asad Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 Jeg har to harddisker. Os`et mitt er blitt litt treigt i det siste, så jeg tenkte å reinnstalere.Så har det seg slik at jeg vil ta vare på en del data, kan jeg bare overføre det jeg vil ta vare på fra den ene harddisken ( med operativsystemet på) til den andre harddisken, for å så overføre det tilbake igjen etter reinstalasjonen? Det hadde jo vært genialt...slipper å brenne 20 cd`er. :wink: Lenke til kommentar
teaspoon Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 ja, det er så enkelt, men dersom du vill overføre installerte programmer/spill, så kommer det ann på hvert av programmene/spillene om dette går. Men dersom det bare er filer, filmer, bilder o.l. er dette ingen problemer Lenke til kommentar
vegge Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 Jep, og så husk på e-mailer, adressebøker, favoritter, fonts og diverse innstillinger. Kjipt å miste slikt.. Lenke til kommentar
remisyv Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 Finnes det noe backup program som gjør alt dette og kan lagres? Uten å gjøre alt manuelt? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 Hvis du har XP så ta en titt på Files and Settings Transfer Wizard. Lenke til kommentar
Predecessor Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 Flytt programmene dine med denne saken. Det er her Application Mover fra Funduc Software kommer inn i bildet. Programmet tar hensyn til både filplassering, innhold i ini-filer og registeroppføringer, og flytter komplette programinstallasjoner fra en harddisk/partisjon til en annen. Application Mover sørger samtidig for at både snarveier og avinstallasjonsprogram henger med i svingene. Du kan også bruke programmet til å flytte filmapper som ikke er knyttet til programmer, dersom du skulle ønske det. Application Mover er shareware, og det koster rundt en hundrelapp å bruke programmet uten begrinsninger. Begrensningene melder seg først etter ti flyttejobber; da slutter programmet nemlig å virke. Men da er kanskje jobben gjort i ditt tilfelle? Application Mover kan lastes ned fra denne siden. Programmet er på rundt 500 Kb, noe som skulle bety at det tar et par minutter å laste ned over ISDN. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå