toth Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Kor mange skudd kan ei automathagle skyte i sekundet ? Google "Automatic Shotgun" du, så ser du at resultat nr. 4 er: "Guns: Recoilless Auto Shotgun Fires 300 Rounds Per Minute" Legg til "per minute" i søket ditt, så får du masse fine svar. Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 hvorfor finnes det så lite fosiler i Norge? Lenke til kommentar
Astralnoise Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Hvor mye urinerer den voksne gjennomsnittsmannen på et år, målt i antall colabokser? Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Hvor mye drivstoff bruker en lastebil pr mil ? Type trailer Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Hvor mange pixler er det på en "vanlig" tv-sending? Lenke til kommentar
Petoah Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Hvor mange pixler er det på en "vanlig" tv-sending? Jeg mener å ha hørt at en vanlig tv-sending er på rundt 420p, i motsettning til full HD, som er 1080p. Hvis det hjalp noe. Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 ahh... var jo det jeg sa til fattern jo Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 PAL er vel 720 x 576. Lenke til kommentar
Someidiot Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Hvordan starter man en avstemning på forumet ? Lenke til kommentar
.Marcus Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Man spør en moderator veldig pent. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 ENDELIG fant jeg igjen denne tråden (etter å ha søkt i dagesvis) Hva er egentlig grunnen til at folk under 18 ikke kan ha vanlig Visa-kort? Lenke til kommentar
.Marcus Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Du kan ha vanlig Visa hvis du får en foresatt til å skrive under for deg. Lurer på om de da også blir garantister for kortet, men det er jeg usikker på. Lenke til kommentar
cp-nilsen Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 ENDELIG fant jeg igjen denne tråden (etter å ha søkt i dagesvis) Hva er egentlig grunnen til at folk under 18 ikke kan ha vanlig Visa-kort? Med vanlig visakort kan du få kreditt, og du kan ikke være kredittansvarlig før du er 18 Lenke til kommentar
Kea Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 (endret) Ok. Har ett til spørsmål jeg, hvis det er greit Hvorfor kommer det noen ganger opp "User posted image" istedenfor bilde når noen poster et? Redigert: takker for svar på Visa-spørsmålet Endret 10. november 2008 av The_Unforgiven Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Jeg hadde Visa classic når jeg var 16 år, med underskrift fra foreldrene. Men som sagt, du kan ikke ha kreditt, men det er fortsatt et fullverdig visakort som man kan bruke på eBay, pokernettsteder, forhåndsbetaling etc. Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Jeg hadde Visa classic når jeg var 16 år, med underskrift fra foreldrene. Men som sagt, du kan ikke ha kreditt, men det er fortsatt et fullverdig visakort som man kan bruke på eBay, pokernettsteder, forhåndsbetaling etc. Men et slikt kort er mindre trygt fordi pengene trekkes direkte fra kontoen din og du derfor kan få problemer hvis noen for eksempel har "stjålet" kortnummeret ditt. Med et kredittkort trekkes pengene fra kreditt på en egen "konto", da blir det kortselskapets problem om noen skulle trekke penger på kortet uten å godkjenne med deg først (eller du skulle få andre problemer som for eksempel at du ikke får det du har betalt for). Lenke til kommentar
Kea Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Jeg hadde Visa classic når jeg var 16 år, med underskrift fra foreldrene. Men som sagt, du kan ikke ha kreditt, men det er fortsatt et fullverdig visakort som man kan bruke på eBay, pokernettsteder, forhåndsbetaling etc. Men et slikt kort er mindre trygt fordi pengene trekkes direkte fra kontoen din og du derfor kan få problemer hvis noen for eksempel har "stjålet" kortnummeret ditt. Med et kredittkort trekkes pengene fra kreditt på en egen "konto", da blir det kortselskapets problem om noen skulle trekke penger på kortet uten å godkjenne med deg først (eller du skulle få andre problemer som for eksempel at du ikke får det du har betalt for). Er ikke Visa Classic kredittkort da? Lenke til kommentar
HalogenpæreUtenLys Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 (endret) Hva er sunnest av rått, kokt eller stekt egg? Endret 10. november 2008 av HalogenpereUtenLys Lenke til kommentar
Wubble Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 (endret) Kokt egg er nok sunnest. Kroppen din får ikke tatt opp mer enn 50(?)% av proteinen i egget når det er rått. edit: Så ikke "stekt" der. Tror stekt og kokt egg vil gå for det samme. Endret 10. november 2008 av Vycan Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 (endret) Er ikke Visa Classic kredittkort da? Jeg hadde Visa Electron før jeg ble 18, det var et betalingskort som trakk direkte fra lønnskontoen. Kan være det var det han tenkte på. EDIT: Et Google-søk ser ut til å antyde at Visa Classic trekker direkte fra brukskontoen. "Vanlig" Visa derimot er et kredittkort. Endret 10. november 2008 av A-Jay Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå