CypheroN Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Går det faktisk an å le seg ihjel? Tifeller? 207 BC: Chrysippus, a Greek stoic philosopher, is believed to have died of laughter after watching his drunk donkey attempt to eat figs.[5] 1410: Martin I of Aragon died from a lethal combination of indigestion and uncontrollable laughing.[16] Så de her, du finner sikkert fler om du leter. Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Haha, det hadde sikkert jeg gjort også... Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Måler brødristere varmen på brødet? Synes det nok mye lengre tid for at den skulle bli ferdig, når brødskivene var frosne. Mulig det var innbilning. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Kvifor klør det når ein barberar kjønnshåret opp mot magen, men ikkje det på pungen? Lenke til kommentar
okasin Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Måler brødristere varmen på brødet? Synes det nok mye lengre tid for at den skulle bli ferdig, når brødskivene var frosne. Mulig det var innbilning. Tror ikke det er laget brødristere med følere for temperatur på selve brødskiva, men det er nok ikke innbildning at det tok lengere tid på brødskiva som var frossen.. fordi det er en termostat (et bimetall) som slår ut når brødristeren blir varm.. brødskiva som er frossen vil nok virke "kjølende", og det vil nok derfor ta lengere tid.. Lenke til kommentar
okasin Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Kvifor klør det når ein barberar kjønnshåret opp mot magen, men ikkje det på pungen? kanskje fordi flatlusa som hadde slått leir opp mot mageregionen ble litt småsure for at du kvesta boligfeltet demmes med barberhøvelen, og hevnet seg med å småglefse i den bare huden ? Lenke til kommentar
Bikeridr Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 kanskje fordi flatlusa som hadde slått leir opp mot mageregionen ble litt småsure for at du kvesta boligfeltet demmes med barberhøvelen, og hevnet seg med å småglefse i den bare huden ? Det der tror jeg må være det beste svaret jeg hittil har sett i denne tråden. Velbegrunnet og informativt. (Forøvrig leste jeg for etpar år tilbake at noen forskere var bekymra for flatlusa, da den "moderne kjønnsfrisyre" hadde forandret seg så radikalt. De fryktet rett og slett at den skulle bli utryddet. De oppfordret faktisk folk med "gjestene" intakt til å ta kontakt for å lage en kultur av flatlusa slik at den ikke ble utryddet, men bevart for ettertiden.. Hmm, tja - jeg vet om mange dyr som jeg ikke ønsker utryddet. Flatlusa er ikke en av dem..) Lenke til kommentar
beerformyhorses Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Går det faktisk an å le seg ihjel? Tifeller? 207 BC: Chrysippus, a Greek stoic philosopher, is believed to have died of laughter after watching his drunk donkey attempt to eat figs.[5] 1410: Martin I of Aragon died from a lethal combination of indigestion and uncontrollable laughing.[16] Så de her, du finner sikkert fler om du leter. Som det står foran listen "Note: Many of these stories are likely to be apocryphal (uncertain authenticity)" Jeg synes at dette er et interessant spørsmål som det er verdt å få et svar på. Vi må gå ut i fra at det er spørsmål om en normalt frisk person. Jeg tror ikke at det er mulig å le seg ihjel, mest basert på synsing og at det virker rart om evolusjonen har satt oss i stand til å utføre en så meningsløs ting som å le seg ihjel. Hvis noen andre har et bedre svar håper jeg de deler det. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Vi kan også dø av sjokk flere timer etter en tragisk hendelse(bilulykke, drap, etc), hva skal det være godt for? Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Ut med syterne! Er det svar godt nok? ^^ Lenke til kommentar
isaac elric Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 i dag kokte min mor en stor kjøttgryte med andebryst. dessverre ble det med litt plastfolje som ble kokt med resten av maten i gryta. er dette farlig? kan plasten under høy temperatur ha frigjort noen skadelig stoffer? er skeptisk til å spise restene av gryta... Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Hvorfor er YouTube grønn for tiden? Lenke til kommentar
isaac elric Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Går det faktisk an å le seg ihjel? Tifeller? flere av vennene mine har begynt å kaste opp fordi de har ledd for mye. de var selvfølgelig påvirket av en latterlig plante ved navn cannabis. men tror dog det skal mye til for å le seg ihjel... hvis man har mat i munnen og får latterkrampe derimot tror jeg nok man kan dø dersom man er veldig uheldig. Lenke til kommentar
GeO Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Hvorfor er YouTube grønn for tiden? Tipper det er fordi det er Saint Patrick's Day i dag. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 (endret) Dø av å le? Først vil man nok besvime, og da tar kroppen over styringen. Kan ikke le når man har svimt av, vel? *edit* Fatal Hilarity, Wikipedia Den som leter, lærer. Interessant! Endret 17. mars 2009 av Slimda Lenke til kommentar
okasin Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 i dag kokte min mor en stor kjøttgryte med andebryst. dessverre ble det med litt plastfolje som ble kokt med resten av maten i gryta. er dette farlig? kan plasten under høy temperatur ha frigjort noen skadelig stoffer? er skeptisk til å spise restene av gryta... Spis i veg Jeg jobbet på en fabrikk hvor vi laget plast til balndt annet mat industrien.. Vi laget PEL, PP og PEH der.. dvs Polyetylen med lav tetthet, polopropylen, mm Det skal "svært" høye temperaturer til før det blir noe giftig ut av det.. Bon apetite Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Hvilken laserdiode bruker Playstation 2 og hvilken bølgelengde? Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 i dag kokte min mor en stor kjøttgryte med andebryst. dessverre ble det med litt plastfolje som ble kokt med resten av maten i gryta. er dette farlig? kan plasten under høy temperatur ha frigjort noen skadelig stoffer? er skeptisk til å spise restene av gryta... Spis i veg Jeg jobbet på en fabrikk hvor vi laget plast til balndt annet mat industrien.. Vi laget PEL, PP og PEH der.. dvs Polyetylen med lav tetthet, polopropylen, mm Det skal "svært" høye temperaturer til før det blir noe giftig ut av det.. Bon apetite Hva er svært? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 (endret) Selvsagt kan folk dø av latter, bare se her: Se filmen hos Youtube "It was obvious that this joke was lethal. Noone could read it and live" Endret 17. mars 2009 av Bytex Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå