L4r5 Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Hva er meningen med livet? 9664818[/snapback] svaret er 42 Lenke til kommentar
aspic Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Hva er meningen med livet? 9664818[/snapback] svaret er 42 9664951[/snapback] Som regel, er eg igjen einig med L4r5. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Hvordan klarte Overklokk registrert 2000 brukernummer 9 og flere andre a blir registrert for amund registrert 2001 og brukernummer 1 Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Fancy, mg er bruker nr. 31337 Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Hva er meningen med livet? 9664818[/snapback] Google sier i alle fall at det er 42. http://www.google.com/search?q=answer+to+l...+and+everything Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Hva er meningen med livet? 9664818[/snapback] svaret er 42 9664951[/snapback] Men hva er meningen? Svaret og meningen er ikke det samme. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Et lite spørsmål. Jeg prøver å finne en god definisjon på ordet "naiv". Er det noen som kan hjelpe meg? Leno Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Hva er meningen med livet? 9664818[/snapback] svaret er 42 9664951[/snapback] Men hva er meningen? Svaret og meningen er ikke det samme. 9665560[/snapback] Du vil ikke forstå svaret før du har forstått spørsmålet. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Hvordan har det seg at så og si alle Kinerese/Japanere som tilfeldigvis kommer foran kamera på tv-show viser peace-tegnet når man pleier å vinke og vifte med plakater? Et eksempel er Verdensmesterskapet i Warcraft 3. Rull ned til videoene her for å se hva jeg mener. Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Et lite spørsmål. Jeg prøver å finne en god definisjon på ordet "naiv". Er det noen som kan hjelpe meg? Leno 9665574[/snapback] Lettroende? Lenke til kommentar
gaardern Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Et lite spørsmål. Jeg prøver å finne en god definisjon på ordet "naiv". Er det noen som kan hjelpe meg? Leno 9665574[/snapback] Lettroende? 9665735[/snapback] Eventuelt sv'er... Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Meninga med livet må være å lese Douglas Adams bøker naiv -> lettlurt Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Så det å ha en naivistisk skrivestil... Jeg driver med særemne men står litt fast her. Det er Erlend Loe det er snakk om her. Jeg regner med at det har med at Loe bruker korte setninger som gjerne konstanterer det åpenbare. Han bruker et lett språk også på store, vanskelige temaer... Sorry for litt "OT" her, men sitter å tenker litt høyt. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Erlend Loe liker å ha naive, godtroende og lettlurte mannlige karakterer. Gjerne kombinert med kontrollerende kvinner med bein i nesa. Filmen tatt av kvinnen illustrerer det bra. Men også de andre bøkene om Doppler, den store fisken, kurt, volvo lastvagner osv. er på samme måte. De naive personene får likevel en slags mening med livet selv om de bare flyter gjennom det med sære virkelighetsoppfatninger. Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Erlend Loe liker å ha naive, godtroende og lettlurte mannlige karakterer. Gjerne kombinert med kontrollerende kvinner med bein i nesa. Filmen tatt av kvinnen illustrerer det bra. Men også de andre bøkene om Doppler, den store fisken, kurt, volvo lastvagner osv. er på samme måte. De naive personene får likevel en slags mening med livet selv om de bare flyter gjennom det med sære virkelighetsoppfatninger. 9666362[/snapback] For et herlig sitat jeg kan bruke til særemnet mitt Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 (endret) naiv -> lettlurt <{POST_SNAPBACK}> Selv ville jeg sagt at naiv er mer godtroende. Er man veldig naiv tror man godt om alt og alle. Leif var på besøk. Endret 9. oktober 2007 av ErikFN Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Ja, godtroende er kanskje et mer treffende ord, men er man ute etter å lure noen så ønsker man å finne en godtroende/naiv person. f.eks 1. april. crimar: Vel bekomme Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Hvor mye er det menneske produserer støv? eller er de fra person til person? Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Erlend Loe liker å ha naive, godtroende og lettlurte mannlige karakterer. Gjerne kombinert med kontrollerende kvinner med bein i nesa. Filmen tatt av kvinnen illustrerer det bra. Men også de andre bøkene om Doppler, den store fisken, kurt, volvo lastvagner osv. er på samme måte. De naive personene får likevel en slags mening med livet selv om de bare flyter gjennom det med sære virkelighetsoppfatninger. For ikke å snakke om Naiv.super, og hele bankebrett/kaste ball-greia. Lenke til kommentar
_M@ts_ Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 svaret er 42 <{POST_SNAPBACK}> Men hva er meningen? Svaret og meningen er ikke det samme. Etter å ha sett hitchikers guide to the galaxy må jeg egentlig bare le av de som seriøst mener at 42 er svaret på alt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå