Gå til innhold

Snedige ting du lurer på V.2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gullsmed muligens :)

 

no shit sherlock :p

 

Hvor kan man få tak i et gullsmykke som har et kors festet til? (Snakker om et hellig kors, som i jesus's kors)

 

du opgir ikke hvilket området du bor i, vnakslig å nevne gullsmeder da. Men er nok bare å gå litt rundt i næmeste tettsted og se etter gullsmed.

 

En annen mulighet er online, ad kan man google litt :)

 

 

 

______________

 

Hvorfor er kors et mote symbol? Altså et kristent kors som er avlangt som korset til jesus. Folk bruker det uten å tenke på hva slags signaler de gir ut. Ikke det at jeg bryr meg så veldig, men har en del muslimske venner som blir drit sure når de ser typpiske "pakkis" ungdomer går rundt med kors men alikavel mener de er muslimer.

 

edit: - snapback

 

edit2

Ok. Hvor mye tror dere prisen vil ligge på?

Kommer ann på størelsen og kvalitet, du vil finne smykker til alt fra 2-300 og opp.

Endret av DiscoBoB
Lenke til kommentar
Når jeg hoster så hard at slim kommer opp fra ganen, hva kan det være symptomer på da? :ermm:

8830163[/snapback]

Slim i halsen, ville jeg tenkt. Kanskje noe skjedde slik at du fikk en så kraftig refleks at alt slimet i halsen fløy ut? Det er i hvert fall ikke uvanlig å ha slim i halsen. Har det nå, jeg.

Lenke til kommentar
Er bare det at jeg har en stygg hoste, vet ikke om det er røykehosten som har kommet tilbake eller om det er "vanlig" hoste...

8830192[/snapback]

http://www.lommelegen.no/php/sok.php?q=hoste

 

Lommelegen har hjulpet meg i mine hypokonderiutbrudd, og det må da kunne hjelpe deg litt, hypokonder eller ei. Beklager at jeg ikke gir et veldig direkte svar, her.

Endret av Mr. Crowley
Lenke til kommentar
Er bare det at jeg har en stygg hoste, vet ikke om det er røykehosten som har kommet tilbake eller om det er "vanlig" hoste...

8830192[/snapback]

 

Kan være blanding av røyk og pollen, hadde selv problemet tidlig når varmen kom, nå har det begynt å gi seg :)

Lenke til kommentar

Hva heter det (stygge) insektet/bille-aktige dyret som er mye av denne sommeren? Er ca 0,5-1 cm langt, svart og har et brunt/oransjt hode. Dette dyret skal absolutt lande på meg, helst steder som skremmer livet av meg. Det har også to små/relativt korte antenner.

Kan kanskje skaffe bilde til imorra, men håper jeg har tilstrekkelig info :)

Lenke til kommentar
Hvorfor er områder hvor man har solbrenthet varmt?

 

Kald dusj hjelper ikke.

8830508[/snapback]

 

Pga. det er en forbrenning. Avhengig av hvor alvorlig det er, kan området være varmt lenge etterpå. Hvis det ikke er på et "hard-to-get" sted anbefaler jeg å smøre det inn med en avkjølende krem hvis du har, husker desverre ikke navn for øyeblikket. ( Vann også, selvom det blir varmt igjen etterpå hjelper det )

 

edit: Gel som inneholder Aloe er veldig bra å bruke :)

Endret av Vizla
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...