Gå til innhold

Snedige ting du lurer på V.2

Anbefalte innlegg

Hva er straffen for å montere på blålys og sirener på bilen og utgi seg for å være sivil politi og stoppe andre biler på veien?

Blir du tatt mister du lappen pronto, og får den antagelig ikke tilbake med det aller første...

Lurt å gjør om du har for mye penger å har store ønsker om å bli fotgjenger en stund... :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Håper rom-ferier har gått ned endel i pris og utvidet tilbudet by the time jeg er blitt millionær :p

Hvis du sparer 1 krone om dagen så er du nok millionær lenge før det er mulig å ta en svipptur til stjernetåkene rundt om kring. :p (om du lever lenge nok)

SSHH!

Didn't your mama teach you not to destroy a mans dream?

Lenke til kommentar
Jeg stod og sagde ved med ei helt vanlig elektrisk vedkappsag i dag. Jeg merka meg at jeg pusta plutselig mye mer "røyk" ved saga, enn et stykke i fra. Dette har jeg sett på mange andre ting også, elektrisk sirkelsag, stikksag osv. Whyyy?

(Dette skjer kun utendørs, som jeg har sett.)

Hater å mase, men dette lurer jeg veldig på... :)

Lenke til kommentar
Jeg stod og sagde ved med ei helt vanlig elektrisk vedkappsag i dag. Jeg merka meg at jeg pusta plutselig mye mer "røyk" ved saga, enn et stykke i fra. Dette har jeg sett på mange andre ting også, elektrisk sirkelsag, stikksag osv. Whyyy?

Jeg tipper at kappsagen kjøler ned den varme ånden din når du er i nærheten av den. Men dette gjelder kanskje kun hvis kappsagen er av aluminium eller annet veldig varmeledende metall, og det er veldig kaldt og tørt ute.

Lenke til kommentar

Jeg vil tro at synderen her er støv. I nærheten av de nevnte verktøryene vil det være en høyere konsentrasjon av støv enn normalen. Dette støvet gjør at kondensasjonen av utåndingen din blir mer synlig.

Lenke til kommentar
Hvorfor har vi tånegler?

Har sikkert hatt en evoulsjonsk betydning, men jeg ser ikke at man har bruk for dem i et moderne samfunn, kunne godt klat meg uten.

Det er nok fra den tiden vi var aper og brukte føttene til det samme som hendene. Da var det nødvendig med negler på fingre og tær, og siden vi ikke dør av å ha tånegler fortsetter vi med å ha det inntil videre.

Mulig er jeg helt på villspor

Lenke til kommentar
Jeg fant en boks uåpnet bremsevæske fra starten av 70-tallet og trenger bremsevæske til firehjulingen. Det står ingen "best før"-dato på den. Er den trygg å bruke?

Vil ikke tro at det er noe nevneverdig galt med den. Den vil trolig ha noe høyere viskositet enn vanlig bremseveske (grunnet at de letteste bestandelene har fordampet), samt inneholde noen stoffer som ikke lenger er helt akseptert; stoffer som t.eks. ikke er helt gode for dagens biler.

Du kommer neppe til å dø eller noe slik hvis du bruker den, men jeg ville nok brukt de ekstra kronene og kjøpt ny bremseveske bare for å være helt sikker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...