Hellemyr Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Kan kriminelle, syke, fusjonshemmede og andre menserker som ikke er 'normale' donere bort sperm? Og hvorfor kan vi fryse ned sperm og tine dem og få liv i dem, men ikke menesker? Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Sperm er mye mindre komplisert enn menneskekroppen. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 spill cs eller annet spill som krever høy reaksjon. Har spillt CS i nermere 5 år. Men vil prøve en annen metode. Så den eneste måten å trene den på er å gjøre noe som krever høy reaksjon? 9226309[/snapback] Kjøp deg en brukt ps2 og en dansematte med det spillet som du må "steppe" så vanvittig raskt i. Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Kjøp deg en brukt ps2 og en dansematte med det spillet som du må "steppe" så vanvittig raskt i. Har faktisk det også XD Har blitt ganske god nå, men har ikke god nok kondisjon til å ta de aller vanskeligste, enda. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Kor varmt kan det bli i ein komposthaug?9226266[/snapback] Jeg tipper bakteriene kan overleve opp til ca 70'C. Når de dør så vil de slutte å avgi varme og oppvarmingen stopper opp. Med andre ord tipper jeg ca 70'C. Kan jeg trene reaksjonen min? I så fall hvordan gjør jeg det?9226278[/snapback] Her er en annen måte å trene reaksjonstiden på: http://www.naturfag.no/forsok/vis.html?tid=17821 Lenke til kommentar
co2 Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Hvor kan jeg finne info/bilder om parasitter som lever i ørret og laks? Lenke til kommentar
co2 Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 google? 9226988[/snapback] Vel duh! Har ikke funnet noe med bilder. - Og gi vennligst F i å si google i denne tråden. Hvis alt skal gå i google så er ikke denne tråden noe vits. Lenke til kommentar
dabear Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 http://en.wikipedia.org/wiki/Gyrodactylus_salaris Lenke til kommentar
co2 Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Om dette hjelper: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=809649&hl= Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Hehe, her spekuleres det. Jeg sendte opp min første hjemmebygde rakett som 14-åring, men ble til tross for treninga aldri rakettforsker. Det sitatet til Pusur sier det meste, men jeg ser det mangler en "av" inni der også står det mod i stedet for admin. Får vel oppdatere det neste gang jeg logger meg på for å skrive en artikkel. Jeg jobber med det samme, bare i Tromsø nå. 9223040[/snapback] Oh, i Tromsø? Hvor i Tromsø jobber du? Er det rart av meg å synes det er litt rart at en polakk har leid inn et par andre polakker for å jobbe for seg? Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 (endret) Teoretisk sett er det ikke rarere enn at en nordmann leier inn to andre nordmenn til å jobbe for seg ... Endret 7. august 2007 av Treblad Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Teoretisk sett er det ikke rarere enn at en nordmann leier inn to andre nordmenn til å jobbe for seg ... 9229303[/snapback] Nja, med den økende trenden med å leie inn øst europeere til å jobbe for seg så... tja. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 "Sjefspolakken" kan kanskje bade norsk og polsk. Imotsetning til resten av polakkene. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Sperm er mye mindre komplisert enn menneskekroppen. 9226494[/snapback] Ahah, alle sier sperm. Hvorfor har sæd blitt det bæsj er for avføring? Hvor mye koster det for feks. for Tine melk å ha en 1min reklame på feks. tv2? Det spørs når på dagen, og etter hvilket program det er og hvor mange seere det er Lenke til kommentar
rublings Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Reklame på 1min er ekstremt lenge.. Bare så det er sagt Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Sann som den Apotek reklamen som gar na pa TVN.. Og jeg fikk tid til a skrive dette mens jeg ser den.. Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 "Sjefspolakken". 9229569[/snapback] Jeg aner ikke, men den der var morsom. Lenke til kommentar
TheMaister Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Er nøytronet nødvendig for atomet? 8832717[/snapback] Nøytronene utgjør ganske nøyaktig halvparten av massen til atomene (protonene den andre halvparten, elektronene har veldig liten masse i forhold). Jeg vil derfor anta at det ville vært en betydelig forskjell om de forsvant. 8832821[/snapback] Forskjell ja. Men ville dette har hatt en avgjørende betydning. Vil de eksplodere som det gjør når man deler et atom egentlig? 8833087[/snapback] et vanlig hydrogen-atom har ingen nøytroner =), så det er fint mulig. Men Hydrogenet har bare ett proton da=p Lenke til kommentar
femftifem Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Hvordan hadde verden blitt uten kriminelle? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå