Gå til innhold

Pakken kom ikke, På døren.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Posten "På døren" er bare bullshit, har hendt flere ganger at jeg har vært hjemme hele dagen og det kom aldri noen på døren, men får derimot en lapp i postkassa som det så pent står "Forsøkt levert xx.xx.xx" på. Og dette betaler man ekstra for ja...

 

Posten kan gå og ta seg ei bolle!

Lenke til kommentar

skjønner ikke hvorfor folk tror posten er så bra, de har dårlig lønn, extremt stressede arbeidere, teamledere som har vært på alt for mange hallelujamøter, og halvparten av budene er ikke norskspråklige nok til å finne en gateadresse. ( ja jeg har jobbet i posten så jeg vet hva jeg snakker om.)

 

bruk fedex eller noe annet som er profft, posten er ikke proffe lengre, ikke etter at de skulle bli "økonomisk anrettet" da gikk det i dass med posten norge.

Lenke til kommentar
skjønner ikke hvorfor folk tror posten er så bra, de har dårlig lønn, extremt stressede arbeidere, teamledere som har vært på alt for mange hallelujamøter, og halvparten av budene er ikke norskspråklige nok til å finne en gateadresse. ( ja jeg har jobbet i posten så jeg vet hva jeg snakker om.)

 

bruk fedex eller noe annet som er profft, posten er ikke proffe lengre, ikke etter at de skulle bli "økonomisk anrettet" da gikk det i dass med posten norge.

8824282[/snapback]

Er ikke bare posten som ikke er proffe da! Selv har jeg utrolig dårlige erfaringer med TNT. Får melding om at pakken er blitt forsøkt levert når jeg selv har vært hjemme og ventet... Og nei, dette har ikke bare skjedd en gang :no: !

Lenke til kommentar

Posten kan ta pengene de bruker på GLA-magasinet OSS (Oss mennesker i mellom), og bruke disse på å fikse noen av problemene sine.

 

Desverre er posten blitt mer amerikanisert og benytter gla-markedsføring for å forsøke og dekke over problemene sine. Dette funker kanskje på dumme amerikanenere, men ikke på oss oppegående nordmenn!

 

Har også hatt utallige av de problemene som diskuteres her.

Lenke til kommentar

I løpet av de siste fem årene har både fått og sendt utallige pakker både med Posten, Schenker/Linjegods, DHL og UPS. Og flere ganger jeg har bestilt pakker fra utlandet så har jeg, hvis det vært mulig valgt enn annen leverandør enn Posten selv om dette har vært dyrere. Men hvis man bor utenfor de store byene i Norge så er ikke dette enkelt.

 

Men det sier seg selv at troverdighet til Posten er jo på ett lavmål når at de gang på gang reklamerer med det ene og det andre som de slett ikke klarer å holde. I det siste GLA magasinet så messer de opp og ned at folk må sjerpe seg når de skriver adresse osv. Og det er vel sikkert vel og bra.

 

A-post fikser Posten greit, men når det gjelder pakker så er det mye rart, så det er jo derfor at posten's tvreklamer er såpass slående:

 

Den artige mannen sier: Pakke pakke hvor er du nå!

Det som i virkelig skjer... Den svirrer jo rundt i posten's kaos system.

Postmannen sier: Hvis du vil vite hvor pakka de er så sjekk posten.no osv. Det postmannen egentlig mener: Hvordan skal jeg vite hvor pakken din er , når ingen andre har kontroll heller.

 

Når jeg har brukt posten så har så å si alltid valgt smartpost eller servicepakke fordi mange av de andre tjenesteene er jo både dyre og sannsynlighet for at posten faktisk gjør hva du har betalt dem for er i beste fall 50/50.

 

Så jeg tror nok at Posten har litt å lære av f.eks andre selskaper som f.eks UPS. Som jeg forøvrig alltid har imponert meg med rask og flott tjeneste. Jeg har bestilt en god del varer fra Italia, nærmere bestemt Bologna og til Trondheim så har jeg i alle tilfellene hatt mine pakker innen 48 timer, men som regel før også.

 

Ettersom UPS Express er en bra tjeneste. Prisen er ikke noe å si på heller... 25 Euro har jeg brukt å betalt. Dessuten så har jo sjaføren alltid brukt å ringe 15-20 før han kommer, for å sikre seg at kunden er hjemme. Men ettersom at UPS sine sjåfører er såpass serviceinnstilte så har det aldri vært noe problem å fått pakken levert til annen adresse heller, hvis man tilfeldigvis ikke er hjemme når han kommer. Så all heder og ros til UPS.

Lenke til kommentar

Sendte en mail til kundeservice på skolen, her er svaret jeg fikk:

Hei,

Vi beklager at pakken ikke ble levert ut til deg på fredag som den skulle.

Pakken har antagelig blitt feilsortert. Pakken skal være for utkjøring i dag.

Med hilsen

 

Posten Norge AS

 

Altså når jeg får pakken, komemr jeg til å klage. Dette er tross alt 3 dager etter jeg skulle fått den.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...