Khaffner Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 (endret) Hvilke lagringsmedier blir ikke oppdaget i metalldetektoren på flyplassen? Du kan i alle fall ta med deg hullkort igjennom, og vil tro tape-basert også går veldig fint. Hva med de aller minste minnekortene? CD? DVD? BR? Endret 20. april 2009 av khaffner Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Tviler på at et micro-SD vil bli oppdaget rundt alt annet crap du har i bagen. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Tviler på at et micro-SD vil bli oppdaget rundt alt annet crap du har i bagen. Tenkte mest på å ha det i lomma, vil det bli oppdaget i metalldetektoren? Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 (endret) Tviler på at et micro-SD vil bli oppdaget rundt alt annet crap du har i bagen. Tenkte mest på å ha det i lomma, vil det bli oppdaget i metalldetektoren? Like greit å putte det i bagen da. Det er fullt lovlig å ta med minnekort på fly. redigert: men jeg tviler på at metalldetektoren slår ut. Om den gjør det så bare tar du ut minnekortet av lomma og går igjennom en gang til Endret 20. april 2009 av Zlatzman Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Jeg tenkte i forbindelse med dette Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Ser for meg at noen prøver å drepe en person med minnekort på et fly. :!: Lenke til kommentar
iqlizer Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Får du mindre sting av å springe med en stein i hånda? Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Jeg tenkte i forbindelse med dette Kommer ikke til å skje. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 evt kan man diskrét kaste den forbi sikkerhetskontrollen Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 evt kan man diskrét kaste den forbi sikkerhetskontrollen Det er snakk om Tollen, ikke sikkerhetskontrollen Lenke til kommentar
Scooby snacks Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Finnes det noe forskning på hvor mye olje det er igjen i verden, eller rettere sagt et anslag på hvor lenge oljen varer med dagens teknologi. Husker for en del år siden, så var det eksperter som sa at oljen i Nordsjøen ville vare 40 år til, og nå så jeg akkurat en film fra NTNU hvor en fyr i Statoil mente at den varte minst ut dette århundret. Ikke veldig lenge, tipper 50 år er mer realistisk enn 100 år. Spennende filmer! Driver å ser dem nå. Det ene eksemepelet han brukte i den første filmen, det med sjakkbrettet, brukte læreren vår òg da vi hadde om eksponentialfunksjoner. Slik jeg har forstått det så er det veldig mye olje igjen, f.eks. i Stillehavet og polområdene, så personlig tror jeg at oljen vil vare lenge, men den vil bli avløst av alternative energikilder før den går tom. Men jeg har ikke kunnskaper nok til å uttale meg på området. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 evt kan man diskrét kaste den forbi sikkerhetskontrollen Det er snakk om Tollen, ikke sikkerhetskontrollen Kan vel kastes over dem også Lenke til kommentar
simon11 Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Finner f. eks mye olja i Canada. Denne oljen ligger i tykke lag med sand. Derfor er det sevæt foruresende og utvinde. Samtiding som den odlegger store skog områder. Men hvis Man går tom for olja ndre steder kommer men nokk til å bruke denne. Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Hvor mange offesielle opprativ systemer finnes det? Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Hvor mange offesielle opprativ systemer finnes det? http://tinyurl.com/d7lkr5 Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Får du mindre sting av å springe med en stein i hånda? Det finnes mange forskjellige metoder, men det handler bare om å få deg til å tenke på noe annet enn stinget. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Jeg ønsker å lagre filer på kassettbånd. Bare fordi det er kult. Det er ikke noe problem å koble en kassettspiller til lydkortet. Men finnes det programvare til dette? Lenke til kommentar
mhsalangli Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 har tv-serien Scrubs den korteste introen ? Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Definitivt ikke. Lost og Heroes har mye kortere introer, men er ganske sikker på at det finnes enda kortere introer. Det imidlertid er sikkert, er at det bare er en intro som kan være lang, og som alle kan se gang på gang uten å bli lei: MacGyver (helst verisjonen fra sesong 4). Lenke til kommentar
Henrikenn Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 (endret) Hva skjer hvis en person går inn i byen? Det finnes turer som går til Tsjernobyl, og man kan gå helt bort til der reaktoren er. Det er likevel en grense for hvor lenge man kan være der pga rest-radioaktivitet. http://forums.filefront.com/s-t-l-k-e-r-so...ltra-death.html Et av de stedene jeg har veldig lyst til å dra til Så rått! Noen har vært der? Hvor lenge er denne turen da? Endret 21. april 2009 av Henrikenn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå