Gå til innhold

Snedige ting du lurer på V.2

Anbefalte innlegg

Personlig synes jeg egentlig at det er 'greit' - de kan ikke forvente at slikt ikke kommer ut om de har brukernavn og passord satt til "eksempel".

Og teknisk sett er det jo ikke påpekt noe sted at det er forbudt å lese oppgaver som du kommer over på nett. :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er det "ekkelt" å ikke vaske hendene etter å pisset på dass, men ikke rørt toalettet og kun holdt langs bunnen av penis/ikke holdt i det hele?

Du rører jo toalettet uansett når du drar ned, hvis du ikke drar ned er du ekkel. Eneste måten å løse problemet er å få en annen til å dra ned.

Endret av Julenissen_
Lenke til kommentar
Er det "ekkelt" å ikke vaske hendene etter å pisset på dass, men ikke rørt toalettet og kun holdt langs bunnen av penis/ikke holdt i det hele?

Du rører jo toalettet uansett når du drar ned, hvis du ikke drar ned er du ekkel. Eneste måten å løse problemet er å få en annen til å dra ned.

Jeg drar ikke ned i denne situasjonen, og det å ikke dra ned er urelevant for spørsmålet og meg. ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk

MORDI er full av svette og bakterier hu!

Men sånn litt mer seriøst, man vasker seg ALLTID etter man har vært på do, det er vel en grei vane?

Lenke til kommentar

Selve penisen er uhygienisk, og når du tisser kan det sprute mikroskopiske dråper på handa selv om alt tilsynelatende går i skålen.

Og selve toalettet er uhygienisk selv om du ikke tar på den, lufta rundt toalettet er propp fullt av bakterier og da kan en del av dem komme på handa di. Greitt å slippe å spre dem videre ved å håndhilse på folk.

Mannen med ljåen: Hva om jeg ikke tar på tissen i det hele da?

Og hvordan har du tenkt å få det til? :)

Lenke til kommentar

Om du klarer å flippe lillemann ut av buksa, treffe i doen, samt riste bort siste skvett samt putta han ned i buksa igjen uten å ta borti'n, så har du for mye fritid.

Tro meg, jeg har klart det. Utstyret mitt er heller ikke veldig lite.

Jeg vasker hendene uansett om jeg freestyle-pisser eller ikke.

Lenke til kommentar

Selve penisen er uhygienisk, og når du tisser kan det sprute mikroskopiske dråper på handa selv om alt tilsynelatende går i skålen.

Og selve toalettet er uhygienisk selv om du ikke tar på den, lufta rundt toalettet er propp fullt av bakterier og da kan en del av dem komme på handa di. Greitt å slippe å spre dem videre ved å håndhilse på folk.

Og hvordan har du tenkt å få det til? :)

Takk for et uventet svar. :wee:

Og hvordan jeg klarer det må du ikke spørre, har vel litt heldig formet penis regner jeg med, strålen min er ikke så allverdens kraftig og slik som de fleste peniser så henger den delvis ned i uerigert tilstand.

Konklusjon: vask deg på henda.

Jeg har lært det av min kjære mamma i ung alder, og jeg har utrolig nok en fin vane med å gjøre det. :)

Endret av Blomsterbob
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk

Med en gang etter det kommer ut ja, lar du det stå i f.eks en flaske blir det skikkelig guffent!

Lenke til kommentar

Jeg må pisse nå, så skal se om jeg får det til! :D

Update om noen minutter! :)

Resultat: Jada! Må bare støtte den smålig opp med boxerkanten. Hadde absolutt null kontakt med penis og uten å grave nedi boxeren, men boxerkanten er vel også litt skitten. :wee:

Endret av Blomsterbob
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...