kjeklulf Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Ctrl og + for å heve merket skrift. Ctrl, Skift og 0 for å senke. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 (endret) Ctrl og + for å heve merket skrift. Ctrl, Skift og 0 for å senke. Og ctrl+0 for å få tilbake til standard-størrelsen. Endret 16. oktober 2008 av Lund :* Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Ctrl og + for å heve merket skrift. Ctrl, Skift og 0 for å senke. Jeg fikk det ikke til Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Skriv "an", marker "n", høyreklikk, velg skrift og huk av for hevet. Trykk så OK. Dog tror jeg ikke du får det til nå heller.. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Mathtype er forøvrig fint til å skrive mer avanserte formler i word. Ikke gratis, men det funker. Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Mathtype er forøvrig fint til å skrive mer avanserte formler i word. Ikke gratis, men det funker. Microsoft Equation editor, som følger med Office, funker omtrent akkurat like bra. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Er alle moderatorene her på forumet venner? Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Er alle moderatorene her på forumet venner? Nei, det vil jeg ikke si, avhengig av hva man kaller venner såklart. Man konferer jo og chatter med hverandre, men det er mange mods jeg aldri har møtt i det virkelige liv. AtW Lenke til kommentar
HulkHaugen Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 (endret) - Når en lydkilde står i ro brer lydbølgene seg utover som bølgeringer i vann. - Når en lydkilde beveger seg så brer lydbølgene seg også som sirkler, men objektet vil ha flyttet seg fra det stedet lyden ble sendt ut, før det når den som hører/observerer. Hvis flyet var helt lydløst, ville smellet vært mindre da? Hva ville vi mennesker gjort hvis vi får vite at en svær jævel av en asteroide vil treffe oss om 2 måneder.? Vi ville dødd ut som dinosaurene om 2 måneder ±... Så det er ikke noe jeg kan gjøre med bare kommandoer? ª = Alt+0170 ° = Alt+0176 (Bruker denne en del faktisk) ...de jeg kommer på i farta. men vet at n også skal ha en "hutig"-tast funksjon. Og diskusjonen om atomdrevene fly, hva med atomdrevene romraketter? EDIT: Trøtt, men oppdaget allikevel en Leif. Endret 16. oktober 2008 av HulkHaugen Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Atomdrevne raketter vil ikke fungere, ettersom de ikke ville hatt noe å "dytte" bakover for å få fremdrift (Newtons 3. lov). I atmosfæren ville det gått fint, ettersom man kan bruke elektrisiteten man får ut av reaktoren til å drive propeller som dytter luften bakover som skaper fremdrift, men siden det ikke er noe luft i verdensrommet, så ville ikke dette fungert. Lenke til kommentar
FLarsen Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Atomdrevne raketter vil ikke fungere, ettersom de ikke ville hatt noe å "dytte" bakover for å få fremdrift (Newtons 3. lov). I atmosfæren ville det gått fint, ettersom man kan bruke elektrisiteten man får ut av reaktoren til å drive propeller som dytter luften bakover som skaper fremdrift, men siden det ikke er noe luft i verdensrommet, så ville ikke dette fungert. http://en.wikipedia.org/wiki/Nuclear_electric_rocket Atomdrevne raketter fungerer fint om de tar med seg et eller annet de kan akselerere bakover. Lenke til kommentar
toth Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Hva hadde vært konsekvensene om vi endret jordens balanse/likevekt drastisk? F.eks bygde på et gigantisk tårn på ene siden: Hvordan hadde det påvirket banen og forholdet til de andre planetene? Hadde det påvirket atmosfæren? Tilpasser den seg den ytre formen på jorda, og dermed endret form? Eller er den konstant uansett, så tårnet bare ville gått gjennom? Lenke til kommentar
username882 Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 (endret) Hvorfor er alle mine pc problemer for avanserte for å finne svaret selv, og bruke år og dag på å finne noen som eventuelt kanskje vet det? Snedig :< Endret 17. oktober 2008 av takZa Lenke til kommentar
cp-nilsen Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Hvorfor er alle mine pc problemer for avanserte for å finne svaret selv, og bruke år og dag på å finne noen som eventuelt kanskje vet det? Snedig :< Fordi du ikke har lært å bruke google? Lenke til kommentar
username882 Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Nytt spørsmål! Hvordan bruker man google? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Nytt spørsmål! Hvordan bruker man google? Fyrst opnar ein sin favorittnettlesar (konqueror, firefox, IE, opera, safari, chrome etc), så skriv ein inn i adresselinja www.600673.com og trykkjer på «Enter»-tasten. Deretter skriv ein inn i søkjefeltet kva ein vil søkje etter i stikkordsform og trykkjer på søkjeknappen. Lenke til kommentar
username882 Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Men da gjorde jeg det jo riktig.. Tilbake til mitt første spørsmål. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Er det mulig å sperre andre i å legge til mailen min på msn? Bruker hotmail. Er en del i det siste som har lagt meg til som jeg ikke kjenner. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Er det ikke enklest å bare ikke godta? Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Når det er 30+ om dagen blir det irriterende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå