Sveern Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Han ser da vel på papiret når han har tørka seg, når det ikke er mer dritt på papiret er han ferdig... Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Er vel aldri mer enn tre-fire tørk uansett. Og man kjenner(?) vel når man ikke trenger mer. Forresten litt upasselig tema å diskutere synes jeg Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Hva skjer om en nødutgang blir åpnet på et fly i normal hastighet? Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Hvorfor ser jeg "Gjennom" toppen av bakken noen ganger? Hva skjer om en nødutgang blir åpnet på et fly i normal hastighet? Personen som åpner blir antagelig "sugd" ut av flyet, og alle preses mot den døra. enkelt forklart Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Hva kalles fenomenet som er i Japan (og sikkert andre plasser og) hvor f.eks Toyata eier en hel by; alle som bor i byen jobber for Toyota enten direkte eller indirekte: Toyota-bøndene holder Toyota-arbeiderene med Toyotamat osv. Lenke til kommentar
dronjom Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 hva ville skjedd om jeg gikk til en gardist på slottet og sier "få min straff, jeg har honnørbevis"? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 hva ville skjedd om jeg gikk til en gardist på slottet og sier "få min straff, jeg har honnørbevis"?Prøv! Jeg tipper ingenting. Mulig du hadde fått han til å fnise eller smile litt om han ikke var veldig rutinert. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Hva er honnørbevis? Og hva har det med "få min straff" å gjøre? Lenke til kommentar
Alompi Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Han skal bli straffet fordi han har honnørbevis, men ikke faller innenfor gruppen "honnør"? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 kan google løse ligninger? Lenke til kommentar
Robåt Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Hva kalles fenomenet som er i Japan (og sikkert andre plasser og) hvor f.eks Toyata eier en hel by; alle som bor i byen jobber for Toyota enten direkte eller indirekte: Toyota-bøndene holder Toyota-arbeiderene med Toyotamat osv. Det kan vel kansje være føydalisme? Lenke til kommentar
Alompi Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 kan google løse ligninger? Det er vel bare å prøve? Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 kan google løse ligninger? WolframAlpha løser det meste. 10x=100 (støtter og mye mer avanserte ligninger) Deriverte av 5e^(-2x) Integrasjon av 5x^2+7x Og masse annet. Banan og melk gir deg 11g protein, og all mulig annen info. Bør prøves ut. Lenke til kommentar
different Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Hva skjer om en nødutgang blir åpnet på et fly i normal hastighet? Det er umulig (for ett menneske, eller tusen) å åpne alle dører på et fly i "normal" hastighet. Derfor skjer det ingenting. Nei, du blir ikke sugd ut om det var det du tenkte på. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Er det noen undersøkelser som viser hvor mange prosent av barn som faktisk liker når folkene i barneserier og barnefilmer synger? Jeg HATET når folkene i Sesam Stasjon begynte å synge om vennskap og blomster og sånt. Det jeg likte best var alle animasjonene. Og når man hvert skuddår faktisk fikk se et ekte tog på togstasjonen. Lenke til kommentar
Fløyelsbøtte Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Hvordan regner man ut hvor mange hestekrefter en bil har? Lenke til kommentar
Wubble Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Hva skjer om en nødutgang blir åpnet på et fly i normal hastighet? Det er umulig (for ett menneske, eller tusen) å åpne alle dører på et fly i "normal" hastighet. Derfor skjer det ingenting. Nei, du blir ikke sugd ut om det var det du tenkte på. Hvis det hadde gått an å åpne den når du var høyt oppe hadde du vell blitt sugd ut? Eller presset ut, blir det vell. Lenke til kommentar
rublings Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Hvordan regner man ut hvor mange hestekrefter en bil har? En hk er vel kraften en hest bruker på å løfte en gitt vekt 1m over bakken. Jeg mener det var slik de regnet det ut helt i starten. Lenke til kommentar
Alompi Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 (endret) Nei, tror nok ikke det. Mener de testet det ut på mythbusters, og fant ut at ingenting skjedde. (Dette var med kulehull i flyvinduet da, forsåvidt) Endret 8. juni 2009 av Alompi Lenke til kommentar
dronjom Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 (endret) hva ville skjedd om jeg gikk til en gardist på slottet og sier "få min straff, jeg har honnørbevis"?Prøv! Jeg tipper ingenting. Mulig du hadde fått han til å fnise eller smile litt om han ikke var veldig rutinert. vi var i oslo utenfor slottet på lørdag, under en tur til tusenfryd, og vurderte å si det til en gadist men kom på det litt for sent en kamerat jeg var med gikk bort i en tom gardist "telefonkiosk" og lata som han skulle ta telefonen der, da snudde en gardist i "telefonkiosken" ved siden av mot oss og kjefta myten om at de alltid står helt stille er mythbusta, hehe Endret 8. juni 2009 av dronjom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå