LocoMotiveMan Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Nettopp gått til anskaffelse av dette kortet, men fra det første øyeblikke jeg startet pcen bråket viften noe enormt, og etter hvert ble kortet svært varmt. Alt funker fint, spill og lignende, men jeg tviler på det skal støye slikt. Vanskelig å beskrive, men kan minne litt om en barbermaskin. Noen som kan bekrefte at det ikke skal være slik? Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 hvis det er en barbermaskin kan det ligge en kabel eller noe borti vifta btw jeg har 8800gtx samme kjølern mitt er støysvakt! men sjekk om noe er borti vifte? evt knekt vifteblad? Lenke til kommentar
LocoMotiveMan Skrevet 8. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2007 hvis det er en barbermaskin kan det ligge en kabel eller noe borti viftabtw jeg har 8800gtx samme kjølern mitt er støysvakt! men sjekk om noe er borti vifte? evt knekt vifteblad? 8815242[/snapback] Niks, ingenting er borti. Nvmonitor sier GPU ligger på 83 grader idle og viften Aux1 er på 4RPM! Lenke til kommentar
Ravusy Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Send kortet tilbake på garanti og få ett nytt. Kortet ditt er det feil på. Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 hvis det er en barbermaskin kan det ligge en kabel eller noe borti vifta btw jeg har 8800gtx samme kjølern mitt er støysvakt! men sjekk om noe er borti vifte? evt knekt vifteblad? Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Send kortet tilbake på garanti og få ett nytt. Kortet ditt er det feil på. 8815344[/snapback] 83c idle ja da kan vi bare tenke oss når han spiller helt klart feil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå