Lurepix Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Jeg har akkurat kjøpt meg ny pc med Vista. Slik jeg har forstått det er ikke routeren min kompatibel med vista, slik at jeg ikke får koblet meg til internett. Hvordan får jeg gjort routeren min vista kompatibel? Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Det første du kan gjøre er å fortelle oss hvilken router du har... Med det sagt, aner jeg ingenting om saken. Jeg verken har prøvd, eller komme til å prøve vista, da jeg anser det som søppel. Det er imidlertid helt sikkert noen andre som kan hjelpe deg, men prøv å være litt mer utfyldende. Du kan jo eventuelt på egenhånd ta turen innom google, å gjøre et søk etter noe ala "router+vista+compatible", hvor du bytter ut "router" med navn/modell på din router. Lenke til kommentar
agvg Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Så lenge routeren er en std nettverksrouter så tror jeg du kan glemme teorien om kompatibel router, både routeren og vista snakker IP over ethernet og dette er 100% standarisert. Lenke til kommentar
rolvs Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 (endret) Er det en trådløs router det er snakk om? Isåfall har ikke den noe med vista å gjøre, den trenger ikke å være kompatibel. Men mulig det trådløse netteverkskortet ditt ikke er kompatibelt med vista? Hvilke problemer får du når du prøver å koble opp? Endret 9. juni 2007 av rolvs Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå