ATWindsor Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Dennne tråden er visst unødvendig. Den blir det om den drukner i spørsmål man lett kan finne svaret på vha google/wikipedia ja. AtW Lenke til kommentar
thai-mat Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Tviler å at noen av brukerne her sitter inne med kunnskap som ikke kan finnes på google. Lenke til kommentar
GeO Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Tviler å at noen av brukerne her sitter inne med kunnskap som ikke kan finnes på google. Vel, det er litt forskjell på ulike typer spørsmål. Noen spørsmål krever ikke så veldig avanserte utredninger for å besvares skikkelig, og da fungerer Google bra. Andre spørsmål krever gjerne litt diskusjon rundt emnet, der man også trekker inn en del forskjellig kunnskap fra tilstøtende emner, og da er denne tråden gull verdt. Lenke til kommentar
thai-mat Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Finnes det kattemat med musesmak? Lenke til kommentar
Gjest bruker-182841 Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 (endret) x Endret 25. november 2017 av bruker-182841 Lenke til kommentar
thai-mat Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 (endret) 1. Når oppsto vitenskapen? 2. Hvordan er det vanlig at dødsstraffangene oppfører seg i dagene, timene og minuttene før de blir drept? Endret 22. mars 2009 av buskmannen Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Tviler å at noen av brukerne her sitter inne med kunnskap som ikke kan finnes på google. Det erikke snakk om at man ikke kan stille spørsmål som det finnes svar på et sted på webben allerede, men når det er ganske enkle spørsmål som er blant de tre første treffeen på google, er det for mye forlangt at folk faktisk prøver noen minutter selv, og eventuelt spør om de ikke finner svar, eller ikke skjønner svaret? AtW Lenke til kommentar
thai-mat Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 (endret) nei. Er det sant at to nye dimensjoner nå vil åpne seg for menneskeheten? At jordas vibrasjoner endres daglig? http://www.youtube.com/watch?v=R4rHSqayyjA Endret 22. mars 2009 av buskmannen Lenke til kommentar
storken Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Hva er hovedargumentene mot at kreasjonisters "vitenskapelige" metoder ikke er vitenskapelige? Lenke til kommentar
Spetz Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Hva skjer hvis man nyser samtidig som munnen, nesa og ørene er fullstendig tildekket? Lenke til kommentar
fredderen Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Da kommer luften ut øynene. Lenke til kommentar
Spetz Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Hvis alle ansiktsåpningene er tettet igjen* Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Da kan jeg se for meg at det går ned i magen eller tilbake ned i lungene Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Hvor den går vet jeg ikke, men er det ikke ganske normalt at folk holder igjen nysen? Jeg vitner det ofte. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Kan ein ikkje sprenge blodkar bak i hovudet om ein held attende eit nys? Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Broren min har alltid holdt igjen nys og lever enda Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Hva er hovedargumentene mot at kreasjonisters "vitenskapelige" metoder ikke er vitenskapelige? Jeg kommer på to hovedpunkter. For det første er det de fremmer noe som er umulig å teste eller se om er feil, altså ufalsifiserbart. Da er det ingen måte å se om det er sant eller ikke. Når det er sagt, så går de også motsatt vei i forhold til vitenskapen. De har allerede trukket konklusjonen (skapelse på kort tid for et par tusen år siden), og prøver deretter å lete etter fakta, funn og lignende som kan peke mot dette, men "ekte" vitenskap gjør funn, observasjoner og eksperimenter, og ser hva slags konklusjoner de kan trekke utifra det de har funnet ut. Lenke til kommentar
fredderen Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Er det sånn at den teknologiske utviklingen ville ha kommet mye lengre om det ikke hadde vært for religioner og den slags kvasi? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå