Mannen med ljåen Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Hva er forskjellen på blaute og tørre vitser? Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Begrepet bløt vits, eller en blødme, kan brukes om alle dumme vitser og platte ordspill. En «tørr vits» er en tilsvarende enkel vits, men som sparer på virkemidlene. http://no.wikipedia.org/wiki/Vits Min egen definisjon er litt anderledes. Tørre vitser er for meg dritdårlige, mens bløte vitser kan humres litt av fordi de er så dumme. Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Hvor mye veier 2 liter is, sørladsis om det man skal være nøyaktig. De oppgir kalori innhold per 100g men sier ingen tin om hvor mye hele boksen veier. Burde ikke vært lov med slike sleipe triks. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Hvor mye veier 2 liter is, sørladsis om det man skal være nøyaktig. De oppgir kalori innhold per 100g men sier ingen tin om hvor mye hele boksen veier. Burde ikke vært lov med slike sleipe triks. Kan du ikke bare veie den da? Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 (endret) Hvor mye veier 2 liter is, sørladsis om det man skal være nøyaktig. De oppgir kalori innhold per 100g men sier ingen tin om hvor mye hele boksen veier. Burde ikke vært lov med slike sleipe triks. Kan du ikke bare veie den da? Har ikke vekt. Verken mat vekt eller "slanke" vekt. Endret 25. april 2009 av Lord-KGA Lenke til kommentar
Maelwedd Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Jeg kom akkurat tilbake fra butikken, med en 2l-boks med is (deilig å endelig få fint vær!). Det er nå Tress-is, og ikke Sørlandsis, men den veier iallefall 1kg. Lenke til kommentar
Rippey Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Hvor mange dager vil det ta før håret mitt gror fra 1 mm til 'normal' lengde igjen? Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Hvor mange dager vil det ta før håret mitt gror fra 1 mm til 'normal' lengde igjen? Og hvor langt er normal lengde? Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Kommer det en ny Rocco film for 09 russen? Lenke til kommentar
xersess Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Hvor mange dager vil det ta før håret mitt gror fra 1 mm til 'normal' lengde igjen? Fantastisk upresist, men håret vokser 1cm i månden cirka, så da kan du rekne det ut sjølv Lenke til kommentar
Rippey Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Hehe, med normal lengde mener jeg noe som kan fikses på med voks o.l. Takk for svar xersess, ser ut til at jeg må vente lenge for å ikke se ut som en kreftpasient.. :/ Lenke til kommentar
Scooby snacks Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Husker jeg og en kompis skamklipte bror min en gang, helt skallet (med barberhøvel), og det ble "normalt" etter en liten måned, slik at han kunne ta voks i det og se ut som folk. Lenke til kommentar
Androish Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 (endret) Hvor mange dager vil det ta før håret mitt gror fra 1 mm til 'normal' lengde igjen? Hvor i millitæret er du? Endret 25. april 2009 av Androish Lenke til kommentar
Rippey Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Hvor mange dager vil det ta før håret mitt gror fra 1 mm til 'normal' lengde igjen? Hvor i millitæret er du? Er ferdig med verneplikten min jeg, så jeg er nok sivil. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Hvor stammer skikken med å trekke inn fendere på båten når man er på sjøen fra? Er det ikke mer praktisk å ha dem ute for et mer åpent dekk? Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Fordi de ikke skal dette av, de vil jo slenge mye frem og tilbake når du lar de henge ut, og visst de ikke er knytt skikkelig vil de falle av. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Hvor stammer å klaske hverandre i henda as in "give me five" fra? En kjapp enkel versjon av et håndtrykk? Lenke til kommentar
co2 Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Når vi har sendt radiosignaler ut i verdensrommet i søken etter utenomjordisk kontakt, så forsvinner disse i en spesifikk retning. Sett fra jorden, hvilken form ville disse signalene ha i konkret form? Og hvordan ville disse utviklet seg over tid?(svekkelse) Lenke til kommentar
Spetz Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 (endret) Hva skjedde med heliumballongen jeg mistet på 17. mai i fjor? Edit: Fatal leif. Endret 25. april 2009 av Spetz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå