-Makaveli- Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Er godt i gang med planlegging av ny PC og ser på HK, men har absolutt ikke peiling. Det skal hovedsaklig brukes til spilling og bør være noe nytt og fremtidsrettet. Er en stor fordel om det er så billig som mulig uten at vesentlige oppgraderingsmuligheter forsvinner. Ser for meg at dette kortet skal holde iallfall 2år framover. Eneste kravet jeg stiller er at det skal iallfall ha 6x sata porter. Lenke til kommentar
ronron25 Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Er godt i gang med planlegging av ny PC og ser på HK, men har absolutt ikke peiling. Det skal hovedsaklig brukes til spilling og bør være noe nytt og fremtidsrettet. Er en stor fordel om det er så billig som mulig uten at vesentlige oppgraderingsmuligheter forsvinner. Ser for meg at dette kortet skal holde iallfall 2år framover. Eneste kravet jeg stiller er at det skal iallfall ha 6x sata porter. 8815772[/snapback] Kanskje dette her Lenke til kommentar
-Makaveli- Skrevet 9. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2007 (endret) Valget ser ut til å stå mellom disse alternativene: Asus P5K-E/WIFI-AP Gigabyte GA-P35-DS3 Gigabyte GA-P35-DS3P Gigabyte GA-P35C-DS3R Noen som kan komme med litt utfyllende information om hva som er de viktigste forskjellene mellom disse kortene og hvilket kort dere ville ha valgt, gjerne med en liten begrunnelse på hvorfor akkurat ''det'' kortet. Takk på forhånd. Endret 9. juni 2007 av -Makaveli- Lenke til kommentar
-Makaveli- Skrevet 9. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2007 Nevermind, går for Gigabyte GA-P35-DS3R Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå