Gå til innhold

Snedige ting du lurer på V.2

Anbefalte innlegg

Nei, men en lege ser på såret for å se om bokseren kan fortsette, så fortsetter de å bokse til ut runden. Når runden er ferdig tørker de opp blodet og fyller på med vaselin, legen ser på såret og de bokser videre. Starter det å blø enormt så tror jeg at han ikke kan fortsette.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvor stor er sannsynligheten for at en godt trent jente kan banke en godt trent gutt. Tenker på klipp fra filmer hvor ei dame på 50-60 kg med svart belte i karate banker en kraftkar av en mann på 120 kg. Sett at denne mannen ikke er stiv som en tømmerstokk, men har bra motorikk og har basic slossekunskaper, hvor dyktig må da dama være for å kunne banke han?

Lenke til kommentar
Ganske dyktig. Men vekt har vel ikke for mye å si, det er vel mer om man vet hvor man skal treffe ;)

Hvis man har en person som veier 100kg og en som veier 50 kg, og begge har samme teknikk i slaget skal jeg nok si deg at man kjenner forskjell!

Så på en dokumentar som gikk på nettop dette og fyllaslossing osv.

Jo større du er, og du klarer og slå ordentlig, jo mer ødeleggelse gjør du.

Lenke til kommentar
vis jeg husker riktig så jeg ei lita pingle dame slå en stor man og det var ikke fake :s

Tror du husker feil...

I Håndbak (profesjonell altså) så går så og si alle kreftene med i starten. Dvs de første sekundene er det enomre krefter som blir satt ut i armen.

At ei lita pingle dame skal klare og holde igjen på de gutta har jeg mine tvil til!

Lenke til kommentar
Hvis man har en person som veier 100kg og en som veier 50 kg, og begge har samme teknikk i slaget skal jeg nok si deg at man kjenner forskjell!

Er det jeg også tenker på. Det er jo ren fysikk liksom. Den eneste sjansen dama har må vel være et ekstremt velplassert slag, noe som vil være særdeles vanskelig. Eventuelt om hun kan judo vil hun kanskje klare å legge han i bakken, og det vil være noe lettere å plassere et bra slag. Men igjen vil det vel bare kreve mannen ett enkelt slag for å sende henne til drømmeland. Så oddsen for dama kan uansett ikke være bra.

Lenke til kommentar

Nå henger det 2 egg i en plastpose pose mellom beina andesam, de er ekstremt lett utsatt, det har enormt å si. Mannen kan jo selvsagt bare sparke dama til hun faller, for så å sparke henne mens hun er nede.

Mannen kan jo ta på seg trange jeans slik at dama ikke får tak med hendene.

Endret av Bruktbilen
Lenke til kommentar

Eller man kan avslutte dette med å si:

Uten at kvinnen skal ha en del flaks, så vil nok en mann som er en del større og med samme teknikk (det var jo det vi gikk utifra) vinne. Ren fysikk, som sagt.

Synes det ble litt mye "mann vs dame i kamp" her nå, kan ikke noen lage egen tråd?

Lenke til kommentar
Nå henger det 2 egg i en plastpose pose mellom beina andesam, de er ekstremt lett utsatt, det har enormt å si. Mannen kan jo selvsagt bare sparke dama til hun faller, for så å sparke henne mens hun er nede.

Mannen kan jo ta på seg trange jeans slik at dama ikke får tak med hendene.

9169828[/snapback]

Dersom en mann og ei dame fikk identiske spark i skrittet, under helt like forhold, ville nok dette opplevdes omtrent like vondt for begge. Begge ville i hvert fall gått ut for telling.

Lenke til kommentar
Dersom en mann og ei dame fikk identiske spark i skrittet, under helt like forhold, ville nok dette opplevdes omtrent like vondt for begge. Begge ville i hvert fall gått ut for telling.

9169877[/snapback]

Det har eg liten grunn til å tro. Menn har utrolig mange/følsomme(?) nerver i det området, og bare et lett slag i skrittet gjør utrolig vondt. Det er det jo dessuten en grunn til, for å beskytte våre dyrebare "edle deler".

Men det er nok diskusjon nå.

Hva forurenser mest, bensin eller diesel?

Endret av Pusur1993
Lenke til kommentar

9169877[/snapback]

Det har eg liten grunn til å tro. Menn har utrolig mange/følsomme(?) nerver i det området, og bare et lett slag i skrittet gjør utrolig vondt. Det er det jo dessuten en grunn til, for å beskytte våre dyrebare "edle deler".

Men det er nok diskusjon nå.

Hva forurenser mest, bensin eller diesel?

9170160[/snapback]

Bensin.

Lenke til kommentar
Det spørs hva du mener med "spillserie". Med litt slakke definisjoner kan man vel si Pong, for det hender rett som det er at nye versjoner lanseres. Jeg ville imidlertid stilt kravet at spillene var mer eller mindre laget og utgitt av samme selskap hele tiden. Kan det være Mario?

9125400[/snapback]

Tenker på en serie der det fortsatt kommer ut nye spill med fortsettelse på handlingen, og ikke nyversjoner av spillet som f.eks Snake og Tetris :)

Lenke til kommentar

9169877[/snapback]

9170160[/snapback]

Damer har nå streng tatt omtrent dobbelt så mange nerver i det området. Jeg kan gå med på at det muligens gjør noe vondere for menn enn for damer, men jeg nekter å tro at et kvinnfolk kan gå normalt etter å ha fått et spark der.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...