Gå til innhold

erfaringer/meninger om elektrostathøyttalere

Anbefalte innlegg

Noen som har hørt noe av denne type høyttalere? Leser en test på AVforum av Martin Logan Vista og ble virkelig facinert av hvordan disse fungerer med sine tynne plater som trekkes fram og tilbake av positiv og negativ strøm.

Selv er mitt eneste møte med disse gjennom ting jeg har lest og bilder av Aktos hjemmekino som må være tidenes beste inne på AVforum.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-XHLacM

Jeg har ikke hørt dem, men er en smule skeptisk til slike tynne høyttalere. Det er noe bak i hodet mitt som taler i mot det av en eller annen merkelig grunn. Håper et møte med overnevnte høyttalere endrer dette.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM
Om du tror dette er noe på høyde med plastikkhøyttalere trengs ikke mer enn artikkelen jeg linker til for å skjønne at det er noe helt annet ;)

8820215[/snapback]

Jeg tror ikke dette er på høyde med plastikkhøyttalere i det hele tatt. Jeg vet at det er kvalitet vi snakker om her. Det er mer psykologisk. At disse spiller fletta av mange vanlige gulvstående høyttalere er på en måte vanskelig å tro før du har hørt det.

Lenke til kommentar

Pappa hadde slike før, da han var ca 15 år yngre enn nå, :ermm:

Men de kostet litt over 200 000 kr, og var presis like stor som en dør, og akkurat like tynn :!:

Med en svær sub helt nederst i hver da såklart ;) 15" og alt.

Da pappa var 25 tok han lån på 600 000, og kjøpte anlegg for alt. :ermm:

Helt villt, syns nå jeg, :p men da var jo halve norges gutter Hi-fi frelste og hørte bare etter nye lyder i samlingene sine av CD-er. Vis de hørte artisten smatte eller fise, DA visste de at de hadde et bra anlegg :!: :!:

Sykt i grunnen :ph34r::ph34r:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...