Frexxia Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Å motbevise konspirasjonsteorier er allerede gjort så mange ganger. Når folk kommer på et forum og hevder at 4000 jøder ikke kom på jobb 11. september så gidder jeg ikke svare seriøst Lenke til kommentar
thai-mat Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Det var det han imamen som holdt foredrag i Oslo sa. Jeg bare lurte på om det finnes noen kilder som bekrefter dette. Lenke til kommentar
Cpt. Abusive Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 hvordan lager man en deilig kake? Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Av og til får jeg ufrivillige "vibrasjoner" i ulike kroppsdeler, mest typisk i bena. Disse varer i noen få sekunder av gangen og er relativt rolige så det er ikke snakk om noe plagsomt kjempeanfall, det er bare det at jeg synes det er merkelig at kroppen begynner å vibrere uten at jeg har bedt den om det. Jeg klarer heller ikke gjenskape disse bevegelsene bevisst, jeg greier rett og slett ikke bevege kroppen så fort. Noen som vet hva det kommer av? Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Av og til får jeg ufrivillige "vibrasjoner" i ulike kroppsdeler, mest typisk i bena. Disse varer i noen få sekunder av gangen og er relativt rolige så det er ikke snakk om noe plagsomt kjempeanfall, det er bare det at jeg synes det er merkelig at kroppen begynner å vibrere uten at jeg har bedt den om det. Jeg klarer heller ikke gjenskape disse bevegelsene bevisst, jeg greier rett og slett ikke bevege kroppen så fort. Noen som vet hva det kommer av? Nei, men jeg har nøyaktig det samme. Spesielt irriterende er det når det skjer når jeg øvelseskjører. Lenke til kommentar
geebs Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Jeg har noe av det samme, jeg "skjelver" i beina hvis jeg holder de i forskjellige posisjoner.. Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Noen andre en meg som bruker å få vondt rundt hjertet\brystet? Kjennes ut som noe stikker inni der. En venn av meg har også slik stikking, men jeg har det mye oftere. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 (endret) Det kan komme av noe annet, men her er min erfaring: Ribbein. Ja, litt skjevhet i en av virvlene bak i ryggen gjorde at ribbeinet mitt stakk for mye inn. Så om jeg hadde en litt uheldig posisjon og pustet dypt stakk det innmari hardt i venstre side. Måtte bli liggende helt i ro til det løste seg opp og jeg kunne puste vanlig igjen. Men det kan jo også være noe annet. Edit: Kiropraktor løste problemet her. *reklame* Endret 6. mars 2009 av Matsemann Lenke til kommentar
geebs Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Det der har jeg og hatt, samme med en kompis av meg. Det er ganske kjedelig, men tror ikke det er farlig, hos meg har det gått over av seg selv, samme med han. Begge to hadde sinnsykt drøye perioder hvor vi falt på kne og holdt oss om brystet. Utrolig skummelt, men tror det er harmløst og ganske vanlig... Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Av og til får jeg ufrivillige "vibrasjoner" i ulike kroppsdeler, mest typisk i bena. Disse varer i noen få sekunder av gangen og er relativt rolige så det er ikke snakk om noe plagsomt kjempeanfall, det er bare det at jeg synes det er merkelig at kroppen begynner å vibrere uten at jeg har bedt den om det. Jeg klarer heller ikke gjenskape disse bevegelsene bevisst, jeg greier rett og slett ikke bevege kroppen så fort. Noen som vet hva det kommer av? Nei, men jeg har nøyaktig det samme. Spesielt irriterende er det når det skjer når jeg øvelseskjører. Vel, vet ikke om det er samme opplegget, men jeg slet en periode med mye "leamus" på øye, altså at muskelen på utkanten av øyelokket hadde høyfrekvente sammentrekninger. Ikke særlig synlig for andre, men jækla plagsomt. Pratet med en optikker som tok videre utdanning innen forskning på øyet, og hun sa at det kunne komme av kalium- eller kalsium-mangel. Husker desverre ikke hvilken av de. Mulig det kan være noe av det samme. Nå tar jeg både kosttilskudd, og får i meg mer melk enn før, og ikke hatt problem med det på flere år. Lenke til kommentar
Cpt. Abusive Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Noen andre en meg som bruker å få vondt rundt hjertet\brystet? Kjennes ut som noe stikker inni der. En venn av meg har også slik stikking, men jeg har det mye oftere. jeg får ikke en stikkende følse men jeg får vondt der noen ganger Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 (endret) Det der har jeg og hatt, samme med en kompis av meg. Det er ganske kjedelig, men tror ikke det er farlig, hos meg har det gått over av seg selv, samme med han. Begge to hadde sinnsykt drøye perioder hvor vi falt på kne og holdt oss om brystet. Utrolig skummelt, men tror det er harmløst og ganske vanlig... Så jeg er ikke alene altså Var hos legen for å få sjekket det, og de fant kalk på hjerteklaffen. Men tviler egentlig litt på at det er derfor det gør vondt. Jaja, så lenge det går over. Endret 6. mars 2009 av Applebee Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Kalk på hjerteklaffen? Er det farlig, da? Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 hvordan lager man en deilig kake? Spør bestemora di, eller mora di! Tror dem vet det bedre enn hos her på forumet. Eller kanskje du kan spørre Linn_christin eller marthine, dem vet det nok! Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Kalk på hjerteklaffen? Er det farlig, da? Håper da ikke det Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Hva vet vel jeg? Det var du som var hos en lege... Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 (endret) Noen andre en meg som bruker å få vondt rundt hjertet\brystet? Kjennes ut som noe stikker inni der. En venn av meg har også slik stikking, men jeg har det mye oftere. Dette hendte regelmessig meg rundt 12-15 års-alderen. Stikkene kjentes spesielt godt da jeg trakk pusten inn. Heldigvis har det dabbet av opp igjennom årene. Endret 6. mars 2009 av Sondre Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 (endret) Hva vet vel jeg? Det var du som var hos en lege... Jeg forstod det slik at det ikke var farlig. Men at jeg skulle på ultralyd igjen etter 2 år... Og det er en stund siden, så de 2 årene har gått nå. Edit: Hvis det ikke forsvant (Innen 10-20år?), måtte det opereres. Endret 6. mars 2009 av Applebee Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 er det slik at presidenten kan benåde fanger? slippes de fri da eller er det kun for å slippe dødsstraff kan presidenten da benåde noen i familien? Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 (endret) Jeg vet ikke hvordan d3et er med presidenten (USA?) men guvernøren kan benåde dødsdømte fanger. Hvorfor skriver kosmetikkprodusentene London, New York og Paris på produktener sine? Fordi bimboene som bruker produktene tenner på storbyer, eller fordi laboratorier og fabrikker faktisk befinner seg i disse byene? Endret 6. mars 2009 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå