Khaffner Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Angående hvalpenisen, sjekk ut Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Må være et helvete å ha så svært utstyr hengende ute når man svømmer da? (muligens støtende bilde for noen følger Keiko hadde da sulet sammen sin når han oppet over moloen. Lenke til kommentar
Palme Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Hvis jeg dreper en morder som skulle drepe meg/noen andre (Eller HAR ALLEREDE drept noen andre for den slags skyld), blir jeg straffet da? Ser deg og høyner med; Hva om du blir dømt for drapet på en person du ikke har drept. Dvs. denne personen er i live. Når du kommer ut av fengselet (for å skutt ned og drept denne personen ) finner du personen og dreper han. Vil du da bli dømt for drapet på nytt? Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Hva skjer med Norge hvis jeg slakter hele kongefamilien? Ikke ta ''jeg'' seriøst, bare et eksempel Lenke til kommentar
lilko Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Euronymous prøvde da ikke å drepe Varg? Jo, euronymous hadde sagt det til en venn, så fikk Varg greie på det. Lenke til kommentar
Kaplan Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Hva skjer med Norge hvis jeg slakter hele kongefamilien? Ikke ta ''jeg'' seriøst, bare et eksempel Da hadde det nok blitt republikk, ville jeg tro. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Jeg antar at du mener å drepe den norske kongefamilien. Jeg tror vi ville importert noen folk med blått blod fra nabolandene. Er det ikke utlandske kongelige langt bak i den norske arverekka? Jeg vet ikke. Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 (endret) Er det ikke utlandske kongelige langt bak i den norske arverekka? Joda, Kong Håkon var importert fra Danmark, og Olav var barnebarn/tippoldebarn av Victoria. Tror jeg. Endret 12. mai 2009 av Oppslagsverk Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Hvis alle kongefamiliene i hele skandinavia dør da? Lenke til kommentar
Sondring Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Grunnloven åpner for valg av konge. Stortinget valgte konge i 1814 og 1905 så vidt jeg husker. Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Nå er faktisk arverekkefølgen aktiv utenfor skandinavia og. De fleste kongehusene i europa er i slekt med hverandre, og står som arvtagere. Harald er bl.a. i arverekkefølgen i storbritannia, men langt nede. Lenke til kommentar
Frexxia Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Jeg tviler sterkt på at man ville lett etter en ny konge om kongefamilien døde. Vi ville nok blitt republikk. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 https://www.enasco.com/product/WA16056HR ? Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Snedig og snedig men: Når du ringer til en mobiltelefon og det går rett over til telefonsvar, før det begynner å "tute". Hva betyr det, telefon slått av eller noe? Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Det betyr at telefonen er slått av eller ikke har dekning. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Hvilken frukt var det man burde gni på bilrutene når de skulle vaskes nå igjenn? Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 (endret) Eple. For å vaske de for sommeren, ta bort asfalt, salt osv. Endret 12. mai 2009 av Dynejonas Lenke til kommentar
co2 Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Ananas, granateple og fem meloner. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Sålenge det finnes en liste over tronarvinger, tror jeg ikke vi ville avskaffet monarkiet. Mange irriterer seg over at kongelige sosialklienter får mye mer i staffasje/trygd enn dem selv, men det å ha en konge å sende på statsbesøk hjelper til å åpne mange dører for Norge. I f.eks. Japan er det mye mer stas å ha en konge på besøk enn en statsminister. Rent økonomisk kan det altså lønne seg å ha en konge. Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Grunnen til at det er mer stas å ha en konge ligger nok i det faktum at kongen ikke har noe politisk ståsted, og det er et flott kort å bruke innimellom. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå