Kallileo Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 (endret) @Fev4ng: Nei.. Mulig jeg formulerte meg litt feil om du ikke skjønte heltt hva jeg mente: Hvilket dyr er verdens mest hellige dyr? I india er det kua, men hva er hellig i hele verden? Endret 11. oktober 2008 av Kallileo Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 11. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2008 Noen har kanskje forvekslet Snedige ting du lurer på V.2 med DNFK (Den nye forumkafeen). Fire innlegg i form av småprat er slettet. I denne tråden er det meningen å stille snedige spørsmål, og svare på disse. Vennligst hold småpraten i egnede tråder som forumkafeen. Eventuelt kan dere fortsette et emne over PM om dere føler for det. Snorre *Fire innlegg slettet* Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Hvem er medlem nummer 1337 her på forumet? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 https://www.diskusjon.no/index.php?showuser=1337 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 https://www.diskusjon.no/index.php?showuser=1337 For et missbruk, en bruker som aldri er aktiv! Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 (endret) Hvilket dyr er verdens mest hellige dyr? Jeg besvarte da det spørsmålet, gjorde jeg ikke? Endret 11. oktober 2008 av Fev4ng Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Alle har sikkert sett sko som henger i høyspent ledninger før. Noen som vet noe om dette fenomenet? Hvis du har på deg hansker/votter og springer med dem, så får du en rar følelse i hendene. Hva skylles dette? Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Hvis du har på deg hansker/votter og springer med dem, får du en rar følelse i hendene. Hva skyldes dette? Mener du samme følelsen du får av å snurre fort rundt med strake armer(blodansamling)? Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Hvor mange pizzaer er det tilgjengelig, klar til å varmes eller spises akkurat nå i hele verden? Lenke til kommentar
SeaLion Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Hvis du har på deg hansker/votter og springer med dem, så får du en rar følelse i hendene. Det høres ikke så veldig snodig ut. Hansker har nemlig ikke såler. Derfor er det bedre å løpe med sko på føttene. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 ?? Tenker du på at man blir varm på hendene siden man ikke får tilstrekkelig avkjøling? Lenke til kommentar
Kallileo Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 (endret) Hvor mange pizzaer er det tilgjengelig, klar til å varmes eller spises akkurat nå i hele verden? Veldig flott spørsmål som er så enkelt å svare på. I skrivende stund er det 3.488.403 pizzaer som er klare til å spises, mens det er 78.675 pizzaer som står i ovnen Benytter samtidig sjangsen til å bumpe spørsmålet mitt fra i natt Hvilket dyr er verdens mest hellige dyr? I india er det kua, men hva er hellig i hele verden? Endret 11. oktober 2008 av Kallileo Lenke til kommentar
SeaLion Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Tenker du på at man blir varm på hendene siden man ikke får tilstrekkelig avkjøling? Nei, jeg mener at de færreste løper med hendene/armene, de fleste løper med føttene/beina. Hvilket dyr er verdens mest hellige dyr? I india er det kua, men hva er hellig i hele verden? Homo ludens. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Er det noen som har tall på hvor mange i hele verden som sitter på ramma akkurat....NÅ! eller.....NÅ! ? Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 (endret) ramma? . Endret 11. oktober 2008 av A-Jay Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Hvilket grunnstoff har høyest og lavest massetetthet i fast eller flytende form? Jeg tror, men er ikke sikker på Neptunium har høyest med 20,45 g/cm3]/sup], og vet ikke hvilket som er lettest. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Hvilket grunnstoff har høyest og lavest massetetthet i fast eller flytende form? Jeg tror, men er ikke sikker på Neptunium har høyest med 20,45 g/cm3, og vet ikke hvilket som er lettest. Høyest: Fast Iridium - 22,5g/cm3 Lavest: Flytende hydrogen - 0,07g/cm3 kilde: Aylward & Findlay - SI Chemical Data 5th edition (tabell over grunnstoffenes egenskaper) Lenke til kommentar
pululf Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Hvorfor har kuer, hester, esler, lamaer, osv haler? Jeg ser ikke helt grunnen. Aper og smådyr har jo haler for å bedre kunne holde balansen, men hvilken nytte har halene på de dyrene jeg nevnet over? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå