Gjest Slettet+19283741 Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Jeg har lest testen på amobil.no om at batteriet er bedre enn det som står oppgitt. Kan noen bekrefte dette? Hvor lenge holder batteriet ved : normalt, ofte og lite bruk? Vurderer denne, men er litt skeptisk ang. batteriet.. Lenke til kommentar
Xpi Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Nå ringer jeg ikke så mye, men med ganske normal bruk så lader jeg hver 3-4 dag. Men er du på utkikk etter en telefon med veldig bra batteri så burde du kanskje se deg etter en annen tlf. Batteriet er ikke dårlig heller ikke godt. Noe midt i mellom. Lenke til kommentar
simson Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Nå som folk har hatt denne telefonen en stund - har dere noen nye oppfatninger om varighet på batteriet? Lenke til kommentar
meeg Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Batteriet holder 2-3 dager her med normal bruk. Lenke til kommentar
Anterialis Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Fikk god kritikk ang. batteri på amobile.no :s Venter på at denne mobilen skal dumpe i postkassa mi, så håper batteriet lever lenger enn 2-3 dager... men går vel ann... Lenke til kommentar
Anterialis Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Det som er litt rart, er at jeg så enda en review (cnet mener jeg), hvor de sa at mobilen varer 5 dager med normal bruk. Kan alle dere som leser denne posten svare på hvor lenge _du_ kan bruke mobilen før du må lade den, og _hva_ du bruker mobilen til (hvor mange sms og hvor lenge snakking)? Takk =) Lenke til kommentar
mghogli Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Vet at det kanskje blir litt OT her nå, men kan noen fortelle meg hvor lenge jeg må lade batteriet første gangen før jeg tar den i bruk. Fikk den i dag nemlig, og ligger nå hjemme på lading Husker jo før i tida da mobilene måtte lades i 15 timer før man brukte dem.. gjelder dette enda? Lenke til kommentar
ksvens1 Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Slutt på den tid da mobiler må lades i så mange timer, lad den opp til de prikkene ikke rører seg mer eller det kommer opp fulladet, da slutter den lade automatisk... Lenke til kommentar
Anterialis Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Men nye batterier skal du helst ikke lade helt opp ut ut igjen heller. Klattlading anbefales faktisk! Dessuten kan du godt bare skru den på mens den lader, ikke no problem det så vidt jeg vet =) Jeg pleier alltid å leke litt med den mens den lader første gangen Men mghogli, si ifra hvor lenge du har den før du må lade den igjen (hvor mange dager). Lenke til kommentar
mghogli Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Men nye batterier skal du helst ikke lade helt opp ut ut igjen heller. Klattlading anbefales faktisk! Dessuten kan du godt bare skru den på mens den lader, ikke no problem det så vidt jeg vet =) Jeg pleier alltid å leke litt med den mens den lader første gangen Men mghogli, si ifra hvor lenge du har den før du må lade den igjen (hvor mange dager). 8922121[/snapback] Takker for svar, og jeg skal prøve å huske på å sjekke det.. Etter at jeg får den tilbake.. DET VAR NEMLIG FEIL PÅ DEN!! å gjett om jeg er en smule irritert!? navigasjonsknappen er nesten umulig å bruke når man skal bla oppover. Så på mandag må jeg ringe MPX å spørre hvordan dem gjør det med retur. Lenke til kommentar
Dovrebanen Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Det som er litt rart, er at jeg så enda en review (cnet mener jeg), hvor de sa at mobilen varer 5 dager med normal bruk. Kan alle dere som leser denne posten svare på hvor lenge _du_ kan bruke mobilen før du må lade den, og _hva_ du bruker mobilen til (hvor mange sms og hvor lenge snakking)? Takk =) 8920432[/snapback] 1 uke med minimal bruk. Lenke til kommentar
Anterialis Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Nå har jeg fått mobilen, og den er nå ferdig ladet. Jeg skal prøve å huske å komme tilbake hit og svare når jeg må lade den igjen. Håper den holder 4-5 dager. Jeg vil si jeg bruker mobilen middels + / mye - . Lenke til kommentar
Anterialis Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 En liten oppdatering Med _mye_ bruk (blåtann og filoverføringer mellom pc og mobilen samt mange meldinger og lange samtaler) av mobilen, varte den fra mandag ca kl 1200 til onsdag samme tid, altså to dager. Da var mobilen på 24/7. Med lite bruk (få samtaler, ca 20 sms pr dag) og ikke blåtann, varte mobilen fra onsdag ca 1200 og ut lørdag, altså fire dager. Normalt bruk = 3-4 dager. Det skal sies at dette er en helt ny mobil (fikk den mandag) og forventer at batteriet blir noe bedre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå