Gå til innhold

Snedige ting du lurer på V.2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tar kvinner skade av å få kjørt opp i seg et alt for stort kjønnsorgan?

 

Fra Bokhandleren i Kabul:

I boken skildrer Seierstad i detalj hvordan to kvinner har sex med et esel. Den første velger å tre en gresskarbit rundt lemmet for å gjøre det kortere. Den andre gir seg hen uten «beskyttelsen» - og blir drept av lemmet.

 

Har også hørt om en mann som kalte seg Mr. Hands, som hadde seg med en hest i en typisk Goatse-video.

Dyret var så voldsomt at han fikk indre blødninger og døde.

 

Er noe av dette sant?

Endret av Mannen med ljåen
Lenke til kommentar
Tar kvinner skade av å få kjørt opp i seg et alt for stort kjønnsorgan?

 

Fra Bokhandleren i Kabul:

I boken skildrer Seierstad i detalj hvordan to kvinner har sex med et esel. Den første velger å tre en gresskarbit rundt lemmet for å gjøre det kortere. Den andre gir seg hen uten «beskyttelsen» - og blir drept av lemmet.

 

Har også hørt om en mann som kalte seg Mr. Hands, som hadde seg med en hest i en typisk Goatse-video.

Dyret var så voldsomt at han fikk indre blødninger og døde.

 

Er noe av dette sant?

Ja, det må det nå være. Kan ikke se hvorfor man ikke kan dø av det.

Lenke til kommentar

1) Hvorfor har de vertikale strekene som brukes for å vis absoluttveriden til et tall ( ||||||||||||) fått en hel tast på tastaturet, når man bruker det så sjeldent? Den tasten kunne jo blitt brukt til f.eks. alfakrøll eller noe annet mer viktig.

 

2) Hvorfor var det vi europeere som kolonialiserte Afrika og Asia, og ikke omvendt? Rikene i Egypt, Malia og Mesopotamia var jo overlegne, i forhold til europa på den tiden. Hvordan tok europa dem "plutselig" igjen?

Lenke til kommentar
| brukes mye i programmering blant annet.

For å fylle litt mer opp:

I for eksempel php (som dette forumet er skrevet med) bruker man den som en 'logical operator'.

|| tilsvarer da "or", og && tilsvarer 'and'.

if ($a > $b) || ($a == $c)

 

"om a er større enn b eller lik c".

 

Så jeg bruker den ihvertfall en del. :D

Lenke til kommentar
Er det så stor sjangs for det? La oss si man vil ha maks 3 i promille, godt innefor dødlig dose. Det tilsvarer 3/1000 deler av blodets volum, delt på 0,4, mao ca 50 milliliter (med 7 liter blod), eller litt over en shot.Får man virkelig så mye sprit ut av en tampong? (og dette forutsetter 100% av alkohol går rett i blodet)

 

AtW

Unntaket er om opptaket av alkohol skjer raskt. Man kan da få mye alkohol i litt av blodet. Dersom dette ikke blandes godt nok før det når vitale organer tror jeg det kan være dødelig.

 

Jeg har ikke helt den store tiltroen til at det ikke blir utvannet ganske kjapt før det når sentranervesystemet. I tilegg vil man aldri rekke å trekke inn så store mengder som 5 cl på sekunder. Nå er jeg ingen lege, så jeg kan ta feil, men jeg kjøper ikke den forklaringen uten videre.

 

AtW

Endret av ATWindsor
Lenke til kommentar
Jeg har ikke helt den store tiltroen til at det ikke blir utvannet ganske kjapt før det når sentranervesystemet. I tilegg vil man aldri rekke å trekke inn så store mengder som 5 cl på sekunder. Nå er jeg ingen lege, så jeg kan ta feil, men jeg kjøper ikke den forklaringen uten videre.

 

AtW

Intravenøst?

Lenke til kommentar
Jeg har ikke helt den store tiltroen til at det ikke blir utvannet ganske kjapt før det når sentranervesystemet. I tilegg vil man aldri rekke å trekke inn så store mengder som 5 cl på sekunder. Nå er jeg ingen lege, så jeg kan ta feil, men jeg kjøper ikke den forklaringen uten videre.

 

AtW

Intravenøst?

 

Å ha en tampong i rompa er ikke intravenøs administrering.

 

AtW

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...