Gå til innhold

Snedige ting du lurer på V.2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er du heldig så finnes det allerede noen tullinger som har gjort dette.
Det var det jeg håpet det var da. Hjelper lite å måle og telle selv. Sannsynligheten for at jeg er nøyaktig på gjennomsnittet er antagelig lik null. De færreste er gjennomsnittlige.
Lenke til kommentar
Hvor mange ganger jukkes det i et gjennomsnittlig samleie? Hvor langt er et gjennomsnittlig jukk? Videre: Hvor mange meter jukkes det da per døgn på verdensbasis? Og hvor mange liter ejakuleres det årlig?

 

Ja, jeg lurer faktisk på dette. Jeg er rar. Jeg vet...

 

Hm, kanskje vi skulle hatt et forsøkseksperiment med sånne billige skritteller(de som teller når ei stålkule treffer kontakter)?

Om f.eks 50 forumbrukere(litt optimistisk kanskje) måler antall jukk de ti siste samleiene, så bør vi kanskje nærme oss et "normalt" tall?

Tviler sterkt på at disse tallene finnes fra før av :p

Lenke til kommentar

Går det forresten an å beregne de totale kostnadene av en storstreik som den som kanskje er på trappene? Med tanke på at følgende:

Kinoen er i streik -> tapte inntekter for kinoen. Tapt omsetning i kinokiosk -> lavere salg for de som leverer til kiosken. Ali Baba Kebab (nei det er ikke en nedsettende kommentar om innvandrere. Den heter det den jeg snakker om) selger ikke like mye kebab -> færre penger til Ola Bonde som leverer salaten til kebabene. Streikekasser tømmes osv. Ledd på ledd på ledd så blir det mange som blir rammet av streiken på en eller annen måte. Enten i form av tapte arbeidsdøgn, utsatte prosjekter, dødtid på prosjekter, de som lager det de som du kjøper ting av kan kanskje ikke levere. Ola dunk som ikke er i streik, men ikke kan levere fordi hans leverandør er i streik osv. Til slutt så er alle som ikke streiker også rammet på en eller annen måte. Slike følgeskader må jo være veldig vanskelig å beregne. Er det mulig å finne ut av? Kan noen regne det ut i "vårt" scenarie? og Hva vil en slik storstreik koste samfunnet vårt om den gjennomføres?

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Var det veldig vanskelig å forstå så er det fordi jeg er trøtt
Lenke til kommentar
Hm, kanskje vi skulle hatt et forsøkseksperiment med sånne billige skritteller(de som teller når ei stålkule treffer kontakter)?

Om f.eks 50 forumbrukere(litt optimistisk kanskje) måler antall jukk de ti siste samleiene, så bør vi kanskje nærme oss et "normalt" tall?

Tviler sterkt på at disse tallene finnes fra før av :p

Enda så fristende det er å eksperimentere med forumet så tenkte jeg at det må være mulig å finne noen som vet dette fra før. Og siden google slår meg, men jeg vet at enkelte her er verdensmestere i googling og slår min googling lang vei.
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0
kan noen komme med litt interessant info om nord korea her? og ikke noen wiki artikkel, jeg vil ha små fakta ikke en hel artikkel.

 

er det en tråd her på forumet om E3?

Du kan vel starte her: http://www.korea-dpr.com/

 

Hjemmesiden til Nord-Korea:)

 

er den siden seriøs? jeg kødder ikke når jeg sier at det ser ut som noen har laget den for underholdning :S

 

noen som vet?

Lenke til kommentar
http://www.korea-dpr.com/

Hjemmesiden til Nord-Korea :)

Er den siden seriøs? Jeg kødder ikke når jeg sier at det ser ut som noen har laget den for underholdning :S

Jepp, den er Nord-Koreas offisielle hjemmeside i følge denne wikipediaartikkelen om internett i Nord-Korea:

http://en.wikipedia.org/wiki/.kp

HAHAHA, likte dette sitatet fra Kim Jong-Il: "I'm an Internet expert too..."

For en utrolig boble han må leve i. Syns jeg ser for meg, han klarer å starte en internet leser og hele stabben rundt han klapper og forteller han for en ekspert han er.

Endret av SirDrinkAlot
Lenke til kommentar
Når tv-serier blir sendt i HD-kvalitet på tv er det i 720p. Men hva med når disse tv-seriene kommer på Blu-Ray-DVD? Er de fortsatt i 720p eller er de i 1080p?

TV sendinger vises i 720p pga. båndbredde. Når du kjøper Blu-Ray (ikke noe DVD her) er den i 1080p.

Lenke til kommentar
Hvis mutten er bærer av rød-grønn fargeblindhet. Vil det si at jeg som XY(gutt) er det? Eller må fatten også være fargeblind da? For han har jo bare gitt meg ett Y-kromosom, og fargeblindhet ligger på X-kromosomet? Jeg skjønner ikke dette her. :hmm:

 

Ja, du er da fargeblind, begge x-krmosonene til din mor må bære genet for at hun skal bli fargeblind, mao har du helt sikkert arvet det. (med forbehold om at det kan være andre årsaker til fargeblindhet)

 

AtW

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...