Gå til innhold

Snedige ting du lurer på V.2


Anbefalte innlegg

lar den ligge i lomma...

Tømmer du aldri lommene når du kommer inn døra? Litt kan man jo ha der men mobilen er over min 'dette gidder jeg ikke drasse på unødvendig'-terskel.

 

er ikke akkurat det samme for røkke regner jeg med, har du 150rom er det nok ikke noe man legger igjen

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Om man vil gi bort 7 organer for og hjelpe andre, er man da dum, eller en livsreder, for og hjelpe 7 andre mot sitt eget ? Vil nå si det er bedre og tenke den tanken enn og tenke tanken på og hoppe utfor en bro der kroppen blir knekt i 1337 deler, og du sammen med 7 mennesker som trenger organer dør.

 

Jeg er faktisk imot selvmord ja om noen skulle spekulere da.

Lenke til kommentar
Løsningen er IKKE å ta sitt liv. Hvis man tenker i slike baner, bør man søke hjelp.

Selvsagt, og jeg har overhodet ikke noen planer om å ta mitt eget liv. Som sagt var det filmen Seven Pounds som fikk meg til å lure på dette, altså hvordan man burde gått frem i den filmen. Å hoppe i et badekar sammen med en kubemanet (som Will Smiths karakter gjorde) er visst ikke noe lurt, da 1. en av dødsårsakene etter å ha blitt brennt (?) av en slik manet er hjertesvikt, og 2. denne manetens gift er en nervegift som ville gjort organene ubrukelige.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711
Løsningen er IKKE å ta sitt liv. Hvis man tenker i slike baner, bør man søke hjelp.

Selvsagt, og jeg har overhodet ikke noen planer om å ta mitt eget liv. Som sagt var det filmen Seven Pounds som fikk meg til å lure på dette, altså hvordan man burde gått frem i den filmen. Å hoppe i et badekar sammen med en kubemanet (som Will Smiths karakter gjorde) er visst ikke noe lurt, da 1. en av dødsårsakene etter å ha blitt brennt (?) av en slik manet er hjertesvikt, og 2. denne manetens gift er en nervegift som ville gjort organene ubrukelige.

 

Husk at han ringte ambulansen før han hoppa oppi, og ambulnsen var nok ikke så altfor langt unna da han dævva.

Lenke til kommentar
Kom igjen folkens, det er lov å slå opp på wikipedia før man spør her. Annenhvert spørsmål blir jo greit forklart av å slå opp begrepet dere lurer på på wikipedia.

 

AtW

 

4/5 deler av aktiviteten i tråden er folk som leser andre sine spørsmål og finner ut ting du ikke visste..

Ikke like mye her hvis alle bare finner det ut selv, uten å skrive noe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...