Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Ja, det utvider seg vel i alle retninger. Om det gjelder fra vårt "ståsted" eller noen andres er en annen sak ... Er jeg helt på bærtur nå eller? Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Kvifor har det seg at dei beste idèane kjem rett før ein sovne? Lenke til kommentar
KKake Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Hvorfor klør man noen ganger helt tilfeldig? Lenke til kommentar
Nakmus Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Hvilken måleenhet bruker man til å måle muskelkraft? Er vel kg/cm^2 til slagkraft, men er det noe for muskelkraft? Er plasmagass brennbart? Hvor ER alle due-ungene?! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Hvor ER alle due-ungene?! Denne kunne du finni ut av selv. http://www.google.no/search?q=where+are+all+the+baby+pigeons Lenke til kommentar
Spetz Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Hvilket år befinner kineserne seg i? Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 The year 2009 in the Chinese calendar is the year of the ox. It lasts from January 26, 2009 to February 14, 2010. According to traditional beliefs, some form of the calendar has been in use for almost five millennia. Based on archaeological evidence some form of it has been in use for three and a half millennia. It is reckoned in the seldom-used continuously numbered system as 4705, 4706, or 4645 (depending on the epoch used). Kilde: http://en.wikipedia.org/wiki/Chinese_calendar Lenke til kommentar
Fløffy Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Kvifor har det seg at dei beste idèane kjem rett før ein sovne? Det har noko med at eine hjernehalvdelen "sovnar" før den andre. Den som sovnar er den delen som meinar at ideen kan virke dorleg, urealistisk osv. mens den delen som er "våken" kjem på gode idear.. håpar dette var ein grei forklaring? Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Hva er det som gjør at dyr ikke kan se et todimensjonalt bilde (som TV), og tolke det som tredimensjonalt - som vi mennesker klarer? Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Av og til, som oftest når jeg er i aktivitet, får jeg en følelse av at jeg drømmer. Jeg føler meg på en måte tankeløs og borte fra verdenen. Flere av vennnene mine har opplevd dette, så jeg vil tro det er ganske normalt. Spørsmålet mitt, om dere i det hele tatt skjønner hva jeg snakker om, er om dette fenomenet har et navn. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Dyr som har øyne som ser ut på sidene, på hvilket vis ser de bildet i hode? Lenke til kommentar
Fredrik. Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Hvis man bryter en krets (230V) med hver hand, kan dette være dødelig? Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Hvis man bryter en krets (230V) med hver hand, kan dette være dødelig? Ja, absolutt. Lenke til kommentar
thai-mat Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Hvorfor er mennesker så dårlige på å huske navn? Siden det er relativt nyttig og viktig sosialt, skulle man nesten tro at vi hadde utviklet en god evne til å huske navn... Lenke til kommentar
Lionel_Luthor Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 (endret) Vist jeg hadde klarte og grave meg ned til midt i jorden og laget ett rom/sirkel formet rom som har en diameter på 10 meter, hvordan ville jeg opplevd tyngdekraften da? Ser jo også ett problem med og klare og få dette til nede i den varmen, men tenkte plutselig på det, her jeg sitter og surfer! EDIT: var visst en gammel tråd med tanker omkring dette: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...n%20av%20jorden Endret 31. mars 2009 av Lionel_Luthor Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 En gang da jeg var på grillfest så gjorde jeg et forsøk på å huske navnene til alle jeg møtte. Når de sa navnet sitt så gjentok jeg det flere ganger i hodet mitt med en gang. Endte opp med at jeg husket alle navnene der, men ikke alltid hvilket navn som tilhørte hvem Vist jeg hadde klarte og grave meg ned til midt i jorden og laget ett rom/sirkel formet rom som har en diameter på 10 meter, hvordan ville jeg opplevd tyngdekraften da? Ser jo også ett problem med og klare og få dette til nede i den varmen, men tenkte plutselig på det, her jeg sitter og surfer! Du ville svevet Tyngdekraften hadde dratt på deg like mye i alle retninger. Lenke til kommentar
Erlend85 Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Hva gjør en løve/ulv/bjørn etc. hvis han får hull i tanna si? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 De får ikke hull i tennene fordi de bare spiser mat de er beregnet for å spise, ikke alt de søte klisset og syrebaserte drikken vi trøkker i kjeften. Men de kan knekke tenner når de slåss eller spiser, da dør de stort sett fordi de ikke klarer å spise skikkelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå