Gå til innhold

Joystick på k750i, begyner å bli treg

Gjest Slettet+19283741

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+19283741

Er det noe jeg kan gjøre for å få den mindre treg eller må den sendes inn? Hvor mye koster dette i så fall?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+19283741

Jeg husker ikke akkurat. Tror den er ca 2 år gammel. Jeg vurderer ny tlf, men litt synd at tlf ikke skal være brukbar lenger pga. joysticken. Ellers virker den jo helt fint.

Ingen som vet om SE gjør dette gratis eller om det koster noe? Hvor mye i så fall?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741

Skal prøve det:) Merkelige saker, nå virker den helt fint igjen, men den har vært ekkel de siste 2-3 dagene. Hmm..

Lenke til kommentar

Åpne opp mobilen og fjern laget med svette/skitt/støv som har samlet seg rundt og under joysticken.

Så beveger du den rundt og rundt i ca 2 minutter og nyter en funksjonabel joystick.

Evt. kan du vurdere å kjøpe en ny jøystick, er ikke å dyre akkurat, men det kommer jo an på frakten.

Lenke til kommentar

Du må ta av batteri dekslet -> Ta ut batteriet (DOH.) -> Skru av bakdekslet med et lite stjerneskrujern -> Skru av framdekslet med Torx (Bittesmå) Så kommer du til! :)

*Ikke prøv med noe annet enn verktøy som er rett/passer! Hvis ikke ødlegger du skruene, og du får et sinnsykt slit.

Endret av Holten
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741

Takker for all hjelpen. Elektrosprayen gjorde susen Holten :) Da får jeg vel bare holde ut med den gammle tlf min litt til :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...