Khaffner Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 kan en 17 åring slutte på VGS uten foreldrenes godkjennelse? fra du er 15 kan du styre utdannelsen din hvordan du vil Lenke til kommentar
SirDrinkAlot Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 kan en 17 åring slutte på VGS uten foreldrenes godkjennelse? Vel, ingen kan tvinge deg til å gjøre noe du ikke vil. Dessuten er ikke vgs noe du må gå på samme måte som grunnskolen. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Hvor lenge varer et spillekort fra Norsk Tipping? Lenke til kommentar
isaac elric Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 kan en 17 åring slutte på VGS uten foreldrenes godkjennelse? fra du er 15 kan du styre utdannelsen din hvordan du vil takker for svar, khaff og sidrinkalot Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Jeg minner om reglene for tråden som sier: "Ingen support: Dette er ikke en tråd der du skal spørre om dataproblemer, hvilken mobil du bør velge, om samlivsproblemer eller andre irrelevante ting. Dette har vi andre tråder og kategorier til." Alt som ikke er rare og merkelige spørsmål skal postes i egne tråder i de respektive kategoriene på forumet. Eksempelvis råd om dekk og felger til bil. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding) Lenke til kommentar
co2 Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Hvilke andre land enn Norge går i pluss på budsjettene sine? Lenke til kommentar
Frexxia Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 kan en 17 åring slutte på VGS uten foreldrenes godkjennelse? fra du er 15 kan du styre utdannelsen din hvordan du vil takker for svar, khaff og sidrinkalot Selv om man kan styre utdannelsen fra man er 15 år (Om dette stemmer eller ikke vet jeg ikke), så betyr det ikke at det er spesielt smart Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 På spørsmål om hva vi skulle snakke om serverte jeg dette: "Den geopolitiske situasjonen i Venezuela og hvordan Hugo Chavez påvirker den australske dollaren og det internasjonale energimakredet." Klarer dere å finne et godt og reellt svar på det? Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Dette må da være det snedigste spørsmålet som har kommet på en stund? Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Jeg har et litt snedig spørsmål. Hvem sin stemme er det som sier "Personen du ringer, kan ikke nås" eller noe lignende, når en ikke kommer gjennom til andre mobiltelefoner? Og har det alltid vært den samme damen? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 (endret) Var ei veldig kjent hallodame i NRK som ble bedt av Telenor å lese inn masse slike standard meldinger, fordi de mente folk likte å høre en stemme alle kjente godt når de ringte. Kristin Johnson eller noe slikt, umulig å finne noe vettig i google såklart.. Stemmen hennes har vært brukt i utallige andre slike telefontjenester også. Endret 24. mars 2009 av Bytex Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Hvorfor er alt så mye morsommere når man er virkelig trøtt? Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Når får jeg igjen tilgodepengene fra skatten? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Når får jeg igjen tilgodepengene fra skatten? Med vanlig skatteoppgjør: Midten av juni. Ellers blir det i oktober. Lenke til kommentar
okasin Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Hvorfor er alt så mye morsommere når man er virkelig trøtt? Tror det kommer av at "kroppen" produserer mer endorfiner (et hormaon som dannes i bukspyttkjertelen (om jeg ikke husker helt feil).. dette hormaonet kalles kroppens egne morfin Du kan også utløse mer endorfin ved hard fysisk trening,, Lenke til kommentar
thai-mat Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Kan man si noe om et menneskes personlighet ut fra ansiktet på et bilde, eller er det bare noe jeg innbiller meg? Lenke til kommentar
thai-mat Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Er den norske kronen virkelig verdens sikreste valuta? http://e24.no/makro-og-politikk/article2995706.ece Synes det virker usannsynlig at en så eksotisk valuta skal være sikker, spesielt i disse krisetider. Lenke til kommentar
SirDrinkAlot Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Er den norske kronen virkelig verdens sikreste valuta? http://e24.no/makro-og-politikk/article2995706.ece Synes det virker usannsynlig at en så eksotisk valuta skal være sikker, spesielt i disse krisetider. Har lest det samme flere steder i det siste. Leste en artikkel hvor en eller annen utenlandsk økonom sa at hvis du skulle være et land som gikk inn i disse økonomiske krisetider så burde du være Norge. Dette var hvistnok pga. pensjonsfondet osv. Så hvis det går an å rangere noe slikt objektivt så har de kanskje rett. Lenke til kommentar
thai-mat Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Burde vi ikke likevel få euroen? Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Hvilke andre land enn Norge går i pluss på budsjettene sine? Går ikke Norge i underskudd nå, som konsekvens av finanskrisen? Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Hvorfor er det mønster på innsiden av noen konvolutter? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå