Gå til innhold

Snedige ting du lurer på V.2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen har kanskje forvekslet Snedige ting du lurer på V.2 med DNFK (Den nye forumkafeen). Fire innlegg i form av småprat er slettet. I denne tråden er det meningen å stille snedige spørsmål, og svare på disse. Vennligst hold småpraten i egnede tråder som forumkafeen. Eventuelt kan dere fortsette et emne over PM om dere føler for det.

Snorre :)

*Fire innlegg slettet*

Lenke til kommentar
Hvor mange pizzaer er det tilgjengelig, klar til å varmes eller spises akkurat nå i hele verden?

Veldig flott spørsmål som er så enkelt å svare på. :thumbup:

I skrivende stund er det 3.488.403 pizzaer som er klare til å spises, mens det er 78.675 pizzaer som står i ovnen :yes:

Benytter samtidig sjangsen til å bumpe spørsmålet mitt fra i natt :p

Hvilket dyr er verdens mest hellige dyr?

I india er det kua, men hva er hellig i hele verden? :dontgetit:

Endret av Kallileo
Lenke til kommentar
Tenker du på at man blir varm på hendene siden man ikke får tilstrekkelig avkjøling?

Nei, jeg mener at de færreste løper med hendene/armene, de fleste løper med føttene/beina.

Hvilket dyr er verdens mest hellige dyr?

I india er det kua, men hva er hellig i hele verden? :dontgetit:

Homo ludens.

Lenke til kommentar
Hvilket grunnstoff har høyest og lavest massetetthet i fast eller flytende form?

Jeg tror, men er ikke sikker på Neptunium har høyest med 20,45 g/cm3, og vet ikke hvilket som er lettest.

Høyest: Fast Iridium - 22,5g/cm3

Lavest: Flytende hydrogen - 0,07g/cm3

kilde: Aylward & Findlay - SI Chemical Data 5th edition (tabell over grunnstoffenes egenskaper)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...