Gå til innhold

Snedige ting du lurer på V.2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hva er det som gjør at man brekker seg? f.eks om man pusser tennene og tannbørsten kommer for langt inn og man nesten spyr..

og kan det trenes til å kontrollere det?

Hehe, jeg tror det. Jeg kom i hvertfall til å tenke på visse jenter og "deep throat". ^^

EDIT:

Se filmen hos Youtube

Mods: Don't worry. Det er bare en ballong. ;)

Endret av Zeke
Lenke til kommentar
Tror det er fordi røyken egentlig er stygg og så har de smaken fra maten/drikken inne og da blir det ikke så ille.

du er helt på viddene :)

Det er rett og slett slik at røyken smaker ekstra godt etter mat og sammen med øl, samt at man føler det hjelper på fordøyelsen. Om det er reell hjelp vet jeg ikke.

Lenke til kommentar
Hvis Neiil Armstrong var først til å plassere bein på månen, hvem var det som filmen hendelsen fra overflaten?

"The Lunar Module did! While still on the steps, Armstrong deployed the Modularized Equipment Stowage Assembly from the side of the lunar module.This housed, amongst other things, the TV camera. This meant that upward of 600 million people on earth could take part in this historic moment."

Lenke til kommentar
Tror det er fordi røyken egentlig er stygg og så har de smaken fra maten/drikken inne og da blir det ikke så ille.

Det er rett og slett slik at røyken smaker ekstra godt etter mat og sammen med øl, samt at man føler det hjelper på fordøyelsen. Om det er reell hjelp vet jeg ikke.

Hehe, ja, jeg er nok det, heldigvis siden jeg aldri har røyket. Men hvorfor smaker den egentlig ekstra godt etter mat? Er det noen smak i røyk?

Lenke til kommentar

Hehe, ja, jeg er nok det, heldigvis siden jeg aldri har røyket. Men hvorfor smaker den egentlig ekstra godt etter mat? Er det noen smak i røyk?

Jeg tipper på at det er noe psykologisk. Men hva vet jeg - har aldri røyka jeg heller.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Kva ville hendt om ein utførte MR-undersøkjing på Wolverine frå X-men? Fordi MR-maskinen lagar eit veldig sterkt magnetfelt, så må jo noko morosamt hende.

Vil han verte snurra rundt saman med magnetfeltet?

Lenke til kommentar
Hvorfor kalles grafitten og leiren i en blyant for "bly"?

I 1564 fant de store grafittforekomster i Cumbrian, England. De trodde på den tiden at det var bly de hadde funnet, derav navnet blyant. Ikke før på slutten av 1700-tallet beviste en forsker at det var grafitt forekomstene faktisk besto av.

Lenke til kommentar
Kva ville hendt om ein utførte MR-undersøkjing på Wolverine frå X-men? Fordi MR-maskinen lagar eit veldig sterkt magnetfelt, så må jo noko morosamt hende.

Vil han verte snurra rundt saman med magnetfeltet?

Har ikke Wolverine en eller annen slags sinnsvaksterk ikkemagnetsik metallegering i kroppen da?

I såfall skjer det vel ingenting siden metallet hans ikke vil skape og/eller forstyrre magnetfelt.

Lenke til kommentar
Enkelt og greitt:

Kva tid er det seint?

Eit meget relativt spørsmål som vil avhenga av ein persons døgnrytme og arbeidssituasjon.

Er og avhengig av om ein seier det er seint når ein byrjar å verta trøyt.

at det vert seint når ein blir trøyt er jo vanleg. Og derfor kan det vera for ein som arbeidar natt, verta seint klokka 8 om morgonen. For andre derimot kan det vera seint klokka 8 om kvelden eller klokka 6 om natta.

Seint vert kanskje mest brukt for å antyde at det er seint på kvelden. Seint på kvelden vil vera frå 10-11. Då det er natt klokka 12.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...