Gå til innhold

Snedige ting du lurer på V.2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vet ikke om dette er et snedig spørsmål for andre enn meg men... what the hell... :p

-Når blir gravid og har et barn i magen... Hvor ligger da magemusklene? På innsiden eller utsiden av barnet?

På utsiden, der de alltid har vært. Livmoren ligger ikke mellom magemusklene og huden.

Grosse_derGebarmutter_in_den_einzelneMonaten_derSchwangerschaft.gif

Lenke til kommentar
Vet ikke om dette er et snedig spørsmål for andre enn meg men... what the hell... :p

-Når blir gravid og har et barn i magen... Hvor ligger da magemusklene? På innsiden eller utsiden av barnet?

På utsiden, der de alltid har vært. Livmoren ligger ikke mellom magemusklene og huden.

Hmm... Så hvis man er kvennelig bodybuilder med skikkelig vaskebrettmage, så får man sixpack utenpå den gravide magen når man er gravid?

Lenke til kommentar

Hmm... Så hvis man er kvennelig bodybuilder med skikkelig vaskebrettmage, så får man sixpack utenpå den gravide magen når man er gravid?

Uten å ha sett en definert og gravid body builder som i utgangspunktet har en six-pack, så vil jeg tro at dette er mulig. Musklene vil nok uansett strekkes en del, og dette kan antakeligvis gjøre rutene mindre definerte. Det er heller ikke heldig å ha en veldig lav fettprosent når en er gravid.

Endret av kjaks
Lenke til kommentar
Uten å ha sett en definert og gravid body builder som i utgangspunktet har en six-pack, så vil jeg tro at dette er mulig. Musklene vil nok uansett strekkes en del, og dette kan antakeligvis gjøre rutene mindre definerte. Det er heller ikke heldig å ha en veldig lav fettprosent når en er gravid.

Sixpacken vil vel forsvinne fordi hun ikke har mulighet til å frekventere treningsstudioet så fryktelig mye og holde det ved like mot slutten av graviditeten?

Lenke til kommentar
Hvor stor del av verdens energiforbruk blir dekket av solenergi, især solcellepaneler?

All energien på jorda kommer vel fra sola? :p Så 100 % ?

Geovarme, kjernekraft og tidevannskraft kommer *ikke* fra sola.

Geovarme/kjernekraft får jo energien fra partikler som stammer fra sola. Så de kommer fra sola.

Tidevannskraft forårsakes av månen, som igjen stammer fra sola.

Så alt kommer fra sola. :p

Endret av A-Jay
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...