Gjest Slettet+19283741 Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Er det noe jeg kan gjøre for å få den mindre treg eller må den sendes inn? Hvor mye koster dette i så fall? Lenke til kommentar
ksvens1 Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Dette er ett kjent problem med SE sine styre mekanismer med Joystick. De jeg kjenner har måtte sendt den inn.. Hvor lenge har du evnt hatt mobilen din? Om den er en god stund gammel, kanskje det ville vært fint med en ny ;) Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Helt vanlig problem dessverre. Lenke til kommentar
Holten Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 (endret) Jeg spraya inni Elektro-Spray og gjorde rundt stikka etterpå. Så spraye inn igjen, gjenta det noen ganger så blir det ihvertfall ikke værre! Endret 10. juni 2007 av Holten Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Jeg husker ikke akkurat. Tror den er ca 2 år gammel. Jeg vurderer ny tlf, men litt synd at tlf ikke skal være brukbar lenger pga. joysticken. Ellers virker den jo helt fint. Ingen som vet om SE gjør dette gratis eller om det koster noe? Hvor mye i så fall? Lenke til kommentar
Holten Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Tviler på at SE kommer til å gjøre noe med det. Prøv å gjøre sånn som jeg sa! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Skal prøve det:) Merkelige saker, nå virker den helt fint igjen, men den har vært ekkel de siste 2-3 dagene. Hmm.. Lenke til kommentar
Nils-H Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Åpne opp mobilen og fjern laget med svette/skitt/støv som har samlet seg rundt og under joysticken. Så beveger du den rundt og rundt i ca 2 minutter og nyter en funksjonabel joystick. Evt. kan du vurdere å kjøpe en ny jøystick, er ikke å dyre akkurat, men det kommer jo an på frakten. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Trenger man ikke spes. verktøy for å åpne den da? Hvis ikke, hvordan gjøres det? Lenke til kommentar
Holten Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 (endret) Du må ta av batteri dekslet -> Ta ut batteriet (DOH.) -> Skru av bakdekslet med et lite stjerneskrujern -> Skru av framdekslet med Torx (Bittesmå) Så kommer du til! *Ikke prøv med noe annet enn verktøy som er rett/passer! Hvis ikke ødlegger du skruene, og du får et sinnsykt slit. Endret 8. juni 2007 av Holten Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Takker for all hjelpen. Elektrosprayen gjorde susen Holten Da får jeg vel bare holde ut med den gammle tlf min litt til Lenke til kommentar
Holten Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Bra! Men, vet ikke hvor lenge dette holder, men hvis det slutter å virke så tar du bare å sprayer igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå