Gå til innhold

Snedige ting du lurer på V.2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hva ville skjedd om jeg gikk til en gardist på slottet og sier "få min straff, jeg har honnørbevis"?
Prøv! Jeg tipper ingenting. Mulig du hadde fått han til å fnise eller smile litt om han ikke var veldig rutinert.
Lenke til kommentar
Hva kalles fenomenet som er i Japan (og sikkert andre plasser og) hvor f.eks Toyata eier en hel by; alle som bor i byen jobber for Toyota enten direkte eller indirekte: Toyota-bøndene holder Toyota-arbeiderene med Toyotamat osv.

Det kan vel kansje være føydalisme?

Lenke til kommentar
Hva skjer om en nødutgang blir åpnet på et fly i normal hastighet?

Det er umulig (for ett menneske, eller tusen) å åpne alle dører på et fly i "normal" hastighet. Derfor skjer det ingenting.

Nei, du blir ikke sugd ut om det var det du tenkte på.

Lenke til kommentar

Er det noen undersøkelser som viser hvor mange prosent av barn som faktisk liker når folkene i barneserier og barnefilmer synger?

Jeg HATET når folkene i Sesam Stasjon begynte å synge om vennskap og blomster og sånt.

Det jeg likte best var alle animasjonene. Og når man hvert skuddår faktisk fikk se et ekte tog på togstasjonen.

Lenke til kommentar
Hva skjer om en nødutgang blir åpnet på et fly i normal hastighet?

Det er umulig (for ett menneske, eller tusen) å åpne alle dører på et fly i "normal" hastighet. Derfor skjer det ingenting.

Nei, du blir ikke sugd ut om det var det du tenkte på.

Hvis det hadde gått an å åpne den når du var høyt oppe hadde du vell blitt sugd ut? Eller presset ut, blir det vell.

Lenke til kommentar
hva ville skjedd om jeg gikk til en gardist på slottet og sier "få min straff, jeg har honnørbevis"?
Prøv! Jeg tipper ingenting. Mulig du hadde fått han til å fnise eller smile litt om han ikke var veldig rutinert.

vi var i oslo utenfor slottet på lørdag, under en tur til tusenfryd, og vurderte å si det til en gadist men kom på det litt for sent :p en kamerat jeg var med gikk bort i en tom gardist "telefonkiosk" og lata som han skulle ta telefonen der, da snudde en gardist i "telefonkiosken" ved siden av mot oss og kjefta :p myten om at de alltid står helt stille er mythbusta, hehe :p

Endret av dronjom
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...