toretang5 Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Hei Jeg har i noen år benyttet en mail-provider som heter www.walla.com Det har, inntil nylig, fungert glimrende. Nå er det ikke lenger mulig å logge på siden. Brukernavn og passord fungerer ikke, og hele siden er på israelsk. Jeg har funnet ut at nettstedet opprinnelig var israelsk, men det er dog rimelig idiotisk og useriøst, selv om det er en gratis mail leverandør, å plutselig legge over fra engelsk til israelsk uten noe forvarsel. Da bør de heller kunne spørre på forhånd om brukerne kan tenke seg å betale for tjenesten. Vet ikke om dette er gjort i "nasjonaliseringsøyemed", på samme måte som enkelte land nå nasjonaliserer f.eks. oljeressursene sine. Jeg skulle gjerne har kontaktet dem for å høre hvordan, hvis det i det hele tatt lenger er mulig, jeg kan få hentet ut mailene mine. Er det noe program jeg kan bruke for å få oversatt det som står på siden. Jeg skjønner bæret- Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Du får finne et israelsk forum og spørre om hjelp. http://www.google.no/search?q=israeli+forums Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Eller bruke Google til oversette... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå