Reeve Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Hæ, 1 Celsius? C er lysets hastighet Grunnen til at TrondH86 reagerer, er fordi dere bruker stor C, som er prefiksen for Celcius. liten c derimot, er prefiksen for lysets hastighet i vakuum. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 (endret) Lol, tapere. Endret 18. september 2008 av Slettet-oVjeg2q2Tk Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Hvor fort sprekker glass? Altså når f.eks. en bilrute får en stor rask stein og det slår sprekker. Hvor raskt beveger den sprekken seg? Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Grunnen til at TrondH86 reagerer, er fordi dere bruker stor C, som er prefiksen for Celcius. liten c derimot, er prefiksen for lysets hastighet i vakuum. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Hehe Jeg gikk i samme fellen selv, da jeg brukte Gb, i stedet for GB. Du var også da raskt ute og kommenterte på lignende måte. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Irriterer meg like mykje kvar gong når eg les Kelvingram, Kelvinjoule og Kelvinkalori. ffs <.< Lenke til kommentar
.Marcus Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Hvor fort sprekker glass? Altså når f.eks. en bilrute får en stor rask stein og det slår sprekker. Hvor raskt beveger den sprekken seg? Mener å ha hørt at sprekken propagerer i en fart i størrelsesorden km/s. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Hvordan bruker personer anabole steroider? Pille form? Er det daglig inntak det må være for det skal virke? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Det taes iallefall med sprøyter, mer vet ikke jeg. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Hvordan bruker personer anabole steroider? Pille form? Er det daglig inntak det må være for det skal virke? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Hvordan bruker personer anabole steroider? Pille form?Er det daglig inntak det må være for det skal virke? Noen tas i pilleform. Andre settes med sprøyter. Noen tas daglig. Andre tas ukentlig eller tilogmed månedlig. Det varierer fra medikament til medikament. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Er det noe forskjell på virkningen mellom piller og sprøyte? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Er det noe forskjell på virkningen mellom piller og sprøyte? Ja. Men det er så utrolig mange forskjellige medikamenter som virker på forskjellige måter at det blir umulig å sammenligne så vagt. Det eneste er at man generelt sett utnytter mindre av virkningstoffet når man tar piller. Alle AS virker på hver sin måte. Noen av dem kommer i piller. Andre må settes med sprøyte. Spørsmålet ditt er så generelt at det ikke er mulig å svare på neon bedre måte er jeg redd. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Takker for svarene dine uansett Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Hvorfor lager en atombombe en soppsky? Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 (endret) Mener det har noe med at når partiklene (støvskyen) når opp til et visst punkt i atmosfæren, vil partiklene spre seg utover. Noen som kan utdype litt mer? Endret 18. september 2008 av Fev4ng Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Står ganske greit forklart her Lenke til kommentar
Kallileo Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Hvs er forskjellen mellom nikotin og nikotinsjokk? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Fuck. Likeri kke dette her, døra til min bestemor som bor i andreetasjen er låst og jeg har ikke nøkkel eller noen mulighet til å komme meg inn, worst case scenario? I hope not! Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Hvs er forskjellen mellom nikotin og nikotinsjokk? Nikotin er et stoff, mens nikotinsjokk er en fysisk reaksjon på for mye nikotin i systemet/kroppen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå