Khaffner Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Er Simen1 rakketforsker? 9222680[/snapback] minst Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Er Simen1 rakketforsker? 9222680[/snapback] Simen har mastergrad i materialteknologi fra NTNU i Trondheim og har stor interresse for data, teknikk, elektronikk og mye annet rart. Til daglig jobber han med 3D-simulering fysiske fenomener. Simen har vært fast bruker av hardware.no siden 1998, medlem av forumet siden 2001 og moderator på forumet siden 2004. Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Tror det er en faktafeil, har han ikke flyttet til Tromsø? Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Tror det er en faktafeil, har han ikke flyttet til Tromsø? 9222853[/snapback] Står da ikke noe om hvor han bor. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Hehe, her spekuleres det. Jeg sendte opp min første hjemmebygde rakett som 14-åring, men ble til tross for treninga aldri rakettforsker. Det sitatet til Pusur sier det meste, men jeg ser det mangler en "av" inni der også står det mod i stedet for admin. Får vel oppdatere det neste gang jeg logger meg på for å skrive en artikkel. Jeg jobber med det samme, bare i Tromsø nå. Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Så i vinduet når jeg pusset tennene. Naboen har leid inn et firma for å male veggen. Hva gjør slike firmaer om vinteren? De kan jo ikke male når det er skikkelig kaldt, kan de? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 (endret) Så i vinduet når jeg pusset tennene. Naboen har leid inn et firma for å male veggen. Hva gjør slike firmaer om vinteren? De kan jo ikke male når det er skikkelig kaldt, kan de? 9223067[/snapback] det er polakker!! hallo, da plukker de søppel eller måker snø! Edit: men vanlige firmaer kan fortsatt male inne Endret 6. august 2007 av Bob_mafia Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Har polakker råd til så dyrt utstyr som jeg så? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 (endret) Har polakker råd til så dyrt utstyr som jeg så? 9223075[/snapback] i polen ja, å plukke jordbær i norge er like bra betalt som å være lærer i polen har jeg hørt Edit: var visst lærer Endret 6. august 2007 av Bob_mafia Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Hvorfor finnes det tiss, bæsj og propmp humor? Lenke til kommentar
.Marcus Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Fordi barnslighet er forferdelig moro! Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Hvor lenge pleier lokalbedøvelse å vare? jeg opererte inngrod tånegl igår 12:30, og fikk 4 sprøyter med bedøvelse i stortåa. tåen min er fortsatt bedøvet klager ikke, jeg vet hvor satans jævlig det er når bedøvelsen går bort Lenke til kommentar
.Marcus Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Hvor lenge bedøvelsen varer er vel koblet opp til hvor mye du fikk sprøytet inn, og har muligens lengre effekt ved mindre blodomløp? Nyt det mens du kan Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 mår jeg opererte den andre tåa fikk jeg bare 2 sprøyter, og den bedøvelsen holdt kun i 2 timer Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 vis det ikke er polakker som en maler her selv så er vi inne og pusser opp for folk der, halo Lenke til kommentar
aspic Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Kor varmt kan det bli i ein komposthaug? Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Kan jeg trene reaksjonen min? I så fall hvordan gjør jeg det? Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Kan jeg trene reaksjonen min? I så fall hvordan gjør jeg det? 9226278[/snapback] spill cs eller annet spill som krever høy reaksjon. Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 spill cs eller annet spill som krever høy reaksjon. Har spillt CS i nermere 5 år. Men vil prøve en annen metode. Så den eneste måten å trene den på er å gjøre noe som krever høy reaksjon? Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 tja, man trener kjøreferdigheter medbilspill, strategi og logikk med strategispill, og hvorfor ikke reaksjon med cs og rollespill? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå