turnipkongen Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 pfft, han er google Lenke til kommentar
dj_vega Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Hvordan får man lys på slike brytere? Lenke til kommentar
Kahuna Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Du skal se det sitter en liten 12V lampe inne i den et sted. Lenke til kommentar
dj_vega Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Vell, ja men hvordan får man lys i de? Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 (endret) det er 3 kontaktpunkter, en inngang (hvor plussen kobles til), en utgang, og en tilkobling for minus til pæren. Præren er koblet mellom minusinngangen og utgangen på bryteren.' Når man da slå på bryteren og det blir kontakt mellom inngang og utgang, får man lys i pæren. Håper du forstod noe av dette Endret 21. september 2008 av Atzz Lenke til kommentar
dj_vega Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Vil jeg få lys på bryteren viss jeg gjør slik som på bildet? Lenke til kommentar
SeaLion Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Hvordan har det seg at du vet mer om vask enn mamma? Fordi jeg ofte tester på egen hånd i stedet for å bare godta argumenter som "sånn er det bare". Det med at koking av ull går an så lenge plagget får ligge i ro plukket jeg opp i NRK-radioprogrammet Verdt å vite. Det med at allværsjakker som i følge vaskeseddelen skal vaskes på 40 grader ikke tåler 60-graders vask vet jeg fordi jeg har prøvd det (og ødelagt den jakken). Det at t-skjorter i bomull, selv de med trykk, fint tåler 60-graders vask, i hvert fall av og til, vet jeg fordi jeg har prøvd det. Og det med at f.eks nylon og polyamid er det samme plaststoffet vet jeg fordi slik kunnskap er en del av yrkeskunnskapen min. Jeg er relativt flink til å google også, men når man som meg er født nærmere midten enn slutten av det forrige århundret, så har man etter hvert plukket opp litt erfaring underveis. Kunnskaper om vasking må en mangeårig ungkar plukke opp, for det å være ungkar er et evig mas, man må vaske kopper, klær og gulv, og etter en måned er det på'n igjen ... Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 (endret) Vil jeg få lys på bryteren viss jeg gjør slik som på bildet? Ja, det vil jeg absolutt tro bryteren ser slik ut: (bryter og pære tegnet på) Endret 21. september 2008 av Atzz Lenke til kommentar
dj_vega Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Takker for god forklaring. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 vaske kopper Trønder er han også... Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Hvorfor kan vi ikke føle at senene beveger seg? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aNZFa3 Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Hvorfor kan vi ikke føle at senene beveger seg? Man kan det. Bare beveg på langefingeren så kan du kjenne det, dog svakt. Lenke til kommentar
HulkHaugen Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Akkurat når det gjelder de senene på hendene så er jeg annerledes enn alle andre jeg har sett. Senene mine ligger på oversiden av knoklene, så kan jeg stamme på senene og flytte de frem og tilbake, spesielt på langfingeren ser det ut som at jeg har en veldig fleksibel knokkel. Tror en lege sa til meg at noen har det, men har enda ikke sett noen andre med det. Dessuten har vi to sener til pekefingeren, så vi har en i reserve. Pappa flyttet en over på tommelen da den senen slet. Jeg har fem visdoms jeksler, det er mere enn normalt. Skal snart fjerne (noen av?) de. Dessuten er jeg trøtt.. Lenke til kommentar
SeaLion Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 vaske kopper Trønder er han også... Og poenget var? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Hvor får du tak i lystgass (lovlig), er det farlig å puste inn større doser og er små doser også farlig? FYI: Jeg har ingen planer om å dope meg. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Hvor får du tak i lystgass (lovlig), er det farlig å puste inn større doser og er små doser også farlig? FYI: Jeg har ingen planer om å dope meg. Hva har du tenkt å gjøre da? Sprenge/Brenne noe? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Hvor får du tak i lystgass (lovlig), er det farlig å puste inn større doser og er små doser også farlig? FYI: Jeg har ingen planer om å dope meg. Hva har du tenkt å gjøre da? Sprenge/Brenne noe? Sprenge og evt. leke med små doser (etter at jeg har fått bekreftet at det ikke er noe farlig ved det, det gjelder heller ikke om det regnes som dop.) Lenke til kommentar
Heimdall Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Hvor får du tak i lystgass (lovlig), er det farlig å puste inn større doser og er små doser også farlig? FYI: Jeg har ingen planer om å dope meg. Det er farlig bare fordi du da erstatter surstoffet(oksygenet) i lufta du puster inn med NO (Lystgass). Så det blir det samme som å ikke puste. Men hvis du kjøper en blandingsgass(av lystgass og surstoff) er det OK. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 (endret) Ok, takker! Men jeg vil ikke få noen form for forgiftning? Edit: og hvor kan jeg kjøpe det? Endret 22. september 2008 av Bob92 Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Må jeg ha frimerke på gjeldsbrevet jeg må sende til lånekassen for å få stipend? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå