Gå til innhold

Snedige ting du lurer på V.2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg minner om reglene for tråden som sier: "Ingen support: Dette er ikke en tråd der du skal spørre om dataproblemer, hvilken mobil du bør velge, om samlivsproblemer eller andre irrelevante ting. Dette har vi andre tråder og kategorier til."

Alt som ikke er rare og merkelige spørsmål skal postes i egne tråder i de respektive kategoriene på forumet. Eksempelvis råd om dekk og felger til bil. :)

(Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding)

Lenke til kommentar
kan en 17 åring slutte på VGS uten foreldrenes godkjennelse?

fra du er 15 kan du styre utdannelsen din hvordan du vil

takker for svar, khaff og sidrinkalot :)

Selv om man kan styre utdannelsen fra man er 15 år (Om dette stemmer eller ikke vet jeg ikke), så betyr det ikke at det er spesielt smart :p

Lenke til kommentar

På spørsmål om hva vi skulle snakke om serverte jeg dette: "Den geopolitiske situasjonen i Venezuela og hvordan Hugo Chavez påvirker den australske dollaren og det internasjonale energimakredet."

Klarer dere å finne et godt og reellt svar på det?

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Dette må da være det snedigste spørsmålet som har kommet på en stund?
Lenke til kommentar

Var ei veldig kjent hallodame i NRK som ble bedt av Telenor å lese inn masse slike standard meldinger, fordi de mente folk likte å høre en stemme alle kjente godt når de ringte. Kristin Johnson eller noe slikt, umulig å finne noe vettig i google såklart..

Stemmen hennes har vært brukt i utallige andre slike telefontjenester også.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Hvorfor er alt så mye morsommere når man er virkelig trøtt?

Tror det kommer av at "kroppen" produserer mer endorfiner (et hormaon som dannes i bukspyttkjertelen (om jeg ikke husker helt feil).. dette hormaonet kalles kroppens egne morfin :)

Du kan også utløse mer endorfin ved hard fysisk trening,,

Lenke til kommentar
Er den norske kronen virkelig verdens sikreste valuta?

http://e24.no/makro-og-politikk/article2995706.ece

Synes det virker usannsynlig at en så eksotisk valuta skal være sikker, spesielt i disse krisetider.

Har lest det samme flere steder i det siste. Leste en artikkel hvor en eller annen utenlandsk økonom sa at hvis du skulle være et land som gikk inn i disse økonomiske krisetider så burde du være Norge. Dette var hvistnok pga. pensjonsfondet osv.

Så hvis det går an å rangere noe slikt objektivt så har de kanskje rett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...