pululf Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Hvis jeg regner steder der det går an å gå (broer etc. (selv om det er bilbro vel å merke)) så er det i hvertfall 3186km fra Oslo til Istanbul. Da er jeg ikke langt fra Afrika. Om jeg da regner 5km/t så blir det 637,2 timer effektiv gange. La oss si at det blir 8 timer effektiv gange per døgn så er det nesten 80 døgn. Da er jeg nesten i mål. Så rundt hundre dager siden det et stykke igjen der og det hadde vært litt vanskelig det siste stykket pga. den politiske situsjonen. Nå skal jeg regne ned til Gibraltar. Straks tilbake med de tallene. edit: Oslo-Gibraltar er 3630km. Med 5km/t og 8t/døgn blir det nesten 91dager. Pluss båt over selvsagt. Det skal jeg seriøst prøve en gang! Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Du glemmer storebelt broen, der går det å gå om man skulle få tillatelse. Det er i hvertfall en teoretisk mulighet. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Kan man gå over fra Sverige til Danmark nå?Google Maps har fått en veibeskrivelse-funksjon med tid for gange. Jeg prøvde å styre veien utenom ferger, men fikk ikke noen vei fra Finland til St. Petersburg. Her er uansett det Google kom frem til. Det ER bro fra Sverige til Danmark. Men det er ikke lov å gå der. Det er bare bil og jernbanebro... Men man KAN om man absolutt vil. Er bare ikke lov. Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Det ER bro fra Sverige til Danmark. Men det er ikke lov å gå der. Det er bare bil og jernbanebro... Men man KAN om man absolutt vil. Er bare ikke lov. Jaja, har man først satt seg i hodet å gå til Afrika, er vel noen små ulovligheter ikke noen hindring skulle man tro. Jeg hadde i hvert fall gjort det, den veien rundt om Sverige og Finland ser dritkjedelig ut. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Jeg tror rett og slett jeg hadde tatt en liten hvit løgn og sagt at jeg gikk fra Norge til Afrika for å samle inn penger til hjelpearbeidet i Darfur. Uansett hva slags folk det er som jobber som bruvakter så hadde de nok smelta for den der. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Er det bru over Suez ogso? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Jeg tror rett og slett jeg hadde tatt en liten hvit løgn og sagt at jeg gikk fra Norge til Afrika for å samle inn penger til hjelpearbeidet i Darfur. Uansett hva slags folk det er som jobber som bruvakter så hadde de nok smelta for den der. Hva med å faktisk gjøre det da? Og bli sponsa liksom Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Hva er det morsomste man kan gjøre med bil på offentlig vei uten å bryte noen lover? Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Hviken type kraner kan man kjøre/bruke uten noen form for sertifikater? Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Kjøre den. Det finnes ingen smutthull i lovene? Lenke til kommentar
CFM Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 0-100 på motorvei en sen kveld? Lenke til kommentar
ChrML Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Det er ikke noe morsomt du kan gjøre med en bil på offentlig vei bortsett fra å kjøre den normalt. Er vel ikke ulovlig å gi bånn gass og høyt turtall sålenge ikke hjulene spinner opp til fartsgrensa, sålenge det ikke er noe rundt som kan forstyrres av lyden. Eller å kanskje kjøre fort (80 km/h) i svingene på landeveier hvor fartsgrensa er 80. Ellers så har du de følgende morsomme tingene: * Sladde: Ulovlig, men ekstremt morro * Kjøre fort: Ulovlig Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 0-100 på motorvei en sen kveld? 0-80. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 0-100 på motorvei en sen kveld? 0-80. Spørs på hvilken vei det er det. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Det finnes motorveier klasse-a i norge med fartsgrense 100 Mesteparten av Svinesund-Oslo f. eks. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Jeg tror rett og slett jeg hadde tatt en liten hvit løgn og sagt at jeg gikk fra Norge til Afrika for å samle inn penger til hjelpearbeidet i Darfur. Uansett hva slags folk det er som jobber som bruvakter så hadde de nok smelta for den der. Hva med å faktisk gjøre det da? Og bli sponsa liksom Tror jeg burde lagt meg i litt trening først. Formen er... vel..- Hvordan skal jeg si det pent? ...Rusten. Lenke til kommentar
Brian Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 0-100 på motorvei en sen kveld? 0-80. 0-105 på nåla, siden den viser for mye. Snart er det klart for vintersesongen og da blir det breie svinger etterhvert, bare synd det ikke så veldig lovlig da. Men har du en privat parkeringsplass er det jo lovlig. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 (endret) Hva er det morsomste man kan gjøre med bil på offentlig vei uten å bryte noen lover? Kjøre forbi politiet, som kanskje ligger akkurat på fartsgrensa. Siden nålen viser litt for fort, bryter du ikke grensa I knowz, itz soo badazz. Endret 26. oktober 2008 av -drugiS- Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Sene vinterkvelder lager jeg donuts på en stor forlatt isete parkeringsplass med firehjuling Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå