Skjelvgråt Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Hva ville skjedd hvis Tyskland hadde vunnet krigen, og hitler aldri hadde tatt selvmord? Lenke til kommentar
HammerBro Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Hva ville skjedd hvis Tyskland hadde vunnet krigen, og hitler aldri hadde tatt selvmord? Min teori er at Tyskland hadde vært i store deler av europa, og hitler hadde blitt kunstner! (drømmen hans) Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Støtter litt den Teorien, men i dag hadde jo hitler vært død. Men hva som egentlig ville skjedd, får vi nok aldri vite. Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Muligens hadde det også vært færre kriger siden det ikke ville vært så mange religioner og hudfarger, men kanskje ikke når du ser hva som skjedde i Uganda. Lenke til kommentar
dj_vega Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Det hadde vell blitt Tysk som hovedspråk i alle land som tyskland ville vert i. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Lurer på om det hadde vært så ille om Hitler hadde vunnet, igrunn. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Ikke hvis du har blondt hår og blå øyne... Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Good point! En ting jeg lurer på: Flere har sagt til meg at appelsinjuice kan være/er skadelig for tennene. I hvor stor grad er det skadelig? Og hvilke mengder må man konsumere før man merker noe? Hilsen en stor appelsinjuice-fan Lenke til kommentar
Nenro Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Det sliter omtrent like mye på emaljen som brus. Lenke til kommentar
Qtecman Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 (endret) Det sliter omtrent like mye på emaljen som brus. Gjelder det eplejuice også? . Endret 18. september 2008 av Qtecman Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Eplejuice er både syreholdig og full av sukker, så det er nok ikke bra for tenna å drikke det hele tiden heller. Lenke til kommentar
Krasnaja Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Det finnes eplejuice med mindre syre. Og det finnes og utan tilsett sukker. Nora trur eg det er som har dei. (et er og dei som har appelsinjus med tilsett Kalsium og slikt.) Drikk det med måte. Slikt er det vel eigentleg med det meste... Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Hvordan fungerer anabole steroider? Hva gjør de med kroppen? Hvilke bivirkninger er mest vanlig? Hvordan bruker de det? Daglig inntak? Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Hvordan fungerer anabole steroider?Hva gjør de med kroppen? Hvilke bivirkninger er mest vanlig? Hvordan bruker de det? Daglig inntak? http://en.wikipedia.org/wiki/Anabolic_steroid AtW Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Hvordan bruker de det? Daglig inntak? Da har jeg bare det spørsmålet igjen. Lenke til kommentar
Kahuna Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Hva ville skjedd hvis Tyskland hadde vunnet krigen, og hitler aldri hadde tatt selvmord? Ikke overraskende finnes det bøker og filmer om akkurat det. Jeg leide "Fatherland" på video for en del år siden, verdt en titt. http://en.wikipedia.org/wiki/Fatherland_(novel) Lenke til kommentar
toth Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Kvifor kan himmelen bli rød når sola går ned, men ikkje opp? Kommer nok hovedsaklig an på hvor du observerer fra. Jeg bor såpass høyt oppe at jeg har både knallrød oppgang og nedgang, oftere enn fargeløs. Den røde oppgangen blir dog fortere oransje og deretter gul, mens nedgangen holder seg rød lenger(fra mitt observasjonssted). Lenke til kommentar
dj_vega Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Eplejuice er både syreholdig og full av sukker, så det er nok ikke bra for tenna å drikke det hele tiden heller. Muligens du blander Juice og Nektar. Nektar inneholder sukker, men JUICE derimot IKKE skal inneholder tilsatt sukker. Frukt er fult av Fruktsukker, men jeg mener at sukker og Fruktsukker er mye bedre for helsa en søtningsstoffet "Aspertam". Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Har drukket Fun Light i åresvis. Ingen problemer med meg utenom at jeg er i dårlig fysisk form. Det har vel heller med at jeg slaver forran PCen, enn noe annet.. Lenke til kommentar
isaac elric Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 hey, har hørt at det er lurt å drikke litt cola når man har vondt i magen. er dette sant, og i så fall, hvordan funker det? takker for svar på forhånd. tusen takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå