DeTomaso Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Hei dere. Tenkte jeg skulle være lur å benytte et verktøy som heter "useful file utilities" til å rydde litt i mine mp3 filer... Ikke lurt å ikke lese faq først Nå har alle filene mistet filendelsen... .mp3 er borte. Jeg klarer ikke å komme påen måte å legge til .mp3 på slutten på alle filene som ligger i katalogen... Jeg trenger seriøs hjelp ellers har jeg en enorm jobb foran meg. All hjelp blir veldig verdsatt Håper noen har et tips. mvh Detomaso Lenke til kommentar
Pingla Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Lupas Rename 2000 skulle være programmet for deg. Velg mappen det gjelder og merk alle filene. Filemask = *.* Insert after the filename = .mp3 Klikk Rename Dette forutsetter at ikke Windows er satt opp til å skjule endelsene for kjente filtyper. Flytter samtidig tråden til rett kategori. Lenke til kommentar
DeTomaso Skrevet 8. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2007 Hei Pingla. Takk for kjapt svar. Jeg fant akkurat nå et program som heter FileMonkey. Prøver det også dersom jeg ikke får "Lupas" til å funke... mvh Detomaso Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Det er ikke bare at du har "skjult filendelse for kjente filtyper" ? Sempron Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Du trenger ikke noen utility for å gjøre det. Start et kommandivindu, gå til den aktuelle katalogen og skriv: ren *. *.mp3 Lenke til kommentar
DeTomaso Skrevet 8. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2007 Du trenger ikke noen utility for å gjøre det. Start et kommandivindu, gå til den aktuelle katalogen og skriv: ren *. *.mp3 8815734[/snapback] Hadde klart å fjerne .mp3... så fila ble f.eks bare hetende "Toto - Rosanna" Skjønner ikke helt hvordan jeg kan rename noe som ikke er der... Men uansett: FileMonkey var genialt!! Detomaso Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå