RainbowLady Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Personlig synes jeg egentlig at det er 'greit' - de kan ikke forvente at slikt ikke kommer ut om de har brukernavn og passord satt til "eksempel". Og teknisk sett er det jo ikke påpekt noe sted at det er forbudt å lese oppgaver som du kommer over på nett. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Hvor mye ville det kostet england å gå over til høyrekjøring? Lenke til kommentar
cp-nilsen Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Hvor mye ville det kostet england å gå over til høyrekjøring? Stoltheten? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Er det "ekkelt" å ikke vaske hendene etter å pisset på dass, men ikke rørt toalettet og kun holdt langs bunnen av penis/ikke holdt i det hele? Lenke til kommentar
JUL Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 (endret) Er det "ekkelt" å ikke vaske hendene etter å pisset på dass, men ikke rørt toalettet og kun holdt langs bunnen av penis/ikke holdt i det hele? Du rører jo toalettet uansett når du drar ned, hvis du ikke drar ned er du ekkel. Eneste måten å løse problemet er å få en annen til å dra ned. Endret 25. mars 2009 av Julenissen_ Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Er det "ekkelt" å ikke vaske hendene etter å pisset på dass, men ikke rørt toalettet og kun holdt langs bunnen av penis/ikke holdt i det hele? Du rører jo toalettet uansett når du drar ned, hvis du ikke drar ned er du ekkel. Eneste måten å løse problemet er å få en annen til å dra ned. Jeg drar ikke ned i denne situasjonen, og det å ikke dra ned er urelevant for spørsmålet og meg. Lenke til kommentar
JUL Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Hei, jeg har akkurat vært på do, jeg vasket ikke hendene men don't worry, jeg tok bare på penisen min og ikke toalettet "rekke ut hånden for å hilse" Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Tissen din er full at svette og bakterier. Har du tatt på den, skal du vaske deg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 MORDI er full av svette og bakterier hu! Men sånn litt mer seriøst, man vasker seg ALLTID etter man har vært på do, det er vel en grei vane? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 (endret) Men vaner, moral, etikk og logikk er totalt urelevant. Mannen med ljåen: Hva om jeg ikke tar på tissen i det hele da? Endret 25. mars 2009 av Blomsterbob Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Mannen med ljåen: Hva om jeg ikke tar på tissen i det hele da? Om du klarer å flippe lillemann ut av buksa, treffe i doen, samt riste bort siste skvett samt putta han ned i buksa igjen uten å ta borti'n, så har du for mye fritid. Lenke til kommentar
Wubble Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 (endret) Hvorfor er boks øl så mye dyrere enn flaske øl? Bokser er vell som oftest 0.5l, og flasker 0.33? Vet ikke om du tenkte på 0.33 eller 0.5. edit: nvm, regner med at du mente literpris. Endret 25. mars 2009 av Vycan Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Er det "ekkelt" å ikke vaske hendene etter å pisset på dass, men ikke rørt toalettet og kun holdt langs bunnen av penis/ikke holdt i det hele? Selve penisen er uhygienisk, og når du tisser kan det sprute mikroskopiske dråper på handa selv om alt tilsynelatende går i skålen. Og selve toalettet er uhygienisk selv om du ikke tar på den, lufta rundt toalettet er propp fullt av bakterier og da kan en del av dem komme på handa di. Greitt å slippe å spre dem videre ved å håndhilse på folk. Mannen med ljåen: Hva om jeg ikke tar på tissen i det hele da? Og hvordan har du tenkt å få det til? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Mannen med ljåen: Hva om jeg ikke tar på tissen i det hele da? Om du klarer å flippe lillemann ut av buksa, treffe i doen, samt riste bort siste skvett samt putta han ned i buksa igjen uten å ta borti'n, så har du for mye fritid. Tro meg, jeg har klart det. Utstyret mitt er heller ikke veldig lite. Jeg vasker hendene uansett om jeg freestyle-pisser eller ikke. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Konklusjon: vask deg på henda. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 (endret) Er det "ekkelt" å ikke vaske hendene etter å pisset på dass, men ikke rørt toalettet og kun holdt langs bunnen av penis/ikke holdt i det hele? Selve penisen er uhygienisk, og når du tisser kan det sprute mikroskopiske dråper på handa selv om alt tilsynelatende går i skålen. Og selve toalettet er uhygienisk selv om du ikke tar på den, lufta rundt toalettet er propp fullt av bakterier og da kan en del av dem komme på handa di. Greitt å slippe å spre dem videre ved å håndhilse på folk. Mannen med ljåen: Hva om jeg ikke tar på tissen i det hele da? Og hvordan har du tenkt å få det til? Takk for et uventet svar. Og hvordan jeg klarer det må du ikke spørre, har vel litt heldig formet penis regner jeg med, strålen min er ikke så allverdens kraftig og slik som de fleste peniser så henger den delvis ned i uerigert tilstand. Konklusjon: vask deg på henda. Jeg har lært det av min kjære mamma i ung alder, og jeg har utrolig nok en fin vane med å gjøre det. Endret 25. mars 2009 av Blomsterbob Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Urin er jo faktisk helt bakteriefritt så om man får det på hånda er vel ikke så farlig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Med en gang etter det kommer ut ja, lar du det stå i f.eks en flaske blir det skikkelig guffent! Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 (endret) Jeg må pisse nå, så skal se om jeg får det til! Update om noen minutter! Resultat: Jada! Må bare støtte den smålig opp med boxerkanten. Hadde absolutt null kontakt med penis og uten å grave nedi boxeren, men boxerkanten er vel også litt skitten. Endret 25. mars 2009 av Blomsterbob Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 (endret) Er det lov å ha klesvaskemaskin og sikringsskap i samme rom? Trenger å vite det pga hytta. Endret 25. mars 2009 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå