DanielL Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Noen som har hørt noe av denne type høyttalere? Leser en test på AVforum av Martin Logan Vista og ble virkelig facinert av hvordan disse fungerer med sine tynne plater som trekkes fram og tilbake av positiv og negativ strøm. Selv er mitt eneste møte med disse gjennom ting jeg har lest og bilder av Aktos hjemmekino som må være tidenes beste inne på AVforum. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Har dessverre ikke hørt noen elektrostater før. Men har veldig lyst! Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 9. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2007 Typisk at når jeg først starter en tråd er det praktisk talt ingen som skjønner hva jeg mener Ja,jeg også GnoMiz Men er ikke lett å finne steder i Norge hvor de forhandler slike dessverre. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Musikk magasinet i Bergen har disse på utstilling Lenke til kommentar
GeneralSvae Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Ser du bor i Oslo. OsloHifiCenter har disse kobla opp. Ta deg en tur og hør! De har et eget rom med Martin Logan. Iallefall hadde de det for 2 mnd siden. Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 9. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2007 Har de? Kan ikke huske å ha sett det forrige gang jeg var der Men så er det en stund siden nå,om de har det tar jeg absolutt en tur innom! Har du hørt på noen av dem selv? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Jeg har ikke hørt dem, men er en smule skeptisk til slike tynne høyttalere. Det er noe bak i hodet mitt som taler i mot det av en eller annen merkelig grunn. Håper et møte med overnevnte høyttalere endrer dette. Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 9. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2007 Om du tror dette er noe på høyde med plastikkhøyttalere trengs ikke mer enn artikkelen jeg linker til for å skjønne at det er noe helt annet Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Har både sett og hørt slike før, er vist noe av det ypperste av det yppe som finnes når det kommer til lydgjengivelse. Dyrt er det også. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Om du tror dette er noe på høyde med plastikkhøyttalere trengs ikke mer enn artikkelen jeg linker til for å skjønne at det er noe helt annet 8820215[/snapback] Jeg tror ikke dette er på høyde med plastikkhøyttalere i det hele tatt. Jeg vet at det er kvalitet vi snakker om her. Det er mer psykologisk. At disse spiller fletta av mange vanlige gulvstående høyttalere er på en måte vanskelig å tro før du har hørt det. Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Det spørs vel hva du mener med "spiller fletta av". Når det kommer til trykk så er det vel ingen som slår CV men når det kommer til nøyaktig gjengivelse ja da er nok dette høytalerne som klarer brasene. Lenke til kommentar
Effectiv Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Pappa hadde slike før, da han var ca 15 år yngre enn nå, Men de kostet litt over 200 000 kr, og var presis like stor som en dør, og akkurat like tynn :!: Med en svær sub helt nederst i hver da såklart 15" og alt. Da pappa var 25 tok han lån på 600 000, og kjøpte anlegg for alt. Helt villt, syns nå jeg, men da var jo halve norges gutter Hi-fi frelste og hørte bare etter nye lyder i samlingene sine av CD-er. Vis de hørte artisten smatte eller fise, DA visste de at de hadde et bra anlegg :!: :!: Sykt i grunnen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå