Simen1 Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Vi får høyoppløst tekst-TV til Norge også nå, takket være det digitale bakkenettet =) Leste om det i artikkelen til hw.no om digitalt bakkenett.9260080[/snapback] Jepp, der står det jo. http://www.hardware.no/artikler/multimedia...enettet/35416/3 Gammelt . . vs . . nytt Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Hvis et helikopter flyr opp ned, blir det logisk nok dratt nedover av tyngdekraft(duh) og rotoren, så jeg tviler på at det er trygt 9260083[/snapback] De kan jo vri rotorbladene for å endre oppdrifta så hvis det er mulig å vri de nok så kan man i teorien få det til å holde seg ubevegelig opp ned. Men om det går i praksis vet jeg ikke. 9260107[/snapback] ja, men vil ikke helikopteret "tippe" over til siden? Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Kanskje det? På den andre siden kan det hende stabilisatorene fungerer greit opp ned også. Har vi ikke en helikopterpilot her på forumet som kan svare? Vi har jo så mange profesjoner her at det må vel finnes en helikopterpilot blant oss også? Lenke til kommentar
_M@ts_ Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Helikoptere kan ikke fly opp ned. Tippe over - til siden da eller ? De vil bare falle ned. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 (endret) Ah, beklager så meget, Simen1. Jeg missforstod deg vist angående batterikapasitet og de sakene der. Endret 11. august 2007 av Cutthroat Bill Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 (endret) Det finnes noen helicoptere som kan gjøre en loop, da er de jo opp ned. Endret 11. august 2007 av Hellemyr Lenke til kommentar
Vaffel89 Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Var no greier på Discovery om Apache, å hvor mye artige sprell å sånn det kunne. Husker dog ikke om de sa det kunne fly opp ned eller ikke. Men en liten loop gikk hvertfall fint mener jeg. Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Roll kunne den også ta, og til og med kjøre i 300 km /t baklengs (sto ihvertfall 300 på tekstinga) Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Loope kan mange helikoptre, men jeg tenker på å hovre eller fly stabilt opp ned, slik man kan gjøre med RC-kopter. Lenke til kommentar
Dødskalkunen Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Er det unormalt å ikke måtte drite på to dager? Og legger man på seg om man spiser etter klokka åtte? Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Er det unormalt å ikke måtte drite på to dager? 9261100[/snapback] Når jeg hadde H*lvetesuke i miltæret, så klarte jeg meg uten dobesøk(utenom bimmelim) fra mandags morgen til fredagskveld(elller var det søndag?). Og legger man på seg om man spiser etter klokka åtte? 9261100[/snapback] Hvis du legger deg til normal tid, så vil jeg tro du legger lettere på deg hvis du spiser etter åtte. Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Hvorfor skriver man "Lorem Ipsum..." på "testsider" av hjemmesider? Akkurat som de to her har gjort. Link 1 Link 2 Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Det er "placeholder"-tekst. Det er rett og slett bare for å se hvordan siden vil se ut med tekst. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 ... fordi webdesignere av en eller annen grunn har fått det for seg at man får nøyaktig det samme inntrykket av en side enten man forstår teksten eller ikke. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Hvordan føles det hvis en arm elns blir utsatt for mikrobølger? varmt? stikkende? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Det jeg har lest av beretninger har bare gått på at det blir varmt. Lenke til kommentar
sindreij Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Hvorfor skriver man "Lorem Ipsum..." på "testsider" av hjemmesider? Akkurat som de to her har gjort. Link 1 Link 2 9262174[/snapback] her er lorem Ipsum sin hjemmeside, der kan du blant annet generere så mye tulletekst som du vil. Genialt for å ha noe å fylle hjemmesider med mens man designer dem. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 De fleste kjenner til konseptet leddbuss. Finnes det noe tilsvarende for biler der man kan ha passasjerer i bakdelen når man kjører? Nesten som en slags forelengelse av en stasjonsvogn med 7 seter der man setter på en modul med 4-6 ekstra seter på tilhengerfestet. Se bort i fra at man i Norge (og resten av Europa?) trenger eget sertifikat for å kjøre biler med mer enn 9 seter inkludert sjoføren. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Det er lov å sitte i traktorhengere hvis veggene er av en viss høyde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå