Sportive. Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Hull i skyer, forslag til forbedring ? Lenke til kommentar
GLN Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 tja, jeg synes overgangen fra gul til svart/mørkt oppe i venstre gjørne var litt brå. Ellers ville jeg hatt mindre stein/strand og mer himmel/vann, men det er meg Lenke til kommentar
chny Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Jeg er enig med Dranc, når det gjelder crop. Men jeg synes du har alt for gult lys på sola, jeg hadde gjort det mer rosa-rødt. Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Lyset ble for gult for min smak. Ellers veldig fint bilde. Likte spesielt detaljene i stranden og på steinene. Lenke til kommentar
Sportive. Skrevet 10. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2007 Gult eller ikke, er ikke rødlig sol lys når solen står så høyt :S Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Gult eller ikke, er ikke rødlig sol lys når solen står så høyt :S 8828051[/snapback] Har aldri sagt at det skal være rødt, men den gule fargen ble for skrikende. Lenke til kommentar
Sportive. Skrevet 10. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2007 Gult eller ikke, er ikke rødlig sol lys når solen står så høyt :S 8828051[/snapback] Har aldri sagt at det skal være rødt, men den gule fargen ble for skrikende. 8828074[/snapback] Kansje ikke du som sa det...... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Har sett litt på bildene dine. Joda du er flink til å ta bilder det skal du ha, du er flink til å finne og forevige spesiellt lys også, men jeg ser at du gjør litt sånn som alt for mange andre også gjør. Du redigerer bildene dine litt hard. Dette er sikkert et veldig flott bilde, men ikke vær så hard med redigeringen. Lenke til kommentar
Kramstogen Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Utrolig stilig! Minner meg om God of War av en eller annen grunn Vanvittik effektfult med lyssøylene ned fra himmelen, gir meg en følelse av det uendelige. Lenke til kommentar
Mottiman Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Likte ikke den pissegule fargen på lyset. Ellers hadde d vært veldig flott. Lenke til kommentar
Karl-Peder Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Jeg liker faktisk bildet veldig godt.. Av en eller annen grunn tenker jeg på filmen 300 når jeg ser det.. Men det kunne ha vært interessant å se bildet i en litt mindre redigert utgave. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå