Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Kjøpte CE edition, har tastet inn koden og lastet ned bonusbilene, men hvordan får jeg de inn i spillet ? Jeg startet en karriere før jeg tastet inn koden, må jeg slette savegamen og starte på nytt bare for å få inn bilene ? Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 (endret) Samme her, men jeg tastet inn kodene før jeg startet, så det har nok ikke noe med det å gjøre. Kan hende de bare kan brukes til arcade kjøring eller hva det heter? ikke vet jeg, har ikke sett snurten av de enda vertfall. Fikk preorder bilen, plus de 3 bilene som fulgte med Limited Collector's edition, hvordan jeg unlocker de i spillet skulle jeg gjerne vist.(har som sagt tastet inn kodene) Endret 8. juni 2007 av Nitrius Lenke til kommentar
Amored Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Mente jeg leste bakpå CE at de 3 bilene kun kan brukes i multiplayer. Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Vil det ikke være mulig for resten som ikke har CE å laste ned de bilene? Lenke til kommentar
DP Rusher Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Vil det ikke være mulig for resten som ikke har CE å laste ned de bilene? 8815652[/snapback] Nei. Er jo en grunn til at CE utgaven er dyrere. Lenke til kommentar
Pazleet Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Hvike biler var det egentlig vi fikk? Var det 3 for Limited Collectors Edition og 1 for preorder? Den boken som fulgte med var faktsik utrolig bra, forresten. Lenke til kommentar
TBS14A Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Hvor finner man preorder koden? Forhåndbestilte fra absoluttspill, har jeg denne koden da? Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Vil det ikke være mulig for resten som ikke har CE å laste ned de bilene? 8815652[/snapback] Nei. Er jo en grunn til at CE utgaven er dyrere. 8815675[/snapback] Tenkte jo kanskje de fikk den gratis, mens vi måtte betale for å laste dem ned da vetu. Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Når dere har skrevet inn koden og lastet ned bilene, er bilene i spillet hos forhandlerene. Jeg fant min 2003 Ferrari Challenge Stradale i Ferrari butikken hvertfall. Lenke til kommentar
Xbox-PS2 Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Dere må kjøpe dem i butikken i Career mode. Hvordan så koden til Preorderen ut? Jeg fikk bare med CE bilene virker det som )-: Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Preorder koden var en egen papp bit som jeg fikk over kassa, hadde egentlig ikke forhåndsbestilt, så jeg var vel bare heldig. Lenke til kommentar
MostlyLurkin' Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Hvilke biler følger med på CE ? Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 2003 Ferrari Challenge Stradale 2006 Saleen S281E 2006 Subaru Impreza S204 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå