Islanbadsj Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Tipper en million, men hadde ikke gjort noe med en spoilertag. Lenke til kommentar
cp-nilsen Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 (endret) Hvor mange tall er det her? Spoilertag? Edit: Hvis du lurer på hvor mange tall det er, svarer jeg 1 Antall siffer derimot... Endret 9. november 2008 av cp-nilsen Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Klipp og lim inn i Word og bruk ordtelling.. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Klipp og lim inn i Writer og bruk ordtelling.. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Simen1 sin tar med mellomrom, det gjør ikke Office 2007. Det er 1 048 576 desimaler, altså 2^20 desimaler (av pi). Hvorfor lurer du på det egentlig? Eller var det bare for å irritere med lange lastetider? Syntes du fortjener en advarsel for slikt tull. Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Da teller du også med mellomrom. Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 (endret) Hvorfor har vi en stor nese istedet for to små høl? Endret 9. november 2008 av Pentumsmart Lenke til kommentar
aklla Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Hvorfor har vi en stor nese istedet for to små høl? uten at jeg vet sikkert, så er det vel kanskje for at ikke regn-vann skal komme inn når vi går i regnet. mulig det er for at vi skal kunne lukte maten vi spiser også... Lenke til kommentar
StormEagle Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 (endret) Jeg kan jo gjette på at det har med og gjøre at det ikke skal komme så mye møkk og dritt opp i nesa. Derfor peker hullene i nesa ned (møkka kommer ikke inn og hvis den gjør det detter den ut) og kanalene er ganske lange og tynne (igjenn er det vanskeligere for møkka og komme helt inn til svelget på denne måten) Også drukner man jo ikke når det regner (som man kunne ha gjordt hvis hullene hadde pekt oppover. Endret 9. november 2008 av flesvik Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Hvorfor har vi to hull i nesa når vi heller kunne hatt ett? Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Det blir ikke redundans når veggen som skiller neseborene bruker litt av plassen som ellers kunne blitt brukt til en videre nesegang. Svaret er vel heller at evolusjonen har skapt oss slik, det trenger ikke ha en bedre effekt enn et enkelt nesebor. Nød er ikke en mekanikk i evolusjon, derfor vil vi ikke få ett eller flere nesebor enn vi har idag fordi det er bedre. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 (endret) Redundans. de går til samme sted da... er vel kanskje for at hullene skal holde seg oppe og tåle litt... ellers liker vel kroppen å ha 2 av det meste, men det er sikkert en god grunn til det... Superslask: det er jo redundans selv om de bruker av plassen... redundans er ikke alltid mer effektivt, men mer stabilt. Endret 9. november 2008 av aklla Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Egentlig vil jeg påstå at det er dårlig redundans i kroppen vår. At vi har to øyne og to ører har vel mest med dybdesyn og muligheten til å høre hvor en lyd kommer fra å gjøre. To armer og to bein er vel ikke akkurat så veldig "backup" virkende To lunger, to nyrer og to nesebor er vel det eneste jeg kommer på i farta. Er ikke mange organer vi har i reserve En ekstra testikkel Lenke til kommentar
Codename_Paragon Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Hvorfor har vi en stor nese istedet for to små høl? Folkegrupper fra deler av verden med tørr luft (bl.a. nordmenn) har lange neser for å for-fukte luften før den kommer til lungene. De fra områder med høy luftfuktighet (bl.a. japanere) har en langt mindre nese. Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Nå er det år og dag siden jeg så dette, men så altså en dokumentar om våre forfedre som levde under en av istidene, og de hadde ekstra stor nese for å kjøle seg ned. Dette var veldig viktig, for hadde de begynt å svette hadde de sannsynligvis frosset i hjel. Lenke til kommentar
Argument Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Jeg har lært at et overskudd av karbohydrater blir omgjort til fett i kroppen. Hvilken type fett er dette? Mettet fett? Lenke til kommentar
gnav Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Hvorfor går planeter i bane rundt en sol? Hvorfor står de ikke i ro, eller blir trukket nærmere? Lenke til kommentar
Wubble Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Fordi vi har fart. Banen vår er der tyngdekraften møter farten vår. Hadde vi hatt større fart, ville vi hatt bane lenger vekk, og omvendt. Det samme går for om tyngdekraften sola har hadde vært større/mindre. Lenke til kommentar
Fløffy Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Kor mange skudd kan ei automathagle skyte i sekundet ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå