Sondre Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Takker, Prophærn. På batteriet står det "Li-Polymer 3.6 V". Jeg antar det betyr Lithium-ion. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 (endret) Takker, Prophærn. På batteriet står det "Li-Polymer 3.6 V". Jeg antar det betyr Lithium-ion. Alle nyere Sony Ericsson mobiler har Li-Polymer batterier, som er Lithium-oin ja. Edit mye skrivefeil. Endret 21. mars 2009 av The Prophet Lenke til kommentar
co2 Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Hvordan vet/finnet man ut om man får igjen på skatt? Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Hvordan vet/finnet man ut om man får igjen på skatt? Regner det ut på egenhånd. Har du bare vanlig inntekt og gjeld/innskudd er det ganske lett. På skatteetatens sider kan du lese om skatteregleen, de har også en skattekalkulator om du ikke vil gjøre det manuelt. AtW Lenke til kommentar
enzym2 Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 hellou trenger hjelp med å finne ut om man kan se danmark fra norge?? HJELP Lenke til kommentar
Gjest bruker-182841 Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 (endret) x Endret 25. november 2017 av bruker-182841 Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Eller eventuelt sjekke selvangivelsen som kommer ut i disse dager:) Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Fikk guide til selvangivelsen på fredag, men ingen selvangivelse. Så den kommer vel straks. Da får du vite hva du får igjen på skatten uansett. Lenke til kommentar
HeatSeeKinG Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Fikk guide til selvangivelsen på fredag, men ingen selvangivelse. Så den kommer vel straks. Da får du vite hva du får igjen på skatten uansett. Eller går på en jævlig skatte-smell;) hehe har en god kompis som fikk noen helger på byen fratatt Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Der hvor min mor bor er det rust i drikkevannet, Er dette helseskadelig på noen måte? Man ser ikke rusten med en gang man tapper men visst man lar et vannglass stå over natten er den ganske brun i bånn. Smaker også jern av vannet. Lenke til kommentar
HeatSeeKinG Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Der hvor min mor bor er det rust i drikkevannet, Er dette helseskadelig på noen måte?Man ser ikke rusten med en gang man tapper men visst man lar et vannglass stå over natten er den ganske brun i bånn. Smaker også jern av vannet. Rust er jo i hovedsak blanding av okygen og jern; (FeO(OH), Fe(OH)3; Fe2O3, FeO. Det har kjemiske egenskaper som gjør det svært magnetisk. Dette kan være svært farlig for gravide kvinner! Men når du finner rust i vannet er det da kalt eller varmt? fordi det kan være rust fra varmtvannsbeholderen, og da er det beste å få spylt den ut. Men det spørs jo på om dette er store flakk av rust, eller om det er små "støv_korn" Lenke til kommentar
Jakma Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Hvorfor sier vi at tiden går? Lenke til kommentar
HeatSeeKinG Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Hvorfor sier vi at tiden går? Ring norsk språkråd Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Kommer av kaldtvannet. Er et ganske gammelt hus fra rett etter krigens dager. Er bare rust støv. Min mor var hos legen for noen mnd siden. de fant unormalt høyt jern innhold i blodet. Dette kan vell ikke være sunt i lengden. Lenke til kommentar
k_flaathe Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 på nrk nå, vises Vif-ålesund.. hvorfor i alle dager er det reklame? "kampen sponses av rimi osv". Trodde alltid at nrk aldri viste reklame jeg.. Lenke til kommentar
Gjest bruker-182841 Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 (endret) x Endret 25. november 2017 av bruker-182841 Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Reklame er sponsing av tvkanalen. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 det er sponsorer, ikke reklame De kan kalle det hva de vil, det er reklame i praksis. Dog tydligvis ikke juridisk. AtW Lenke til kommentar
TRD4U Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Se for deg følgende scenario: Du har nettopp spist (?) en Fisherman's Friend. Deretter drikker du noen slurker kaldt vann. Hva er årsaken til den meget ubehagelige (og ofte sterke) smerten i halsen? Hvilken reaksjon skaper denne smerten? Det har vel noe med det samme å gjøre, du har hatt vondt i halsen og vært forkjølet. Du tar deg en tur ut og etterhvert føler du en økende smerte i halsen. Hvorfor? Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 (endret) Jeg tror at fordi det i Fisherman's Friend finnes det mentol, peppermynte og cayennepepper og andre stoffer, så vil det gi en nedkjølende effekt på halsen og det vil reageres som 'kaldt' eller 'isende' når man drikker vann. Ta det med en klype salt. Endret 21. mars 2009 av The Prophet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå