Gå til innhold

Snedige ting du lurer på V.2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kom igjen folkens, det er lov å slå opp på wikipedia før man spør her. Annenhvert spørsmål blir jo greit forklart av å slå opp begrepet dere lurer på på wikipedia.

 

AtW

Eller et kjapt google-søk.

Obligatorisk google og wiki-søk burde vært inkludert i reglene i førsteposten. Da blir denne tråden forbeholdt de virkelig snedige tingene.

Lenke til kommentar

Hva gjør Røkke med mobilen sin når han kommer hjem? Hvis han slenger den fra seg på kjøkkenbenken så er det jo ca 120 rom i huset hans som er for langt unna til at han kan høre den hvis han ringer?

 

Nå har jo forsåvidt Røkke råd til å ansette en tjener som kan komme løpende med mobilen når den ringer men hva med resten av oss? Da jeg bodde i en to-roms var det ikke noe problem men nå som jeg har fått meg hus er det veldig fort gjort at mobilen ligger i en annen etasje, og jeg har jo ikke råd til en 'mobil-tjener'. ;)

Lenke til kommentar
Hva gjør Røkke med mobilen sin når han kommer hjem? Hvis han slenger den fra seg på kjøkkenbenken så er det jo ca 120 rom i huset hans som er for langt unna til at han kan høre den hvis han ringer?

 

Nå har jo forsåvidt Røkke råd til å ansette en tjener som kan komme løpende med mobilen når den ringer men hva med resten av oss? Da jeg bodde i en to-roms var det ikke noe problem men nå som jeg har fått meg hus er det veldig fort gjort at mobilen ligger i en annen etasje, og jeg har jo ikke råd til en 'mobil-tjener'. ;)

 

Samme som meg sikkert.

 

Lar den ligge i rommet du er i(hvis du på død og liv skal være tilgjengelig).

Lenke til kommentar
Hva gjør Røkke med mobilen sin når han kommer hjem? Hvis han slenger den fra seg på kjøkkenbenken så er det jo ca 120 rom i huset hans som er for langt unna til at han kan høre den hvis han ringer?

 

Nå har jo forsåvidt Røkke råd til å ansette en tjener som kan komme løpende med mobilen når den ringer men hva med resten av oss? Da jeg bodde i en to-roms var det ikke noe problem men nå som jeg har fått meg hus er det veldig fort gjort at mobilen ligger i en annen etasje, og jeg har jo ikke råd til en 'mobil-tjener'. ;)

 

Samme som meg sikkert.

 

Lar den ligge i rommet du er i(hvis du på død og liv skal være tilgjengelig).

 

lar den ligge i lomma...

Lenke til kommentar
tviler jeg sterkt på. jagerflypiloter kan hvertfall ikke.. og de som flyr passasjerfly sitter jo med headset for å kommunisere med "tårnet" etc. hele tiden. tror det er ulovlig å sitte med musikk hvis man er pilot i visse yrker.

Aha, det vil naturligvis ikke være lov for en som frakter passasjerer å høre musikk. Virker som om det er rett altså, at det har med hvilket yrke, om du i det hele tatt har et.

Her er det en artikkel om hvordan man skal gjøre det hvertfall.

Lenke til kommentar
Hva er sur luft, eventuelt dårlig luft?

 

Vi har da alle våknet opp og merka at det er tungt å puste, og det lukter rart, hva er grunnen? Er det fordampet svette, støv, mangel på oksygen?

Samme gjelder klasserom, det er tungt å puste. Hva er grunnen?

Jeg tipper en kombinasjon mellom lite oksygen og en del mer karbondioksid. Hvis du puster i en tett pose så oppstår det vel ca samme forhold.

Lenke til kommentar
Hva gjør Røkke med mobilen sin når han kommer hjem? Hvis han slenger den fra seg på kjøkkenbenken så er det jo ca 120 rom i huset hans som er for langt unna til at han kan høre den hvis han ringer?

 

Nå har jo forsåvidt Røkke råd til å ansette en tjener som kan komme løpende med mobilen når den ringer men hva med resten av oss? Da jeg bodde i en to-roms var det ikke noe problem men nå som jeg har fått meg hus er det veldig fort gjort at mobilen ligger i en annen etasje, og jeg har jo ikke råd til en 'mobil-tjener'. ;)

 

Samme som meg sikkert.

 

Lar den ligge i rommet du er i(hvis du på død og liv skal være tilgjengelig).

 

lar den ligge i lomma...

Tømmer du aldri lommene når du kommer inn døra? Litt kan man jo ha der men mobilen er over min 'dette gidder jeg ikke drasse på unødvendig'-terskel.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...