i allverden er vitsen med disse konvoluttene som man må brette og rive på 3 steder for å åpne? hvorfor ikke bare en vanlig konvolutt med lim på? lurer enda på dette. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 hva er som en skal helst mellom tiden? når man mellom gradene mener jeg.setter pris på tilbakemelding sad.gif HÆ? Lenke til kommentar
huf Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 hva i allverden er vitsen med disse konvoluttene som man må brette og rive på 3 steder for å åpne? hvorfor ikke bare en vanlig konvolutt med lim på? lurer enda på dette. Du har jo fått svar for lenge sidan. Lenke til kommentar
Astralnoise Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 (endret) Hvor langt kan man skyte spiker med en trykkluftdrevet spikerpistol? Evt. Hvor hardt er slaget som spikeren får? Endret 9. juni 2009 av Astralnoise Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Spikeren går et godt stykke. Jeg ba en håndtverker demonstrere det for meg, og han skjøt så spikeren traff vannet kanskje 60 meter unna. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Canonical tjener nok en del (hvor mye?) på diverse produkter relatert til Ubuntu-distribusjonene i tillegg til årsabonnement til support og store kvanta av CD-er. sikkert en del mer som jeg ikke vet om også. til gjengjeld kan man laste ned og bruke distroene gratis. Hvor mange ganger har ubuntu blitt lastet ned? Kan man på grunnlag av dette finne ut hvor mye en gjennomsnittlig nedlasting "koster"? Lenke til kommentar
Leif.ross Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 hva i allverden er vitsen med disse konvoluttene som man må brette og rive på 3 steder for å åpne? hvorfor ikke bare en vanlig konvolutt med lim på? lurer enda på dette. Er det lønnslipper du mener? i så fall er det vel for å minske mengden med papir, og siden du kan skrive på selve konvolutten istedenfor å ha et eget ark med skrift inni. Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Resultat?Følge? Tja, men liksom ikke helt det jeg leter etter... ettersom om begge to kan være negative som positive Utfall? Eventuellt positivt utfall, om du ville ha det positivt? Uansett, hører ikke hjemme i "Teknologi og vitenskap". Lenke til kommentar
dronjom Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 hva er som en skal helst mellom tiden? når man lager mellom gradene mener jeg, sånn egentlig. har tenkt og lurt på dette og ting men som tenker har jeg gjort mye tilbake disse en del årene helt til nå i grunnen, og tiden egentlig litt lenger etterpå. setter pris helst på tilbake for melding til meg takk tusen takk Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 (endret) hva er som en skal helst mellom tiden? når man lager mellom gradene mener jeg, sånn egentlig. har tenkt og lurt på dette og ting men som tenker har jeg gjort mye tilbake disse en del årene helt til nå i grunnen, og tiden egentlig litt lenger etterpå.setter pris helst på tilbake for melding til meg takk tusen takk Er du døv eller troll? Det du skriver er umulig å lese. Endret 9. juni 2009 av Ozelot Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 hva er som en skal helst mellom tiden? når man lager mellom gradene mener jeg, sånn egentlig. har tenkt og lurt på dette og ting men som tenker har jeg gjort mye tilbake disse en del årene helt til nå i grunnen, og tiden egentlig litt lenger etterpå.setter pris helst på tilbake for melding til meg takk tusen takk Prøver du å spørre om hva du burde gjøre i ferien, når du kjeder deg? Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 (endret) geJ eaddh ildra tlark å ekrivs tåns avads om gej så erøvdp. Hvorfor har puser 9 liv, forresten? Hva med 8 eller 10? EDIT: Fant denne: http://pawpathlittermat.com/blog/2006/10/2...ave-nine-lives/ Endret 9. juni 2009 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå