Lawliet Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Hva slags type fyrverkeri er lovlig og ulovlig i år? Raketter med styrepinne er ulovlig, og du kan få en stor bot hvis du blir fersket. Batteri og slikt er det eneste som er lov. Batteri på styrepinne da? Lenke til kommentar
Frostie Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Batteri med styrepinner oppi! Lenke til kommentar
Jambimaster Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Har fått litt lite søvn de siste to dagene, og har ikke fått sovnet før rundt 6-7 har ikke klart å våknet før 13-14 tiden på dagen. Så jeg lurer på hva som er lurest A. Gå å legge meg og rulle i senga til jeg sovner og så stå gjenta denne syklusen helt fram til skolestart da jeg må stå tidlig, eller B. Jeg døgner, dvs at jeg er våken fram til neste kveld slik at det blir lettere å sovne tidligere. Og dermed stå opp tidligere. Hva synes dere høres smartest ut? Lenke til kommentar
doedskvad Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Da er det altfor lett å sovne i løpet av dagen.. Jeg hadde vært oppe til syv-tiden (morgenen) og lagt meg da, sovet til to-tre! Så kommer du fint inn i en rytme igjen, om du klarer å holde på det. Lenke til kommentar
Europa Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Det er jo nyttårsaften snart, så da er du i ideell rytme om du legger deg sju. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Søvn er overvurdert. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Søvn er overvurdert. Føler at dette ikke er første gang du sier det. Snedig. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Nei, ikke akkurat. Kjenner jeg deg? Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Har jeg noensinne benektet det? Jeg sier bare at søvn er overvurdert! Lenke til kommentar
Palme Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Høres ut som DU undervurderer søvn Anyways, hvor mange volt er det teoretisk mulig å skvise ut av en USB-port? Lenke til kommentar
Europa Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Hva slags mat og drikke innholder masse B-vitaminer? Bortsett fra øl da, selvfølgelig. Lenke til kommentar
Palme Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Fra wiki: Gode kilder til vitamin B er animalske varer som fisk, egg, ost, nyrer, lever, melk og oksekjøtt, samt gjær, grove kornprodukter, nøtter, frukt og grønnsaker. Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 HVA!? Er det ikke lov med tanks-fyrverkeri-ting på nyttår? ... Det er jo det som er nyttår. Lenke til kommentar
ChrML Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Høres ut som DU undervurderer søvn Anyways, hvor mange volt er det teoretisk mulig å skvise ut av en USB-port? Det er alltid 5V på strømforsyninga ut fra USB porten. Det er ikke noe man skviser ut. Derimot, om du mener strømmen man kan trekke fra en USB 2.0 port, så er det 0.1A, men kan økes til maksimum 0.5A om klienten spør om det. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Det er teoretisk mulig å skvise ut uendelig mange volt av en usbport, men effektkravet er ufravikelig når man ser på sertifiserte usb-enheter, ser man på effekt over tid kan man aldri gå over 2.5VA Lenke til kommentar
Europa Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Er det sant at man arver håravfall fra morsiden? Lenke til kommentar
TheYid Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Hvorfor er det så mange som setter likhetstegn mellom det å være skeptisk og det å være negativ? Det irriterer meg grenseløst! Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Nei, ikke akkurat. Kjenner jeg deg? Ikke direkte, nei... Jeg kan derimot sverge på å ha sett deg her på forumet flertalls ganger. Får damer hår rundt anus? Lenke til kommentar
kjaks Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Får damer hår rundt anus? Ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå