Simen1 Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Et innlegg som kan virke støtende/rasistisk er fjernet. Det samme er svarene på det. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Hvilken uke er det, og hvor kan jeg se hvilken det er? Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Hva slags pc-er blir brukt til å lage nye spill? Hvilket spill har den BESTE grafikken nå for tiden? Lenke til kommentar
HulkHaugen Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Det er uke 40 LINK Hvor lange er egentlig periodene på stjernetegnene, og er det noen som har en oversikt i forhold til dato, så jeg kan finne utav mitt egentlige stjernetegn? nå mener jeg selvsagt posisjoner i forhold til stjernehimmelen, og ikke det nøyaktig oppdelte stjernetegnene vi alle bruker normalt... Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Hvilket spill har den BESTE grafikken nå for tiden? Hva er "best"? Tenker du på mest realistisk? Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Hvilket spill har den BESTE grafikken nå for tiden? Hva er "best"? Tenker du på mest realistisk? Sikker mest realistisk. Da må det vel være Crysis? Lenke til kommentar
co2 Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Hvordan fungerer høstferien nå egentlig for universiteter? Irriterer meg grønn at jeg bare har 3 timer, og at de ikke bare kunne gitt en hel uke fri framfor å gi 2 uker med delvis fri. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Hvilket spill har den BESTE grafikken nå for tiden? Hva er "best"? Tenker du på mest realistisk? Sikker mest realistisk. Da må det vel være Crysis? Hvis vi skal pirke så er det CRYtek-engine, men siden fysikk spiller mye inn i realisme så må vi vel også legge til Havok (er det ikke det CRY bruker?) og PhysX. Altså CRYtek. Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Hvordan fungerer høstferien nå egentlig for universiteter? Irriterer meg grønn at jeg bare har 3 timer, og at de ikke bare kunne gitt en hel uke fri framfor å gi 2 uker med delvis fri. Universiteter og høyskoler har ikke høstferie. Riktignok pleier de fleste universiteter og høyskoler i noen grad nedprioritere progresjonen i denne uken, med dette er begrunnet ved at studenter som har barn ikke skal bli hengende etter (siden de ikke kan parkere barna på skolen), ikke at studentene skal få tid til å dra hjem eller på ferie. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Sikker mest realistisk. Da må det vel være Crysis? Vil heller si et pek og klill-spill, Rhiannon eller noe . Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Hva er det som egentlig skjer når man har feber fantasi? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 (endret) Hva er det som egentlig skjer når man har feber fantasi? Jeg tror at det er en feil som krysser sansene og høyredelen (kreativiteten) så du ikke klarer å skille hva som er fantasi og virkelighet. Akkurat hvorfor vet jeg ikke, kanskje det er en lammelse. Edit: Jeg forklarte hallusinasjoner, om det var det du ville vite. Endret 3. oktober 2008 av Bob92 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 En ting jeg har lurt på: Om man har en liten salongrifle liggende, trenger man jegerprøve for å gå på måkejakt? Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Hvilken uke er det, og hvor kan jeg se hvilken det er? Dra musa over klokken, nede i høyre siden av skjermen... Da finner du ut åssen dato det er... Så går du inn på Kalender.no og finner ut åssen uke det er.. Nå er det uke 40 Lenke til kommentar
SeaLion Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Hvilken uke er det, og hvor kan jeg se hvilken det er Dra musa over klokken, nede i høyre siden av skjermen Hmm, er det noe galt hos meg da? Min klokker er øverst på skjermen. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Min er øverst til høyre, og. Men jeg er Windows-bruker også da. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 (endret) Hvilke butikker (ikke nettbutikk) får man tak i sånne runde flate batterier, CR1220 3V f.eks.? Endret 3. oktober 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 urmakeren? Vanlige dagligvarebutikker? Lenke til kommentar
SeaLion Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Hvor lange er egentlig periodene på stjernetegnene, og er det noen som har en oversikt i forhold til dato, så jeg kan finne utav mitt egentlige stjernetegn? nå mener jeg selvsagt posisjoner i forhold til stjernehimmelen, og ikke det nøyaktig oppdelte stjernetegnene vi alle bruker normalt... Morsomt at du er opptatt av ditt egentlige stjernetegn, for det er ganske sikkert ikke samme stjernetegn som vestlig astrologi vil ha deg til å tro. For det første er det 13 stjernetegn rundt ekliptikken (jordbaneplanets skjæringlinje med stjernehimmelen), og for det andre vrir Jordaksen seg i forhold til stjernehimmelen i løpet av tusner av år. Derfor er de egentlige stjernetegnene forskjøvet i forhold til astrologiens uforandelige tabeller. De egentlige stjernetegnene dekker dessuten ikke jevnt 30 grader av ekliptikken hver, slik astrologiens tabeller tilsier. http://en.wikipedia.org/wiki/Zodiac#Table_...s._zodiac_signs Lenke til kommentar
toth Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 En ting jeg har lurt på: Om man har en liten salongrifle liggende, trenger man jegerprøve for å gå på måkejakt? Du må jo ha jegerprøve for å i det hele tatt eie riflen lovlig. Og også for å bruke den. Dog går det an å få unntak, for skadedyr og sel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå